Pagina 4 van 235 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Discussie: Netflix België

svp46's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Staan "de betere series" allemaal op netflix?(US)
    Als er nieuwe afleveringen zijn komen ze er dan binnen de week op af wanneer ze op dvd uitkomen? (-> hele tijd later dus)

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Sommige series een dag ofzo na het tv-debuut, sommige na de dvd-release. Er staan geen HBO series op.

iTrader
    0
    Ook geen Dr. Oz show.

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drew Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vraag me af wat Belgacom/Telenet gaan doen. Hun netwerk zwaarder belast en concurrentie voor hun digitale tv (of toch althans het on-demand gedeelte). Kan anderzijds wel de vraag naar duurdere internetabbo's doen stijgen.
    Denk je dat dien zever op yelo tv, tv overal en stievie beter is ? betalen voor een basisaanbod waar geen hol op is, ik moet wel gek zijn niet ?
    Wat is de tv tegenwoordig nog, buiten zever, herhaling en reclame.

IK ben blij dat er zo iets bestaat als youtube, hulu plus en netflix, die hersenloze shit aka belgische tv intreseert mij geen moer, als ze 1 ding mogen afschaffen dan is het dat wel, en daar betaal je ook maandelijks je huur aan voor een decoder waar niks op is, en als je iets wil is het nog 3keer zo duur, voor een betaal pakket, kost mij meer als 2 decoders te samen te huren, en die programma's op die betaalzenders worden na nen tijd ook herhaald, daar zijde dan met uw betaal tv aka belgacom of telenet.

De beste oplossing ? via het internet tv kijken op uwe computer of tablet pc, en een satelliet schotel aka tv vlaanderen voor nog eens 400+ meer zenders, heb je nooit meer het excuus dat er geen bal op tv te zien is.

Flare''s schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hier werkt het ook nu met die Chrome addon het valt me op dat er toch nog enkele goede series op ontbreken (buiten die van HBO gerekend), maar ik ben zeker onder de indruk van het aanbod voor de prijs die je maar betaalt. Het filmaanbod lijkt me op het eerste zicht wel vrij pover? Voornamelijk oudere films precies.

Zijn er mensen met een Apple TV hier en Netflix daarop gebruiken? Ik vraag me af of je dan steeds moet ingelogd zijn met een Amerikaanse account of dat je daarmee slechts 1 keer moet inloggen om het te activeren bij de apps?

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    Dat is bijna zoveel als een spotify abo, ging spotify niet gelijkaardigs doen ? Zou vet zijn

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flare' Bekijk bericht
    Hier werkt het ook nu met die Chrome addon het valt me op dat er toch nog enkele goede series op ontbreken (buiten die van HBO gerekend), maar ik ben zeker onder de indruk van het aanbod voor de prijs die je maar betaalt. Het filmaanbod lijkt me op het eerste zicht wel vrij pover? Voornamelijk oudere films precies.

Zijn er mensen met een Apple TV hier en Netflix daarop gebruiken? Ik vraag me af of je dan steeds moet ingelogd zijn met een Amerikaanse account of dat je daarmee slechts 1 keer moet inloggen om het te activeren bij de apps?
    Netflix is netflix, uw account bepaalt waar ge op zit, aan die app zal het niet liggen, of ge nu van de us, uk of nederland komt, netflix is 1 service zoals youtube, wereldwijd.

iTrader
    14 (100%)
    De Hola plugin werkt inderdaad enkel via je browser op PC of Mac. Met die Tunlr zou je het wel op Apple TV, smartphones en tablets kunnen gebruiken. Ik vertrouw het alleen niet zo om de DNS-server te veranderen. Zij krijgen dan een deel van je internet traffic binnen en ik vind dat toch maar louche. Langs de andere kant, dat is alleen het internet traffic van je iPad of Apple TV dan veronderstel ik? Ik surf daar amper op, dus dan zou het niet zo uitmaken voor mij. Kan iemand dat hier bevestigen?

