Pagina 3 van 235 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Discussie: Netflix België

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Hopelijk wél met NL ondertitels want anders zal het niet veel gebruikt worden hier in België
    PSN: Jonas89

woony's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hopelijk wél met NL ondertitels want anders zal het niet veel gebruikt worden hier in België
    Ik denk dat de gemiddelde serie enthousiast toch al tevreden is met engelse subs.

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als het aanbod wat degelijk is denk ik dat het voor veel mensen toch genoeg is om te overwegen om gewone TV weg te doen. Voor mij alleszins wel. Er is toch zelden iets degelijk op TV, tenzij je Prime hebt.
    Recedite, Plebes

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Service guarantees citizenship.

Spider's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Ik ben geaboneerd op netflix US, ik gebruik de plugin hola unblocker om netflix us zonder problemen te kunnen bereiken ier in belgie.
    De belgische versie van netflix zal wss een klein aanbod hebben zoas netflix mexico en netflix canada ook niet zo'n groot aanbos als de US versie heeft

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spider Bekijk bericht
    Ik ben geaboneerd op netflix US, ik gebruik de plugin hola unblocker om netflix us zonder problemen te kunnen bereiken ier in belgie.
    De belgische versie van netflix zal wss een klein aanbod hebben zoas netflix mexico en netflix canada ook niet zo'n groot aanbos als de US versie heeft
    Net geïnstalleerd - je kan daardoor de gratis maand netflix krijgen, maar je moet wel een creditcard nummer opgeven dat ze eens niet zo opdringerig zijn.

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spider Bekijk bericht
    Heel handig, bedankt!

Deze site is ook heel handig. Toont hoe je op verschillende devices Netflix kan ontvangen: Home | tunlr.net

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hot lead Bekijk bericht
    Net geïnstalleerd - je kan daardoor de gratis maand netflix krijgen, maar je moet wel een creditcard nummer opgeven dat ze eens niet zo opdringerig zijn.
    Geen schrik hebben. Ge kunt echt op elke moment afzeggen, zonder problemen. Ik heb het al gedaan dus ik weet dat het waar is.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
    Geen schrik hebben. Ge kunt echt op elke moment afzeggen, zonder problemen. Ik heb het al gedaan dus ik weet dat het waar is.
    Hoe heb je geregistreerd? Via creditcard heb ik geen zip code en via paypal vraagt hij voor een US paypal account.

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Hoe heb je geregistreerd? Via creditcard heb ik geen zip code en via paypal vraagt hij voor een US paypal account.
    Zoek gewoon een willekeurig zipcode (bv 90210) op internet. Ze controleren die niet.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

Flare''s schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    En ze komen daar niet achter? Lijkt mij sterk dat ze u er niet af smijten na een paar weken? Lijkt voor mij nog illegaler precies als gewoon illegaal downloaden maar ik zou het ook wel graag al hebben eigenlijk.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flare' Bekijk bericht
    En ze komen daar niet achter? Lijkt mij sterk dat ze u er niet af smijten na een paar weken? Lijkt voor mij nog illegaler precies als gewoon illegaal downloaden maar ik zou het ook wel graag al hebben eigenlijk.
    Ze gooien u er niet af. Er was een discussie op tweakers of dit legaal was, en het is legaal aangezien je er voor betaalt (na de gratis maand).

iTrader
    14 (100%)
    Ze gooien u er niet af. Er was een discussie op tweakers of dit legaal was, en het is legaal aangezien je er voor betaalt (na de gratis maand).
    Mja, je betaalt wel maar in feite laat je streaming doorkomen die eigenlijk niet is toegelaten door de overheid hier in België als ik het goed voorheb.

Anyway, ik ga het morgen ofzo toch ook eens proberen ik betaal met plezier ervoor, maar dan wel alleen als er een deftig aanbod is. Als het in België effectief nog geen 1/4 is van wat er beschikbaar is in de US dan denk ik niet dat ik er een abo bij zou nemen hier.

memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Het is niet de regering van Belgie die de beperking heeft opgelegd vermoed ik...
    Dat is netflix en de auteurrechtenhouders die dat doen. Je kan in België niet illegaal downloaden(auvibel taks enz...)
    Ik vermoed dat je ze (netflix) er mss moeilijk over gaan doen vanaf je een Belgisch abo kan nemen, maar tot dan gaan ze uw geld heel graag aannemen denk ik.
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flare' Bekijk bericht
    Mja, je betaalt wel maar in feite laat je streaming doorkomen die eigenlijk niet is toegelaten door de overheid hier in België als ik het goed voorheb.

Anyway, ik ga het morgen ofzo toch ook eens proberen ik betaal met plezier ervoor, maar dan wel alleen als er een deftig aanbod is. Als het in België effectief nog geen 1/4 is van wat er beschikbaar is in de US dan denk ik niet dat ik er een abo bij zou nemen hier.
    Neem gewoon een US abonnement dan. Goedkoper dan Belgische netflix en groter aanbod.

iTrader
    14 (100%)
    Neem gewoon een US abonnement dan. Goedkoper dan Belgische netflix en groter aanbod.
    Aanbod is nog niets over bekend he. Maar het zal inderdaad wel serieus verschillen waarschijnlijk. Alleen al omwille van die subs waar ik echt geen behoefte aan heb. Ik ben wellicht beter af met een US abo ja. Laten we gewoon hopen dat die omweg nog blijft werken eens het in België is gelanceerd.

Pagina 3 van 235 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten