Pagina 19 van 19 Eerste ... 91516171819

Discussie: Fargo (FX)

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    is gewoon een open einde, heeft imo niets te maken met mogelijk vervolg

Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Ja Fargo is een anthology format he. Het einde van ieder seizoen is ook het einde van dat verhaal, open of niet. Dit zal niet opgehelderd worden als er een s4 komt

Mocht er een s4 zijn, is dit imo jaren verwijderd. Hawley zegt dat er eerst een goed idee moet zijn, en dat heeft ie nog niet. Die kerel heeft het ook megadruk, hij werkt ook aan Legion en schrijft boeken ook. Ik denk dat ie mss even één deel van zijn workload wel kan missen

iTrader
    0
    Anthology, maar de seizoenen zijn toch beetje verbonden.
    Wrench duikt op in s3.
    In s1 wordt duidelijk gerefereerd naar het verleden, waar s2 dan over ging.

Ik beschouw het einde van s2 ook als verbonden met s3. Er is een overschakeling is van Mike Milligan de moordende psychopaat naar iemand die een bureaujob heeft. "The new way of things" zeiden ze tegen hem. Criminaliteit die evolueert van veel bruut geweld naar white collar crime, fraude en boekhoudkundige inventiviteit. Hetgeen we verder geëvolueerd zien in s3 met Varga de psychopaat die vooral met nummertjes en accountancy bezig is. Slechts als de zaken serieus mislopen komt er geweld aan te pas.

Zou mij dan ook niet verbazen als s4 ook op een of andere manier verbonden zal zijn met s3.
    Unlimited Potential!

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    't zal dan toch alleszins niet voor meteen zijn:
    https://www.9lives.be/forum/tv/959198-fargo-fx-19.html

Do you have a fourth season in mind?

I don’t. It’s a big challenge, every one of these — to come up with both a crime to hang it on and a large cast of characters on a collision course — each has to be new and interesting and have a different point of view. But we are exploring certain archetypes that are inescapable on a moral spectrum: There always has to be a Marge and a Jerry and a [Steve] Buscemi and a Peter Stormare, those kinds of pure good and pure evil and moral challenges in the middle. At a certain point, you don’t want to repeat yourself, so the question becomes: “What’s left to say? What’s interesting to say?”
    daarom ook mijn advies: stop nu maar op het hoogtepunt

K3nsh1n's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Anthology, maar de seizoenen zijn toch beetje verbonden.
    Wrench duikt op in s3.
    In s1 wordt duidelijk gerefereerd naar het verleden, waar s2 dan over ging.

Ik beschouw het einde van s2 ook als verbonden met s3. Er is een overschakeling is van Mike Milligan de moordende psychopaat naar iemand die een bureaujob heeft. "The new way of things" zeiden ze tegen hem. Criminaliteit die evolueert van veel bruut geweld naar white collar crime, fraude en boekhoudkundige inventiviteit. Hetgeen we verder geëvolueerd zien in s3 met Varga de psychopaat die vooral met nummertjes en accountancy bezig is. Slechts als de zaken serieus mislopen komt er geweld aan te pas.

Zou mij dan ook niet verbazen als s4 ook op een of andere manier verbonden zal zijn met s3.
    Idd het kan nog altijd zijn dat als er ooit een S4 zou komen, dat VM Vargas daar ergens gaat verschijnen, en dan wete meteen het "einde" van S3, Wrench is idd hier een goed voorbeeld van ( ook een soort van open einde van S1, what about that deaf guy? ). Ook is S1 van Fargo op een zekere manier verbonden met de film Fargo.
    LVL UP! (Discord)
    Games.Movies.Fun
    http://lvlupgaming.be/

IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    264 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vond dit het minste seizoen tot nu toe, ook al was VM Varga een van de meest interessante personages.
    De agente, Burgle, deed zo weinig in tegenstelling tot vorige seizoenen.

Maar wel weer een sterk seizoen in vergelijking met veel andere series.
    Ik vond de Gloria Burgle personage ook maar vrij saai eerlijk gezegd. Voor de rest wel weeral een goed seizoen. Zalige serie toch Fargo.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 3.9Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 - HD 7950 3GB @ 1050/1500 - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 264(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 22(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Pagina 19 van 19 Eerste ... 91516171819

Regels voor berichten