Pagina 4 van 11 Eerste 12345678 ... Laatste
    fredskii's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essit Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ook eens gekeken, alweer een programma op VT4 van het niveau van "Komen eten" en "De Ideale Wereld" . Laag niveau dus.

Er scheelt trouwens wel iets met al die mensen, hoe rijk ze ook mogen zijn. Defour was nog de enigste die een beetje normaal overkwam, al had ik in zijn plaats al lang die gsm in zen vriendin haar strot geduwd ipv foto's te blijven nemen.
    Niveau even laag als uwe profielfoto zeker? /cry more
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Dat van de QR-codes is ook maar een voorbeeld. Bij die Kiekens merk je dat die leeft voor zijn zaak (komt ook effectief op de werkvloer), die van Herentals is gewoon heel de dag bezig om zijn geld te laten zien (een concert geven in uw living, serieus man). Die immoman heeft ook alle belachelijke snufjes mogen aanschouwen die niks extra waard zijn voor de verkoop van een huis.
    Mij lijkt het alsof hij een goed draaiende zaak (dus kapitaal) heeft meegekregen, dan toevallig gegokt op die kunst-op-maat markt wat dan positief uitdraait, maar ik heb de indruk da die niets kent van economie. (btw, 60 jaar of niet, het feit dat hij gelooft dat mensen van uit hun auto een foto van zijn camionette gaan maken geeft meer aan dat hij niets van marketing kent).
    Dit is een bedrijf (Euro-Art - Home-Euro-Art) van hem: Kerncijfers en ratio's voor euro-art wat al jaren verlies maakt, maar in het (verre) verleden wel een mooi eigen vermogen had.
    Zonder iets van eventueel andere bedrijven van hem te kennen, aangezien ze enkel over Euro-Art spreken in de serie, vrees ik dat zijn geld alvast niet van deze activiteit komt.
    no votes  

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Die willy naessens die gisteren erbij was vond ik eigenlijk de "normaalste" van die mannen.
    Is ook de enigste denk ik die er hard voor gewerkt heeft en geslaagd heeft.

Volgende week belooft het ook te worden. Zijn zin: ik zit hier op een dik boot en de meeste kunnen zich de worst niet veroorloven van deze middag.....lol
    no votes  

pablohoney's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Willy Naessens kwam idd sympahtiek over! wat een domein dat die daar heeft ook damn
    dieje vetzak van volgende ziet er mij idd de ergelijkste uit
    no votes  

sir oinksalot's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade0075 Bekijk bericht
    Volgende week belooft het ook te worden. Zijn zin: ik zit hier op een dik boot en de meeste kunnen zich de worst niet veroorloven van deze middag.....lol
    ik geloof dat dat over zijn ex zakenpartners gaat, als ik me niet vergis heeft dieje mens zijn zaak verkocht

ik "stoor" mij het meest aan Harry, vooral omdat hij me nogal aan men eigen baas doet denken
    een goed draaiende zaak overnemen van zijn ouders om vervolgens domme investeringen te doen en op verlies draaien.
    maar ondertussen wel het overgebleven kapitaal opsouperen aan overdreven decadentie
    no votes  

camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Ik vind het een goed programma. Ik haat die mensen niet, eerder jaloers op sommige :-). Ik kijk niet neer op andere mensen of ze nu rijk zijn of niet.
    Vind ze groot gelijk hebben, ik wil graag millions winnen.
    En die Olga, mag ook komen maarja, mijn probleem is; i have no lottery ticket honey. :-).
    Nys.
    no votes  

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Willy heeft gewoon goei zakens gedaan vroeger toen het nog mogelijk was int zwart bij de boerkes. Maar voor zij uit de streek, vergeleken met Van Maercke is zijn geld niks
    no votes  

Vinck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ook heel sympathiek van Harry om zijn moeder, het oude mens, achter te laten in België voor die achterlijke k*t van een Olga.
    The future is uncertain and the end is always near
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinck Bekijk bericht
    Ook heel sympathiek van Harry om zijn moeder, het oude mens, achter te laten in België voor die achterlijke k*t van een Olga.
    Lol.
    Ik ken iemand en die werkt nu en woont nu al jaren in Spanje en zijn ouders zitte hier ook ze. Ik zie niet in wat daar fout aan is? Die kerel zal wel alles voor zijn moeder doen, je gaat ook af op 15 min beelden van hen .
    Niet te serieus nemen .
    Het is tv.
    Nys.
    no votes  

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pablohoney Bekijk bericht
    Willy Naessens kwam idd sympahtiek over! wat een domein dat die daar heeft ook damn
    dieje vetzak van volgende ziet er mij idd de ergelijkste uit
    Hij zou dan ook alles doen om een contract binnen te halen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    no votes  

iTrader
    0
    Wat dat 'lottery ticket' betreft, ik denk dat ze het toen hadden over haar lichaam. Hij was aan het vertellen over dat alles in zijn huis mooi moest zijn, en dus zijn vrouw ook, en toen zei ze dat haar body haar 'lottery ticket' was. Ook tekenend in deze kwestie: zij zei: mijn man is mijn beste vriend, mijn man, mijn minnaar, mijn soulmate... en toen antwoordde hij: zij is mijn McClaren. (Alleen goed om in te rijden dus. :-/ ) De kunstkerel uit Herentals vind ik tenenkrullend. Toen ze met de makelaar door de tuin gingen, over het gazon liepen, liep Olga met haar handen in haar zij te heupwiegen, en op een bepaald moment kijkt ze achterom met de blik 'volgt de camera nog of mag ik al stoppen met het catwalkloopje?'.

