Bij het uitkuisen van mijn kleerkast, heb ik een heleboel kledingstukken opzij moeten leggen omdat ik er simpelweg niet meer in pas of dat ik ze amper droeg.

Het gaat hier over een verzameling van:
- 5 lange broeken jeans (zwart, grijs, blauw)
- 1 blazer
- 7 T-shirt
- 1 korte broek
- 2 hemden
- 7 truien

In totaal dus 23 kledingstukken van verschillende merken. Matinique, Tommy Hilfinger, Zara Man, New Look, Only&Sons, Jack&Jones, ... een beetje van alles.

Mijn doel is om alles in een totaal pakket te verkopen. Ik heb noch de tijd, nog de zin om elk kledingstuk apart te koop aan te bieden en te verkopen op vinted of andere websites. Het gaat hier over een mooie verzameling van kledingstukken die in goede tot zeer goede staat zijn. Dit hele pakket is makkelijk 150EUR waard als je de moeite neemt om dit apart te verkopen. De nieuwprijs lag stukken hoger, maar dat is al een tijdje geleden De eerste persoon die 80EUR biedt voor alles, mag het allemaal hebben. Alles is af te halen in regio Kalken/Gent of er kan afgesproken worden op een neutrale plaats. Je mag natuurlijk ter plaatse naar de kledij kijken en, indien je dit wenst, afzien van de verkoop.

Ikzelf ben 1m89, heb lange benen en ben atletisch gebouwd. Alle kledij die te koop staat is dus een L, in sommige gevallen een M. De broeken zijn tussen de 32 & 34. Dit kledijpakket staat ook te koop op andere plaatsen dus snel zijn is de boodschap. De eerste heeft prijs.

Hier een foto ter info: