nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zou daar als passagier ECHT niet mee kunnen lachen hoor. Die mensen missen een vlucht he (of was het trein? - alleszins iets met timing).
    Ja da is wel kak voor die mensen.
    Die zullen dat bedrijf ook niet meer gebruiken als shuttle dienst.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    "Het kan mij niet schelen dat er perfect geldige redenen waren om ons te stoppen en dat we ook in fout zijn, het feit dat je ons laat stoppen is racisme"

Tenenkrullend.

Wel even serieus opgekeken van de boete. 4000 euro!
    Eigenlijk boeit die hun commentaar ni..met dank aan deze twee individuen is onze staatskas weer met 4000€ aangevuld
    Fuck, ma ben ook wel verschoten van die bedragen. Ik dacht dat die mss 100-200€ elk zouden krijgen. Die boete ligt hoger dan de waarde van hun wagen haha

iTrader
    0
    "Het kan mij niet schelen dat er perfect geldige redenen waren om ons te stoppen en dat we ook in fout zijn, het feit dat je ons laat stoppen is racisme"

Tenenkrullend.
    Is niet de eerste en ook niet de laatste keer dat agenten daarmee te maken hebben.
    Hebben ze nog chance dat er een cameraploeg bij was. Anders zouden de brave burgers nog willen verklaren dat de politie grove taal of fysiek geweld gebruikt had.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Ik zou daar als passagier ECHT niet mee kunnen lachen hoor. Die mensen missen een vlucht he (of was het trein? - alleszins iets met timing).
    Het was een trein die ze moesten halen maar dat doet er weinig toe die mensen zijn serieus gekloot.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Voor wat was die flik bij politieman Luk geblurred?

Deed mij direct denken aan Willy's en Marjetten "weet u moeder dage flik zijt?".
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ik heb dat stukje met de Marokkanen ook gezien. En ik vond het ook tenenkrommend. Vooral omdat zij op die manier net tégen hun zaak werken. Zij jagen de boel achteruit, door illegitiem met het woordje racisme te zwaaien. Maar laat ons wel niet vergeten dat dat 90% van de mensen die worden tegengehouden excuses verzinnen waarom het niet hun schuld is, maar die van de politie. Bij hen is dat hun huidskleur, maar anderen zeggen "omdat de flikken een getunede auto zien" of "omdat ze hun quotum moeten halen" of dat het niet zo erg is "omdat de autostrade toch leeg is".

Alles is goed om niet de dader te worden, maar het slachtoffer. Dat is namelijk makkelijker te verwerken.
    Afgaande van het programma valt dat allemaal nog mee hoor. Toch veel mensen die het gewoon aanvaarden.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Voor wat was die flik bij politieman Luk geblurred?

Deed mij direct denken aan Willy's en Marjetten "weet u moeder dage flik zijt?".

Afgaande van het programma valt dat allemaal nog mee hoor. Toch veel mensen die het gewoon aanvaarden.
    Tja, als de agent niet in beeld wil komen, heeft hij die keuze. Net als de mensen die tegengehouden worden.
    Maar vaak vallen de excuses wel mee, maar iedereen probeert het wel eventjes. Maar vooral bij de agenten, als Alloo het vraagt, klinkt het dikwijls ietsje anders.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ik heb dat stukje met de Marokkanen ook gezien. En ik vond het ook tenenkrommend. Vooral omdat zij op die manier net tégen hun zaak werken. Zij jagen de boel achteruit, door illegitiem met het woordje racisme te zwaaien. Maar laat ons wel niet vergeten dat dat 90% van de mensen die worden tegengehouden excuses verzinnen waarom het niet hun schuld is, maar die van de politie. Bij hen is dat hun huidskleur, maar anderen zeggen "omdat de flikken een getunede auto zien" of "omdat ze hun quotum moeten halen" of dat het niet zo erg is "omdat de autostrade toch leeg is".

Alles is goed om niet de dader te worden, maar het slachtoffer. Dat is namelijk makkelijker te verwerken.
    I get your point, maar toch ook niet vergeten dat racisme een strafrechtelijk misdrijf is . Dat maakt het imo net dat tikkeltje erger.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    I get your point, maar toch ook niet vergeten dat racisme een strafrechtelijk misdrijf is . Dat maakt het imo net dat tikkeltje erger.
    En hoe zit het met iemand betichten van racisme ? terwijl het hier totaal niet het geval was.

