wasser's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Kalkhoff Tasman tour e-bike

Kalkhoff Tasman Tour e-bike met Impulse motor, Nexus 8 versnelling en naafdynamo. Batterij is nog ok. Ik haalde 2x 20km zonder probleem met hoge ondersteuning.

De fiets is wel is te herstellen en staat nu al even stil. De versnellingen 7 en 8 werken niet meer. In deze versnelling lijkt de ketting door te schuiven. Mogelijks is de Nexus 8 defect of ligt het aan de tandwielen/ketting? Ik weet het niet en de fiets wordt zo verkocht. Tevens moeten er nieuwe remblokken geplaatst worden. De remmen betreffen Magura HS11 hydraulic. Verder is de fiets nog in mooie staat (verlichting, batterij, vrij nieuwe banden, etc..). Komt met batterij en lader natuurlijk.

Herenfiets, maat L. Minimum +- 1M78 of groter

Staat ook op https://www.2dehands.be/plaats/m1611344012/view maar ik verkoop liever via hier. 2dehands zit altijd vol oplichters of rare kwibussen.

Voor iemand die wat handig is met fietreparatie lijkt me dit een mooie deal? Prijs te bespreken.

Groeten

Baffel's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er nog een testrit mogelijk in de huidige staat? Ik heb wel wat interesse.
    \\

iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baffel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is er nog een testrit mogelijk in de huidige staat? Ik heb wel wat interesse.
    Hoi. testen is geen enkel probleem. Hij rijdt nog veilig. De remmen zijn nog voldoende om veilig te stoppen, ze missen enkel wat van hun echte kracht en de versnellingen werken ook nog, enkel dat hij doorslipt in versnelling 7+8. Maar vanavond komt er iemand kijken van 2dehands. Tenzij het drie mijnheren zijn met andere bedoelingen is hij mogelijks verkocht..

Ik laat zeker nog iets weten hier.

iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De fiets is verkocht op 2dehands. Deze thread mag toe.

Regels voor berichten