Pagina 2 van 6 Eerste 123456 Laatste

Discussie: Homeland: Seizoen 4

Koffe's schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    ik vond de eerste aflevering heel sterk, de 2e eigenlijk een pak minder, maar dat komt wellicht door de baby drama en de issues op het thuisfront.
    Maar de scene die hier aangehaald werd in de spoiler was inderdaad zeer aangrijpend.
    Ben toch weer hooked!
    psn: Ashtaria
    no votes  

de boom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nu we van Dana verlost zijn krijgen we een baby verhaallijn.

Quinn is gewoon geweldig. Scene in de auto, restaurant, zwembad...
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Ik vond het ook een sterke opener, de auto scene was erg goed. De tweede episode was wel al iets minder, zoals vermeld is die baby verhaallijn niet al te beloftevol.
    no votes  

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Leuke eps, maar hier en daar toch wel dingen die de geloofwaardigheid wat ondermijnen imo.

Die gevechtspiloot die haar komt confronteren bv, die mannen moeten het toch gewend zijn dat zo'n dingen kunnen gebeuren.

Moest ze trouwens niet terugkeren voor die hoorzittingen? Niks meer van gezien...
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN
    no votes  

WillemVM's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ha, ik ben precies de enige die er niets aan vond. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik Carrie verschrikkelijk vind en ze nu wel heel erg centraal staat in elke shot. :P
    no votes  

TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heftig einde Ik zag het wel aankomen maar had toch een 'wtf' gevoel.
    Er zijn een paar dingen die niet echt logisch zijn, zoals Fara die niet eens merkt dat er ingebroken is.. Eerst het alarm, dan dat karton aan de deur...Zal wel vanzelf losgekomen zijn hé..Die foto's zullen vanzelf uit de zak gevallen zijn ...
    En dan zitten ze met een gans team op dat scherm te volgen in welke auto Saul stapt maar omdat Carrie aan het flippen was, heeft niemand gezien waar hij instapte?('Which one should i follow?') Ook wel raar.
    Wel een deftige aflevering voor de rest.
    no votes  

Saint's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de boom Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Quinn is gewoon geweldig. Scene in de auto, restaurant, zwembad...
    Voorlaatste aflevering, Quinn: "... cause to me it looks like you're f*cking a child!" .
    When the last light warms the rocks and the rattlesnakes unfold
    no votes  

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Heftig einde Ik zag het wel aankomen maar had toch een 'wtf' gevoel.
    Er zijn een paar dingen die niet echt logisch zijn, zoals Fara die niet eens merkt dat er ingebroken is.. Eerst het alarm, dan dat karton aan de deur...Zal wel vanzelf losgekomen zijn hé..Die foto's zullen vanzelf uit de zak gevallen zijn ...
    En dan zitten ze met een gans team op dat scherm te volgen in welke auto Saul stapt maar omdat Carrie aan het flippen was, heeft niemand gezien waar hij instapte?('Which one should i follow?') Ook wel raar.
    Wel een deftige aflevering voor de rest.
    Fara is helemaal geen field agent dus heeft die reflex niet om alles dubbel en driedubbel te checken.
    Auto niet kunnen volgen was imo ook nogal lame. Dat ze het niet live hebben kunnen zien door Carrie haar geflip, ok, maar ge gaat mij niet wijsmaken dat zo'n live beeld van een drone niet ergens opgenomen wordt

btw: wist Haqqani dat nu van die drone en Aayan z'n connectie met Carrie door die prof/man van de ambassadrice? Of heeft Haqqani gewoon nog meer intel?
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    no votes  

Jonzo's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Fara is helemaal geen field agent dus heeft die reflex niet om alles dubbel en driedubbel te checken.
    Auto niet kunnen volgen was imo ook nogal lame. Dat ze het niet live hebben kunnen zien door Carrie haar geflip, ok, maar ge gaat mij niet wijsmaken dat zo'n live beeld van een drone niet ergens opgenomen wordt

btw: wist Haqqani dat nu van die drone en Aayan z'n connectie met Carrie door die prof/man van de ambassadrice? Of heeft Haqqani gewoon nog meer intel?
    Haqqani is het te weten gekomen dankzij de man van de ambassadrice. Saul zat immers ook achter die kerel van de ISI op de luchthaven en plots duikt hij op in de koffer van Haqqani. ISI en Haqqani werken dus zeer nauw samen (of dat denk ik toch ).
    no votes  

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Tot nu toe leuk geschreven met leuke twists, maar ik mis soms wel de geloofwaardigheid. Er wordt te veel Engels gesproken onder die Pakistanen, en er zijn toch regelmatig ongeloofwaardige zaken.
    Het kan niet zo makkelijk zijn om in te breken in het appartement van de CIA Station Chief, en al zeker niet door zo'n loser.

En dat Carrie daar geen second in command heeft die bereikbaar is als zij het niet is, klopt ook niet echt.

Zelfde met die drone, kunnen ze daarmee echt zo iemand zo lang volgen? Een scene waar ze coordinaten opslaan an een tweede drone laten komen zodat die eerste terug kan vliegen om op te laden ofzo zou daar toch schelen. Of overleven die op zonne-energie?
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN
    no votes  

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    En hoe weet die gast waar die drone hangt?
    Ik ga er toch van uit dat je die bijna niet kan zien, maar die steekt Saul zijn kop recht naar die drone
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Tot nu toe leuk geschreven met leuke twists, maar ik mis soms wel de geloofwaardigheid. Er wordt te veel Engels gesproken onder die Pakistanen, en er zijn toch regelmatig ongeloofwaardige zaken.
    Het kan niet zo makkelijk zijn om in te breken in het appartement van de CIA Station Chief, en al zeker niet door zo'n loser.

En dat Carrie daar geen second in command heeft die bereikbaar is als zij het niet is, klopt ook niet echt.

Zelfde met die drone, kunnen ze daarmee echt zo iemand zo lang volgen? Een scene waar ze coordinaten opslaan an een tweede drone laten komen zodat die eerste terug kan vliegen om op te laden ofzo zou daar toch schelen. Of overleven die op zonne-energie?
    Ligt natuurlijk aan het type drone maar de gangbare predator met wat aanpassingen al 35 uur
    Export-licensed Predator makes maiden flight - 7/9/2014 - Flight Global

Ik had eerder al eens gelezen dat een drone met gemak 24 uur kan vliegen. Dit is ook één van de grote voordelen van een drone, op de basis (controle center of hoe je het wil noemen) kan gewoon van piloot gewisseld worden.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht

Het lijkt me via die man inderdaad, aangezien die vrouw waarmee hij sprak gelijk wegging en moest bellen.

Verder hebben we Fara niet weer gezien toch? Het zou me niks verbazen dat die overijverige verrader haar iets heeft toegedaan.
    no votes  

Ayk96's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vorige aflevering was echt goed Fara had trouwens maar 1 zak rommel opgeruimd, en in Carry haar kantoor stonden en 3 ofzo. Dus kan goed zijn dat Fara haar lichaamsdelen in die zakken zitten :S Ik vond het ook wel een beetje onrealistisch dat er niemand wist in welke auto Haqqani zat 0.O
    "The true mind can weather all the lies and illusions without being lost. The true heart can touch the poison of hatred without being harmed. From beginningless time, darkness thrives in the void, but always yields to purifying light."
    no votes  

Jonzo's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Wow intens einde... Goede aflevering ook. Serie verrast me wel, na brody zijn ondergang zo terugkomen met sterk verhaal, chapeau
    no votes  

Pagina 2 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten