Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Discussie: Familie

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Soort zoekt soort precies. Haar vriendin ook serieuze loezen: https://www.instagram.com/p/BjC6v10A...=1cursxugtfbl3

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Kvind het best nog wel spannend nu! Zal een goeie finale worden!

Evy stom mens, door Stan gisteren te sparen zal die vandaag mogelijks Maarten vermoorden ofzo, of overdrijf ik?

In de trailer leek het toch alsof Stan iemand de kop ging inslaan... Als dat Maarten is, is het dan ook einde van Evy? Die gaat toch onmogelijk op een normale manier kunnen functioneren na zo'n schuldgevoel te moeten dragen.

Aangezien Stan ook een pistool mikt op iemand, misschien gaat hij gewoon wel in een killing-spree... Ene afknalle, en ene de kop inslaan.

Mogelijke slachtoffers:
    - Ik vermoed sowieso Maarten, omdat die maar een tijdelijke rol had, DACHT ik.
    - Evy wss niet
    - Die inspecteurs van de politie?

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Very good acting 10/10 drunk in sofa
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

iTrader
    4 (100%)
    I smell sarcasm. Kvond Amelie vrij slecht acteren daar.

Wel zot nog. Zou ze eraan zijn? Dat moet toch bijna wel als ge ne hele nacht ligt te bloeden?

iTrader
    1 (100%)
    Tis er serieus over gegaan.

Ik denk dat van Veronique gewoon een droom is..

En Stan, was dat schot in ze arm of dichtbij zijn hart? En valt dan nog naar beneden en ie leeft nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ale om eens te kicken, komt vandaag eeeeeindelijk een einde aan die verhaallijn over Veronique in de gevangenis, heeft maar van 1 September tot nu geduurd
    Ale als het een einde is, er komt gewoon een vonnis.

Ik weet dat we in het verleden al spraken van uitgemolken langdradige verhaallijnen in dit programma maar jeez 4 maanden van dat gezever over die gevangenis en achter die ''dader'' aan te zitten, dan ga je nu wss een 2de verhaallijn krijgen en met wat pech duurt die dan tot de zomer

Zo kan ik een programma ook 25+ jaar op de buis houden, gewoon quasi 4 maanden hetzelfde uitzenden

iTrader
    0
    Ja en nu zijn ze weer vertrokken voor weken/maanden vooraleer ze erachter komen wie Evy heeft vermoord.

iTrader
    0
    Ik denk ook dat de gemiddelde Familie-kijker niet zit te wachten op een verhaallijn in die gevangenis. Dit moet dan iets richting kwaliteit proberen voor te stellen (ook dat camerabeeld en die matte kleuren), maar volgens mij wil de gemiddelde kijker gewoon weer een ontvoering zien a la Guido in de beginjaren. Dat liet pas een indruk na! Simpel, duidelijk en spannend.

iTrader
    0
    Iemand de finale gezien gisteren? Ik vond het maar matig. Dat Marie zou sterven zag ik al van kilometers ver aankomen. De entree van Willy was ook voorspelbaar, maar dat was dan ook vrij logisch en stoorde me vrijwel niet. Over de verhaallijn van Guido/Emma en die van Stefanie hebben ze imo te weinig laten zien, 't was duidelijk dat de focus meer lag op de eerste twee.

Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Elias, aangezien die er nog maar pas in zit en lijkt me sterk dat die er al direct terug uit gaat?
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Elias, aangezien die er nog maar pas in zit en lijkt me sterk dat die er al direct terug uit gaat?
    Zou kunnen dat dat maar een gastrolleke was. Met die verhaallijn kun je niet echt veel verder lijkt me. Meervoudige brandstichting/moordpoging, als ze die pakken gaat die een paar jaar den bak in.
    Ze zal het wel overleven wsl, die andere nieuwe brandweercollega zal wel plots opduiken om de boel te redden.
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

iTrader
    4 (100%)

Familie

No way dat ze Stephanie op deze manier laten doodgaan, stel u es voor man.

Ik volg het al een lange tijd niet meer, maar de seizoensfinale toch wel een stukje meegepikt. Wat een zever is da, heel da dramatisch gedoe met Marie over hoederecht van een kind? Wtf?

Guido die een deur toesmijt.

En Willy Sommers dat liedjes zingt.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    No way dat ze Stephanie op deze manier laten doodgaan, stel u es voor man.

Ik volg het al een lange tijd niet meer, maar de seizoensfinale toch wel een stukje meegepikt. Wat een zever is da, heel da dramatisch gedoe met Marie over hoederecht van een kind? Wtf?

Guido die een deur toesmijt.

En Willy Sommers dat liedjes zingt.
    Achja voor die Guido en Marie situatie heb je letterlijk weer 3-4 maanden opvulling gemist ik kijk ook niet meer echt tegenwoordig maar ik luister wel met een half oor als de rest hier kijkt maar het is gewoon te saai geworden ( ale is het al een paar jaar ) die situatie nu met marie en dat gedoe met Guido en Emma zijn ze letterlijk al 5 maanden aan het bouwen, er is maar zoveel dat je kan innemen voor je echt begint te voelen alsof je elke dag dezelfde aflevering kijkt

Vind het wel een enorme saaie finale zonder echte ''slechterik'' en zonder echt een suspensevolle opbouw, die Marie vliegt daar letterlijk out of the blue van een cliff af terwijl ze nog een week geleden met mathias en baby lekker gezellig op de vlucht was zonder echt een wolkje aan de lucht buiten die Iris wat aan het volgen was.

En die situatie met Stefanie kwam ook opeens in die finale in een versnelling, weken lang zoeken ze een unkown pyromaan en nu opeens tijdens dat uurtje in de finale zit ze opeens die kerel te volgen in de auto ???
    Ok er kwam een kleine reveal toen die journalist foto's liet zien en die kerel stond bij elke brand toe te kijken, maar dat voelde wel heeeeel gerushed om dat in 1 en dezelfde aflevering allemaal te duwen.
    Verder vind ik het flauw dat die Stefanie ALWEER de cliffhanger van de finale is, was vorig seizoen ook met ontvoering, ok die Marie zat er ook een beetje in maarja als ge met uw kloten van een cliff afvalt is het niet echt een cliffhanger ( huehue ) meer, die is gewoon dood.

Had gewoon die finale met anyone else gedaan dan alweer met die Stefanie als cliffhanger...nuja er was dit jaar echt wel 0% opbouw of een echte slechterik dusja ff een script in elkaar flatsen met wat je hebt.

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Tags for this Thread

Regels voor berichten