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    En hoe zit het met iemand betichten van racisme ? terwijl het hier totaal niet het geval was.
    Laster of smaad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Ze zouden zon beschuldiging van racisme moeten laten vallen onder smaad. Racisme is illegaal.
    Heeft Dimi al eens effectief gedaan in een eerder seizoen.

Dat stukje was ronduit tenenkrullend: uw voertuig is niet in orde, ge laat iemand zonder geldig rijbewijs met uw wagen rondrijden (die zogezegd net zijn voorlopig gehaald zou hebben maar nog niet heeft. Ook geen L te bespeuren), liegen tegen de agent en wanneer je door de mand valt een race-card trekken. Ze mogen zich gelukkig prijzen dat ze daar niet nóg een bestraffing voor hebben gekregen. De financiële kater voor dergelijk gedrag kan niet zwaar genoeg zijn.
    .

iTrader
    0
    Ze zijn al opgefokt nog voor ze in hun wagen stappen want "ze gaan weer racistisch benadeeld worden je zal wel zien!".
    Dat is niet alleen tegen de politie dat die zo doen hoor. In het amateurvoetbal is dat ook zo.
    Daar durven de scheidsrechters tegen bepaalde ploegen al niet meer overtredingen fluiten uit angst dat alles uit de hand loopt wegens vermeend racisme.

En inderdaad, iemand van racisme beschuldigen is een stukske erger dan iemand beschuldigen van "iets tegen dure auto's te hebben".
    Eens zien hoe ver je raakt met politieagenten of scheidsrechters pedofielen te noemen. Maar iemand een racist noemen komt men meestal gewoon weg.
    Dan werk je het ook in de hand he, als je ze ongestraft u een racist laat noemen. Dan zal het wel waar zijn ook zeker? Als je niks doet?
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 13 september 2019 om 16:06
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ja het is dat wat ik bedoel he , m.a.w. dat het pak erger is om 'je bent een racist' aan te halen als excuus i.p.v. 'tis omdat ik met ne johnybak rijd zeker'.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Vooral toen luc (express) zei van jij bent toch een Belg? Haar nee zei ook direct genoeg over hoe ze denkt over Belg zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Idd, buiten schepen die handel.
    In de week was ook weer van die zever op het nieuws over '' dat en dit mag niet van Allah'' in scholen of iets dergelijk, zelfde mindset soort van volk.

Ge moogt nooit niets zeggen erover maar als ze zouden kunnen zou je hier wel moeten leven zoals zij het willen in Belgie, beetje omgedraaide wereld.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Vooral toen luc (express) zei van jij bent toch een Belg? Haar nee zei ook direct genoeg over hoe ze denkt over Belg zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Vond ik inderdaad ook wel straf. Zou al direct zin hebben om te antwoorden "ga dan naar ander land als't daar zo veel beter is".

Voor alle duidelijkheid, heb geen enkel probleem met anders gekleurde mensen, maar van deze 2 kreeg ik het echt wel op mijn heupen. 't Is door zo'n type mensen dat mensen op den duur racistisch worden.

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht
    Vond ik inderdaad ook wel straf. Zou al direct zin hebben om te antwoorden "ga dan naar ander land als't daar zo veel beter is".

Voor alle duidelijkheid, heb geen enkel probleem met anders gekleurde mensen, maar van deze 2 kreeg ik het echt wel op mijn heupen. 't Is door zo'n type mensen dat mensen op den duur racistisch worden.
    Los van wat huidskleur ze hebben zien die totaal niet in waar ze in de fout gaan.
    Die gast liegt ten eerste en dat vind ik al bezwarend.
    In deze tijden moeten die ook weten dat de politie die hun status of rijbewijsnummer kan natrekken in een databank.
    Hij heeft zijn rijbewijs..nee em is gewoon geslaagd voor zen theorie..als ge nog moet wachten op iemand om een cursus te doen..tja..dan hebde uw rijbewijs nog niet.
    Trouwens dat 36 maanden systeem is vrij onnozel vind ik.
    Dan betaal ik liever ineens de 20 uren praktijk dan 3 jaar aan iemand gebonden te zitten dat het u mss verkeerd leert.

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    't triestigste van gans de zaak is dat Griet mogelijk wel een opmerking gaat krijgen omwille van 'r weerwoord dat ze bood. Terwijl ze nochtans overschot van gelijk had.
    .

Pagina 59 van 62 Eerste ... 9495556575859606162 Laatste

Regels voor berichten