Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste

Discussie: The 100

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik denk niet dat we hier zitten te kijken voor verrassende wendingen na 5 seizoenen variaties op hetzelfde thema. Het is wel heerlijke ontspanning voor het einde van de dag, ook al weten we waar het naartoe gaat.

Ik verwacht hier ook weer dat de kolonie om zeep wordt geholpen en enkel 4-5 mensen van de "nieuwe populatie" op het einde van het seizoen overblijven. Als het even kan blazen ze alles op Per ongeluk uiteraard!

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Degene die in het begin van een seizoen als slechteriken worden afgeschilderd blijken uiteindelijk dan toch weer de goeie te zijn, ik vermoed dat het in S6 ook wel zo zal zijn. In het begin was ik nog fan van het concept, maar 't is nu gewoon terug van 0 af begonnen. En de beslissingen van die personages zijn inderdaad tenenkrullend.
    Pfff tis gewoon een female power fantasy serie in scifi jasje gegoten. Dat was het van in het begin natuurlijk al maar het wordt erger met ieder seizoen.
    Eerste 2-3 seizoenen waren nog top maar personages nemen steeds gekkere beslissingen om al even gekke situaties te creeren. Zowel Clarke als haar moeder als octavia.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was leuk in ‘t begin maar ben afgehaakt. Te langdradig IMO

Sent from my iPhone using Tapatalk

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb gisteren aflevering 4 gezien of waar zitten ze. Toch weer een leuke wending.

Ideale chips, zetel, vermaak serie dit.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Seizoen 6 uitgekeken hier. Keek wederom lekker weg aangezien ik het binnen 3 of 4 dagen uit had. Het blijft toch een serie die me kan bekoren en graag volg. Gebeuren altijd wel interessante dingen in. Seizoen 7 gaat het laatste seizoen zijn, dat lijkt me een prima beslissing. Zo wordt het niet uitgemolken en kunnen ze alles mooi afronden.

Ik ben bijvoorbeeld zeer benieuwd naar de rol van Sheidheda komend seizoen, want dat lijkt me gezien het verloop van s6 de laatste villain te worden. Tenslotte ben ik ook erg blij dat we af zijn van Abby, dat werd hoogtijd. Met voorsprong het irritantste personage van de hele serie.
    Laatst gewijzigd door Pinkman; 18 augustus 2019 om 12:37
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

CoBalT's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik vond de finale van seizoen 6 eigenlijk teleurstellend

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik vond S06 in zijn geheel wel teleurstellend. "Oh tiens, nog een beschaving. Misschien moeten we die verwoesten?". Dat verhaal hebben we ondertussen 4x gehad? (grounders, mountain people, Diyosa en nu dit?)
    De serie op zich is niet slecht. Acteurs ook niet. Maar de verhaallijnen mogen wel eens wat origineler.

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik vond het seizoen met mountain persoonlijk de beste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik vond S06 in zijn geheel wel teleurstellend. "Oh tiens, nog een beschaving. Misschien moeten we die verwoesten?". Dat verhaal hebben we ondertussen 4x gehad? (grounders, mountain people, Diyosa en nu dit?)
    De serie op zich is niet slecht. Acteurs ook niet. Maar de verhaallijnen mogen wel eens wat origineler.
    Ik zou niet weten wat je anders verwacht van een post-apocalyptische serie? Er komt een groep ruimtemensen op aarde en komen de ene ontdekking tegen na de andere. Dan is het wat mij betreft logisch dat ze keer op keer op nieuwe beschavingen/dreigement stuiten. Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat ze op andere soorten van bedreigingen stuiten, zoals Praimfaya in seizoen 4. Of een bepaalde diersoort waar ze zich tegen moeten verdedigen. Al denk ik dat ze ooit eens een gorilla zijn tegengekomen als ik mij niet vergis?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoBalT Bekijk bericht
    ik vond het seizoen met mountain persoonlijk de beste
    Ik vind seizoen vier met voorsprong het beste, misschien omdat ze daar echt moesten 'samenwerken' om te overleven. Die aflevering met dat conclaaf tussen de twaalf vechters vind ik gewoon fantastisch. Toffe personages ook (Roan, Luna). Seizoen drie vind ik dan weer erg oninteressant. Dat hele City of Light gedoe vond ik maar meh.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Ik zou niet weten wat je anders verwacht van een post-apocalyptische serie? Er komt een groep ruimtemensen op aarde en komen de ene ontdekking tegen na de andere. Dan is het wat mij betreft logisch dat ze keer op keer op nieuwe beschavingen/dreigement stuiten. Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat ze op andere soorten van bedreigingen stuiten, zoals Praimfaya in seizoen 4. Of een bepaalde diersoort waar ze zich tegen moeten verdedigen. Al denk ik dat ze ooit eens een gorilla zijn tegengekomen als ik mij niet vergis?
    Het is niet omdat je een post-apocalyptische serie maakt, dat je de aarde ook 3x moet laten vergaan natuurlijk (primefaya, die keer dat Clarke buiten zat en dan de laatste keer) natuurlijk. Je kan ook meer focussen op de sociologische issues bij het opbouwen van een nieuwe samenleving. Dat was bvb in die bunker veel beter, net zoals toen ze nog in het originele ruimteschip zaten.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik denk dat we van het komende laatste seizoen wat hetzelfde kunnen verwachten. Ze komen weer een andere beschaving op planeet Beta tegen waar een hoekje van af is om het dan plat te branden. Het goede nieuws zal zijn dat ze in de laatste aflevering naar planeet Gamma gaan dat helemaal leeg is. Daar stichten ze dan hun utopia, einde verhaal.

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Ik denk dat we van het komende laatste seizoen wat hetzelfde kunnen verwachten. Ze komen weer een andere beschaving op planeet Beta tegen waar een hoekje van af is om het dan plat te branden. Het goede nieuws zal zijn dat ze in de laatste aflevering naar planeet Gamma gaan dat helemaal leeg is. Daar stichten ze dan hun utopia, einde verhaal.

MuSSo's schermafbeelding
    iTrader
    400 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Seizoen 6 simpelweg het zwakste en teleurstellende seizoen van allemaal.
    PSN: KensheeBe || Steam: Kenshee

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Het is niet omdat je een post-apocalyptische serie maakt, dat je de aarde ook 3x moet laten vergaan natuurlijk (primefaya, die keer dat Clarke buiten zat en dan de laatste keer) natuurlijk. Je kan ook meer focussen op de sociologische issues bij het opbouwen van een nieuwe samenleving. Dat was bvb in die bunker veel beter, net zoals toen ze nog in het originele ruimteschip zaten.
    Aarde 3x laten vergaan? Heb ik iets gemist? Bij mijn weten is de Aarde een keer vergaan en dat was op het einde van seizoen 4 (Praimfaya), dus kun je die andere twee eens toelichten want ik volg even niet. Met je tweede deel van je post ga ik an sich wel akkoord mee, maar dan heb je misschien daarover weer geklaag. Er had misschien een beschaving minder in gemogen (die van s6 dan) en dat er wat meer gefocust werd op het leven op die nieuwe planeet.

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    1 ste keer is voor het begin van de serie. Nucleaire ramp en de beschaving vluchten naar de ruimte. Ze sturen the 100 terug naar de aarde waarvan ze denken dat die onbewoond is.
    2 de keer is primfaya
    3 de keer is de vernietiging van de laatste bewoonbare vallei en het begin van de ruimtetocht naar een nieuwe planeet
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste

Regels voor berichten