Pagina 6 van 125 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Discussie: De Rechtbank (Vier)

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ma Angelique uit Oostende! Waar moet Oostende nu geen met hun gestolen gerief.
    naar Bar Chez Lulu blijkbaar
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Th1x4nG's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    lol die advocaat van diene zatte die gaan lopen is, wa ne flasher
    If you can't handle me at my Steve Urkel, you don't deserve me at my Stefan Urquelle.

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    naar Bar Chez Lulu blijkbaar
    Ik denk dat er toch wat minder volk gaat gaan dan naar haar winkel. Je kon daar echt alles verkopen. Zelfs de autoradio's lagen door zonder verpakking in de vitrine.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Th1x4nG Bekijk bericht
    Heeft ervoor gezorgd dat zijn client nog eens psychische testen mag gaan afleggen ook met zijn gezever.
    Laatst gewijzigd door rscaboy; 23 september 2013 om 23:05
    PSN: rscaboy_belgium

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Geeft ervoor gezorgd dat zijn client nog eens psychische testen mag gaan afleggen ook met zijn gezever.
    Je Westvlaamse roots niet teveel tentoonspreiden aub (g/h).
    Advocaat "moet" vaak zeggen wat de verdachte beweert, hé. Zelfs al komt het ongeloofwaardig over.

zalig programma btw...
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Th1x4nG Bekijk bericht
    "advocaten kennen enkel mildheid".
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    19 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Diene ene advocaat met die cliënt voor verboden wapendracht...
    precies Ygor uit Poperinge als je die bezig hoorde!

Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jammer dat die onderzoeksrechter er niet in voor kwam.
    "The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which."
    ~ George Orwell, Animal Farm

Youri Tielemans - Anthony Vanden Borre - Matias Suarez - Lucas Biglia - Dieumerci Mbokani

Towlie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Advocaat zijn zou me toch niet liggen.
    Constant van da krapuul proberen vrijspreken waarvan het toch duidelijk is dat ze de feiten gepleegd hebben

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patatten Bekijk bericht
    Met 1000 euro uitkering kom je helaas niet toe voor een dure kankerbehandeling. Dat wist de rechter ook. Het gaat hier om het motief van de mannen. Op zich deden ze dit niet uit winstbejag. Daar ze beiden op oudere leeftijd waren met een kleine uitkering (niet makkelijk meer om werk te vinden etc.). Logisch dan dat een mens nog iets wil bijverdienen. De rechter zag dit ook in en heeft in mijn ogen rechtvaardig gehandeld. De facilitator van het zwartwerk: de werkgever moet dan weer wél gestraft worden aangezien hij wél een alternatief had. Hij had evengoed reguliere werknemers kunnen aannemen (er zijn er wel degelijk, ze niet vinden is geen geldige uitvlucht). Conclusie: de WG deed dit puur uit winstbejag. De rechter heeft daar ook over geoordeeld. Rechtvaardig en eerlijk gehandeld van de rechter: chapeau!
    Ja man. Bij u zitten er een paar vijzen los hoor. We zullen anders eens nagaan hoeveel oude Belgen er nog werken aan een laag loon én kanker hebben. Nogal een geluk dat die niet allemaal in het zwart gaan bijverdienen want met zo'n excuus zal dit land er niet op verbeteren.

Een excuus is nooit een reden. Vandaag nog zei die éne rechter: nogal een geluk dat niet iedereen doet zoals gij (zijn excuus was een vechtscheiding met zijn ex). Iedereen in deze afleveringen heeft een excuus. Iedereen. Zelfs die Albanees van vandaag. Het enige wat ik hoor is bla bla bla

Weet ge wat ik doe? Ik spaar al heel mijn leven en zal heel mijn leven DKV betalen. Ik kan later ook kanker krijgen. Die oude man is voor mij niets meer dan een Marokkaan die naast zijn uitkering in het zwart bijverdient. Krapuul eerste klas. En dé reden dat er zo'n groot verschil is tussen bruto en netto. Ik ken er nog zo die kuisen in het zwart tijdens hun uitkering voor hun rug. Die verdienen als snel 2000-2500 eur
    Laatst gewijzigd door Fransz; 24 september 2013 om 21:19