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Ziet er een goede tip uit. Eens proberen

Dus als ik met Hola dat unlock en US account aanmaak werkt dat ook als je inlogt op een pc zonder Hola of op je smartphone ofzo?
    Voor allebei: Home | tunlr.net

De Hola plugin werkt inderdaad enkel via je browser op PC of Mac. Met die Tunlr zou je het wel op Apple TV, smartphones en tablets kunnen gebruiken. Ik vertrouw het alleen niet zo om de DNS-server te veranderen. Zij krijgen dan een deel van je internet traffic binnen en ik vind dat toch maar louche. Langs de andere kant, dat is alleen het internet traffic van je iPad of Apple TV dan veronderstel ik? Ik surf daar amper op, dus dan zou het niet zo uitmaken voor mij. Kan iemand dat hier bevestigen?
    Nog nooit enig probleem mee gehad. Noteer desnoods je gewone DNS en verander het terug als je niet tevreden bent?
    Laatst gewijzigd door Lemme; 24 juni 2013 om 09:33
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Voor allebei: Home | tunlr.net

Nog nooit enig probleem mee gehad. Noteer desnoods je gewone DNS en verander het terug als je niet tevreden bent?
    Ja, ik ga het zo doen denk ik. Aangezien ik vrijwel geen internet traffic heb met mijn iPad maakt dat normaal toch niks uit

Zo'n betalende VPN (bv. hidemyass), is dat eigenlijk beter/veiliger? Ik heb wel niet veel zin om ervoor te betalen dus ik zal maar met die DNS-oplossing werken...

iTrader
    14 (100%)
    Werkt die Hola Unblocker bij jullie ook niet meer? Ik krijg steeds internal server error op de website van Netflix sinds gisteren.

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Sinds gisteren geraak ik er ook niet meer op. Krijg altijd een error bij het verbinden. Nog iemand met dit probleem?

EDIT: Ik heb het over kijken via Apple TV. Via Hola Unblocker werkt het nog wel.
    Laatst gewijzigd door Lemme; 6 augustus 2013 om 11:08
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

Ari Gold's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Net ook eens mijn Samsung TV en laptop "genetflixed", VPN van $4.99/maand en Netflix abbo van $7.99/maand, regio code van mn TV op US gezet en hoppa. Heb al eens snel even door hun catalogus gebladerd en ik moet zeggen, ben eigenlijk wel onder de indruk. Tot nu toe nog niet direct iets tegengekomen wat niet in hun catalogus staat voor die paar dingen waarvoor ik mijn Telenet box nog op zet, criminal minds: suspect behavior, SVU, bones, ...
    It's only luxury when you ain't got it, it's lifestyle when you can't live without it

PSN: darkchild777

JasonC's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Hoe zit het eigenlijk met de beeldkwaliteit van Netflix US? Allemaal te bekijken in 720p of 1080p? Moet je er extra voor betalen? Ook voor oudere series (pre 2005 ofzo)?

En hoe zit het met ondertiteling? Engelse subs zijn al meer dan voldoende voor mij hoor.

En nog een laatste vraag: alles is toch hopelijk zonder ads? Imo een beetje vanzelfsprekend als je voor een dienst betaald, maar je weet toch maar nooit...

Ari Gold's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Je hebt eigenlijk 3 settings qua kwaliteit;

Good quality (up to 0.3 GB per hour)
    Better quality (up to 0.7 GB per hour)
    Best quality (up to 1.0 GB per hour, or up to 2.3 GB per hour for HD)

Hoef je niet voor bij te betalen. Qua subs worden 5 tracks ondersteund, Engels, Braziliaans/Portugees, Spaans, Noors en Zweeds. En inderdaad, volledig zonder ads
    It's only luxury when you ain't got it, it's lifestyle when you can't live without it

PSN: darkchild777

Pagina 4 van 235 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten