Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vervaldatum protect?
    Er staat iets de doos van levensduur 10j

Young1's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    86 inlcus

iTrader
    142 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    87 inc
    it is not what you see in the mirror that is real , but that what the mirror sees in you .

http://kverheire.blogspot.be

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Rekening houdende met de tijd is het voor Young1.
    Ik werk in Gent dus mogelijks kunnen we gewoon afspreken.
    Pm me

iTrader
    142 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ? Snipe bidding is niet toegelaten op het forum? Na elk bod komt er 15min tijd bij, waarbinnen ik geboden heb... en ik werk ook in Gent...
    it is not what you see in the mirror that is real , but that what the mirror sees in you .

iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    @Lyot: Komt goed ik PM je en we spreken verder af.
    @The_Poet: Dit is het enige dat ik kan vinden in de forumregels over afsluiten.

Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Bijvoorbeeld: de bieding laten lopen tot 24 uur na het laatste bod, ... of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot het vast afsluituur en geen seconde later meer. Dus als men zegt af te sluiten om 21 uur of de bieding open te laten tot 21 uur, dan betekent dit dat men kan bieden tot 20:59:59. Als we dus 21:00 naast de post zien staan, is het bod te laat.

iTrader
    142 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    mjah tis een beetje wreed flauw hé. Ik zit er al van in het begin op te bieden, ik heb ongeacht het feit dat ik een PB gestuurd had naar de verkoper en geen reactie kreeg, gevraagd na x dagen stilte wanneer er ongeveer zou afgesloten worden, er wordt dan uiteindelijk gezegd 'laten we 21u zeggen' wat al niet wreed sluiten overkwam en dan wordt er adhv duidelijke snipe bidding om 20:59 geboden terwijl ik maar om 21u05 hier via mail melding van kreeg en dus nog binnen de 15min geboden heb. Beetje flauw allemaal zo.

Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het is idd nogal zuur, maar als de verkoper geen anti-snip regel heeft ingesteld, dan is het tot dat tijdstip en geen minuut later, zoalsl Young1 aangeeft.
    Als de verkoper dit wil vermijden, dient hij dit te melden van bij het begin.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Flauwer dan per 60 cent opbieden?

iTrader
    142 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Maw, het is stom geweest om te vragen wanneer er afgesloten ging worden Lesson Learned, jammer want aangezien ik deze toch moet hebben ging ik nog wel ffkes bieden.

iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mja ik was deze ook al enkele dagen aan het volgen omdat ik toch van plan was om een nest protect te kopen.

Is het flauw snipen.. ik zie het als een bewust risico.. er hadden 10 anderen hetzelfde kunnen doen en dan had ik ook verloren.. ging ik daar dan lastig over doen? nope want dat is het risico..
    Indien er iemand het echt echt wou kopen was de meeneemprijs een optie 100€ is nog steeds een mooie prijs.

iTrader
    142 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    mjah ik doe er ook niet 'lastig' over, het is gewoon mottig dat ik zelf de vraag gesteld heb om af te sluiten terwijl, mocht ik niks gevraagd hebben, er helemaal niets te snipen viel.
    De verkoper had ik gecontacteerd via pb maar geen antwoord gehad, vandaar dat ik het hier ook nog eens zette omdat ik meende dat zijn notificaties mss anders ingesteld stonden. En om dat met een stom snipe bod eruit gegooid te worden... Dit voelt gelijk het gesprek / discussie die hier jaren geleden og wel meer gevoerd werd. Maar goed, maakt niet uit. Well sniped, zal ik dat ineens ook maar weer moeten invoeren dan. Maw, niet reageren zodat de prijs niet stijgt om dan last minute het af te snoepen en de verkoper met een lage prijs te laten eindigen en anderen af te troeven...

Zet er dus maar een slotje op

Tags for this Thread

Regels voor berichten