Pagina 64 van 66 Eerste ... 145460616263646566 Laatste
    nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    "ze"? Jij maakt een dt fout, bedoel je
    Idd, had het net door:fail:

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vind eigenlijk wel dat ge hier nog redelijk kunt vlammen alvorens ge uw rijbewijs kwijt zijt.

Ik beperk mezelf meestal tot 140 per uur op de autosnelweg omdat dat voor dezelfde prijs kan als 130 per uur Alles voor 50 euro, dus ja

Maar op een nacht werd ik eens voorbijgevlamd door 2 man en reed ik eens een stukje mee aan 170 en ben snel afgehaakt omdat ik dacht van shit kan hier mijn rijbewijs verliezen. Maar uiteindelijk kunde nog wel net 180 rijden zonder echt in de problemen te komen, tenzij meermaals natuurlijk :-)
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chickenlal Bekijk bericht
    Ik vind eigenlijk wel dat ge hier nog redelijk kunt vlammen alvorens ge uw rijbewijs kwijt zijt.

Ik beperk mezelf meestal tot 140 per uur op de autosnelweg omdat dat voor dezelfde prijs kan als 130 per uur Alles voor 50 euro, dus ja

Maar op een nacht werd ik eens voorbijgevlamd door 2 man en reed ik eens een stukje mee aan 170 en ben snel afgehaakt omdat ik dacht van shit kan hier mijn rijbewijs verliezen. Maar uiteindelijk kunde nog wel net 180 rijden zonder echt in de problemen te komen, tenzij meermaals natuurlijk :-)
    idd, wist ik ook niet zo goed uiteindelijk. ik ging er altijd van uit dat +30 km/h de grens was op autosnelweg.
    Maar als ik het zo eens opzoek, blijkt dat de uiterste grens uiteindelijk 170km/u gemeten snelheid is, waarbij je een fikse boete krijg (227 euro?) en vanaf 171 km/u intrekking rijbewijs.
    Dus bij heel wat wagens kan dat idd tot 180km/u op teller zijn.
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    idd, wist ik ook niet zo goed uiteindelijk. ik ging er altijd van uit dat +30 km/h de grens was op autosnelweg.
    Maar als ik het zo eens opzoek, blijkt dat de uiterste grens uiteindelijk 170km/u gemeten snelheid is, waarbij je een fikse boete krijg (227 euro?) en vanaf 171 km/u intrekking rijbewijs.
    Zalig, ik kan met mijn auto dus gewoon volle planché geven op de autostrade zonder mijn rijbewijs kwijt te spelen...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Yup, da's absoluut de les die mensen moeten trekken uit dit programma. Er rijden nog niet genoeg idioten op de baan blijkbaar.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Yup, da's absoluut de les die mensen moeten trekken uit dit programma. Er rijden nog niet genoeg idioten op de baan blijkbaar.
    Voor alle duidelijkheid, van mij was dit al zeverend bedoeld ze. Ik rij geregeld te snel, maar nooit veel. (Autostrade meestal 135 op teller max)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Klopt niet helemaal, 171kmh is de grootste boete, 172 is intrekking. Scheelt maar 1kmh, maar ik heb het dus effectief al voorgehad dat ik aan die snelheid geflitst werd 's nachts en dus op het randje zat. Dat komt hier neer op een 175kmh op de teller. Moet wel zeggen dat ik sinds die keer nooit meer zo gevlamd heb en 't is toch al een paar jaar terug. Wist dat ik er op stond (flits gezien), maar had geen idee van de snelheid op dat moment, dus was hier een opluchting dat ik een paar 100 euro kon leggen ipv naar de rechtbank.

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Indicateur, wat is dat?
    PSN: Li1quid

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Of 'de slowakijse nationaliteit' .

De laatste aflevering blijkbaar dit seizoen. Nog wel plezant om eens te volgen maar na vijf seizoenen heb ik het gevoel het toch allemaal wel eens gezien te hebben. Een trucker die op de pechhaven staat is een keer goed om te zien, maar nu elke week weer opnieuw.
    It is happening again

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    648 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Afleveringen begonnen redelijk saai te worden.

KerberosX's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Buiten de occasionele granaat in Antwerpen leven we politioneel gezien dan ook in een redelijk saai land, dus het is gewoon een weergave van de realiteit. Bovendien is dit programma dan nog beperkt tot de lotgevallen van wegpolitie. In een programma zoals Niveau 4 had je wel meer variatie.

Als ge graag actie ziet, moet je op Youtube het kanaal Police Activity maar eens opzoeken. Daar krijg je schietpartijen à volonté.
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Buiten de occasionele granaat in Antwerpen leven we politioneel gezien dan ook in een redelijk saai land, dus het is gewoon een weergave van de realiteit. Bovendien is dit programma dan nog beperkt tot de lotgevallen van wegpolitie. In een programma zoals Niveau 4 had je wel meer variatie.

Als ge graag actie ziet, moet je op Youtube het kanaal Police Activity maar eens opzoeken. Daar krijg je schietpartijen à volonté.
    Dat is dan wel echt een ander uiterste.
    Probleem hier is gewoon censuur..iemand dat zwaar over de schreef gaat wilt immers geen cameras in hun bakkes en een zagende Luc Alloo.
    Er worden dagelijks criminelen uit het verkeer gehaald door oa wegpolitie.
    Maar niemand wilt zo in beeld komen.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    648 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Azo achtervolgingen voor di drugs mannen was wel cool .

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Snap al die oostblokse chauffeurs toch ni ze.
    Als 100 euro al zo veel geld voor hun is, waarom zijn ze dan zo dom van op de pechstrook te gaan parkeren, terwijl ze goed genoeg weten dat het niet mag.
    Ze kennen allemaal die regel effectief dat ze bij file de eerstvolgende afrit mogen nemen. Maar neen, toch het risico nemen.

En zeggen dat het in Engeland maar 25 euro kost en Duitsland 15, das dikke zever. Daar is het hetzelfde of nog duurder zelfs.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Snap al die oostblokse chauffeurs toch ni ze.
    Als 100 euro al zo veel geld voor hun is, waarom zijn ze dan zo dom van op de pechstrook te gaan parkeren, terwijl ze goed genoeg weten dat het niet mag.
    Ze kennen allemaal die regel effectief dat ze bij file de eerstvolgende afrit mogen nemen. Maar neen, toch het risico nemen.

En zeggen dat het in Engeland maar 25 euro kost en Duitsland 15, das dikke zever. Daar is het hetzelfde of nog duurder zelfs.
    Volgens mij kijken die gewoon naar het totaalplaatje. Als ze in de file moeten staan tot ze naar een parking kunnen rijden en dan nog aan hun rust moeten beginnen zullen ze wss een pak meer tijd verliezen dan een half uur (of hoeveel hun rusttijd is) op een pechstrook. Als dat eerste betekent dat een levering te laat is waardoor ze eventueel ontslagen kunnen worden zullen ze wss nog liever 100€ boete betalen dan het risico lopen hun job te verliezen.

Want ik veronderstel dat ze in die oostbloklanden minder moeite hebben om iemand gewoon buiten te gooien.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Pagina 64 van 66 Eerste ... 145460616263646566 Laatste

Regels voor berichten