Pagina 3 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Discussie: The 100

iTrader
    0
    Hohja, het plot op zich is best wel te begrijpen.

Ze denken dat de aarde onleefbaar is door de stralingen maar omdat ze geen andere keuze hebben moeten ze wel iets proberen. Dus sturen ze 100 criminelen want als ze landen op de aarde en het is niet leefbaar dan maakt het niet uit want het zijn toch maar criminelen en ze gingen zowieso dood (floaten)... maar zo weten ze wel dat ze al dan niet leefbaar is.

+ het begrip crimineel mag je ook niet te letterlijk nemen want voor het kleinste foutje die je maakte werd je al aanschouwt als een crimineel zodat je sneller plaats moest maken ( floaten ) voor de rest om te overleven.

Ik zeg niet dat het een topverhaal is, verre van, maar tis nie dat het compleet nergens op slaat

iTrader
    13 (100%)
    Goh gezien ze in latere episodes sowieso nog eens 200 (en later 300) mensen kwijt moesten had men evengoed een meer capabel team kunnen samenstellen. Het feit dat het minderjarigen zijn is puur omdat het een CW serie is.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSDsmurf Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Goh gezien ze in latere episodes sowieso nog eens 200 (en later 300) mensen kwijt moesten had men evengoed een meer capabel team kunnen samenstellen. Het feit dat het minderjarigen zijn is puur omdat het een CW serie is.
    Ja omdater een fout in hun systeem zat die ze niet hadden kunnen voorzien ( i know cliché ) Stel nu ze stellen een capabel team op en ze gaan naar aarde en ze gaan allemaal dood dan verliezen ze hun team :P. Ja het feit da het minderjarigen zijn... ahja

JasonC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Finale was best wel goed, ik had alvast minder verwacht toen ik begon met deze serie, aangenaam verrast dus.
    En ik weet niet waarom maar ik krijg om de een of andere reden een "Lost"-vibe/gevoel als ik naar deze serie kijk.

Ataturk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    22 Oct. 2014 begint seizoen 2 best wel nieuwschierig...

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    S2 is in ieder geval van een pak hoger niveau dan S1... tot gisteren dan. Yikes. Misschien dat de finale deze twist wat verduidelijkt want dit stelde gewoon teleur.
    Service guarantees citizenship.

Bioshiit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    S2 is in ieder geval van een pak hoger niveau dan S1... tot gisteren dan. Yikes. Misschien dat de finale deze twist wat verduidelijkt want dit stelde gewoon teleur.
    Vond ik ook wel, het was nogal een teleurstelling niet gedacht dat Lexa zo makkelijk zou ingeven

Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Heb de reeks ingehaald. Heel jammer dat al die reeksen vroeg of laat de sci-fi en fantasy toer op moeten om hun gebrek aan kwaliteit te verdoezelen. De enige post-apocalyptische reeks die er iets deftig en normaal van wist te maken blijft Jericho.
    Seizoen twee wel van een beduidend hoger niveau dan seizoen 1, al blijven sommige personages zo ongeloofwaardig... Maar het blijft wel leuk om te volgen, ook al was deze finale bijzonder zwak.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Bioshiit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Heb de reeks ingehaald. Heel jammer dat al die reeksen vroeg of laat de sci-fi en fantasy toer op moeten om hun gebrek aan kwaliteit te verdoezelen. De enige post-apocalyptische reeks die er iets deftig en normaal van wist te maken blijft Jericho.
    Seizoen twee wel van een beduidend hoger niveau dan seizoen 1, al blijven sommige personages zo ongeloofwaardig... Maar het blijft wel leuk om te volgen, ook al was deze finale bijzonder zwak.
    De finale was idd nogal zwak vond het beetje overkomen alsof ze er snel vanaf wouden

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    S3 is begonnen. Het meeste was ik al vergeten. Ik vermoed dat de schrijvers deels ook verwacht hadden dat ze het niet zo lang zouden uithouden want zo geweldig was het niet.
    Service guarantees citizenship.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weinig animo hier? seizoen 3 is ondertussen afgelopen, en er komt er nog een vierde seizoen aan.
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)
    uitgekeken met up en downs.
    Kan me toch nog steeds erg boeien
    Steam & PSN

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ben wel blij dat de ALIE storyline is afgesloten, volgend seizoen met die kernbomen, return naar seizoen 1 (?)
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

eS's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    S3 is begonnen. Het meeste was ik al vergeten. Ik vermoed dat de schrijvers deels ook verwacht hadden dat ze het niet zo lang zouden uithouden want zo geweldig was het niet.
    De boekenreeks (typische tienertrilogie) waar het op gebaseerd is, eindigt dan ook ergens halverwege seizoen 2 (enkel mount weather + paar nederzettingen met overlevers van eerdere expedities van de ark bestaan, van uitgebreide grounders-stammen en A.L.I.E. is compleet geen sprake), nadien zijn ze dus gewoon zelf beginnen verzinnen, met wisselend succes (heel het geopolitieke groundersconflict vond ik nog wel geslaagd, hopelijk gaan ze op dat elan verder zonder generische en overbodige evil AI sci-fi plots).

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Ben wel blij dat de ALIE storyline is afgesloten, volgend seizoen met die kernbomen, return naar seizoen 1 (?)
    Kvond dat anders wel erg origineel.
    een AI die volk lokte naar the perfect world
    Kmoet de laatste hier nog bekijken.
    Steam & PSN

Pagina 3 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Regels voor berichten