Defour zijn appartement was idd weinig geïnspireerd voor iets van dat bedrag. Toen ze gingen eten in een 'exclusief restaurant' had ik al een vermoeden dat ze naar Vila Nova de Gaia gingen trekken... Beeld aan tafel: cola in blikjes en een zigeuner die rozen komt verkopen aan tafel: exclusief hoor! We zijn daar ook geweest, niks exclusiefs aan, zijn gewoon simpele brasserietjes met weinig karakter, allemaal tegelijk gebouwd, glazen aquaria, maar daarmee ook wel de enige 'moderne' etablissementen in het centrum. (Voor wie een keer in Porto wil gaan eten: ga naar porthuis Taylor's op de linkeroever, beetje klimmen, maar prachtig uitzicht op de oude stad, veel lekkerder eten en meer charme dan die moderne dingen naast de rivier.)

Kriekels van de radiatoren vind ik dan wel weer sympathiek. Hij is anders dan de meeste mensen, maar da's op zich niet slecht. Iemand noemde hem wereldvreemd. Dat weet ik zo nog niet. 't Is niet de kern van de serie, maar af en toe schemert toch door dat hij veel bezig is met duurzaamheid en nieuwe ecologische technieken voor de verwarmingstoestellen die hij mee ontwerpt, dat maakt hem volgens mij minder wereldvreemd dan wie denkt dat de grondstoffen van deze aardbol oneindig zijn. Innovate or die - - Lannoo Shop
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Wat ik niet goed vind is dat wham gedoe, wtf, heb er nu voor de 2de keer naar gekeken en vind er niks aan.

Ist nog ver dat vond ik de top. .

The sky is the limit vond ik nog eens leuk om naar te kijken.

The simpsons.
    Begrijp ik niet. De Ideale Wereld en Is 't Nog Ver is quasi exact hetzelfde soort humor, zijn dezelfde mensen en met dezelfde bedoeling (lachen met andere programma's). Hoe ge het ene top kunt vinden en het andere niks, dat gaat er bij mij niet in.

Ik ben wel fan van Vier eigenlijk. Een combinatie van Woestijnvis-vehicles, kansen voor (ver)nieuwe(nde) programma's gelijk Is 't Nog Ver, De Ideale Wereld,..., sterke human interest-programma's zoals De Bende Van Haemers, de gouwe ouwe klassiekers zoals The Simpsons, Friends (enfin verhuisd naar Vijf TV maar soit), Komen Eten,...

Dat de één- en VTM-kijkers hun afstandsbediening kwijt zijn en ze daardoor niet altijd hoge kijkcijfers halen is dan maar zo. Hopelijk brengt hen dat commercieel nooit in de problemen en blijven ze hun ding doen.
    no votes  

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Was da nu nen james dat daar stond bij harry en olga??

Of een wassen beeldd ofzo stond daar stokstijf...
    no votes  

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    De Willy met zijn benzinepomp. Zo hard die camera focussen op de pompnummer i.p.v. die jongen ff'kes te helpen.
    PSN: xIO3Y
    no votes  

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plopperdeplop Bekijk bericht
    Begrijp ik niet. De Ideale Wereld en Is 't Nog Ver is quasi exact hetzelfde soort humor, zijn dezelfde mensen en met dezelfde bedoeling (lachen met andere programma's). Hoe ge het ene top kunt vinden en het andere niks, dat gaat er bij mij niet in.

Ik ben wel fan van Vier eigenlijk. Een combinatie van Woestijnvis-vehicles, kansen voor (ver)nieuwe(nde) programma's gelijk Is 't Nog Ver, De Ideale Wereld,..., sterke human interest-programma's zoals De Bende Van Haemers, de gouwe ouwe klassiekers zoals The Simpsons, Friends (enfin verhuisd naar Vijf TV maar soit), Komen Eten,...

Dat de één- en VTM-kijkers hun afstandsbediening kwijt zijn en ze daardoor niet altijd hoge kijkcijfers halen is dan maar zo. Hopelijk brengt hen dat commercieel nooit in de problemen en blijven ze hun ding doen.
    Voor mij is er een groot verschil tussen ist nog ver en wat ze nu doen.
    Nys.
    no votes  

Pagina 4 van 11 Eerste 12345678 ... Laatste

Regels voor berichten