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janman Bekijk bericht
    "Handleiding voor politieverhoor", wat nen topper!
    Net die aflevering bekeken. Super

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genius Bekijk bericht
    En dan zei die nog, ja maar als ge 62 zijt dan hebt ge toch al het één en ander meegemaakt e...madammeke was veroordeeld voor oplichting, valsheid in geschriften, verbod op sterke drank,...lol
    idd
    non plus ultra

livelovelaugh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ugh, die kerel die voor moest komen bij de politierechtbank in Halle omdat hij een ongeval had veroorzaakt (reed -zonder rekening te houden met stopbord en stopstreep- op een voorrangsbaan waarbij hij een ongeval veroorzaakte met drie gekwetsten). Wat een loser.
    Zo'n streken verkopen, bah!

xplosive's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Super awkward advocate van 'dat lief oud madammetje dat bijklust als schilder bij hare zoon' mm daar geniet ik van, van awkwardness m
    Lemmy W.

xplosive's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En die makak voor den 30e keer weeral verboden wapenfeiten... 'aah mijnheer oe kan ik da wete da da in men huis ligt.. ik heb 3 verdiepen ik weet da nie'
    Zo'n huis is ook weer eerlijk verdiend door van 9 tot 5 te gaan werken zkr
    Den eerste boot terug naar huis en halverwege laten zinken gedaan met die zever.. kost ons handevol geld zo'n mannen
    Lemmy W.

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Towlie Bekijk bericht
    Advocaat zijn zou me toch niet liggen.
    Constant van da krapuul proberen vrijspreken waarvan het toch duidelijk is dat ze de feiten gepleegd hebben
    Er zijn nog andere rechtstakken dan strafrecht hoor. En zelfs in't strafrecht kunt ge (na uw stage) uw eigen cliënteel kiezen.
    Laatst gewijzigd door Hawk; 26 september 2013 om 00:19
    non plus ultra

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ja man. Bij u zitten er een paar vijzen los hoor. We zullen anders eens nagaan hoeveel oude Belgen er nog werken aan een laag loon én kanker hebben. Nogal een geluk dat die niet allemaal in het zwart gaan bijverdienen want met zo'n excuus zal dit land er niet op verbeteren.

Een excuus is nooit een reden. Vandaag nog zei die éne rechter: nogal een geluk dat niet iedereen doet zoals gij (zijn excuus was een vechtscheiding met zijn ex). Iedereen in deze afleveringen heeft een excuus. Iedereen. Zelfs die Albanees van vandaag. Het enige wat ik hoor is bla bla bla

Weet ge wat ik doe? Ik spaar al heel mijn leven en zal heel mijn leven DKV betalen. Ik kan later ook kanker krijgen. Die oude man is voor mij niets meer dan een Marokkaan die naast zijn uitkering in het zwart bijverdient. Krapuul eerste klas. En dé reden dat er zo'n groot verschil is tussen bruto en netto. Ik ken er nog zo die kuisen in het zwart tijdens hun uitkering voor hun rug. Die verdienen als snel 2000-2500 eur
    Het kan een flauw excuus zijn maar als je niet toekomt met je uitkering en je bent boven de +50 dan kan je alleen nog in het zwart een hoger inkomen verwerven omdat GEEN KAT je nog officieel wil aanwerven...en dat is ook de realiteit...

Als limburger stoort het sappige west-vlaamse dialect mij niet echt...ik vind de west-vlaamse nuchterheid en rechttoe-rechtaan aanpak geweldig...die onderzoeksrechter vang je niet voor één gat..eentje die alle klappen van de zweep kent...

Pagina 6 van 125 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten