Discussie: Netflix België

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vind Netflix nog altijd spotgoedkoop.

Prijsstijgingen zijn nooit leuk, maar ik val nog altijd achterover van hoeveel content we aangeboden krijgen. En vele reeksen zijn dan nog eens steengoed ook.
    Vind ik ook .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredddy Bekijk bericht
    Die bende van Jan de Lichte, het is tof dat ze is een andere setting proberen maar dat is het ook. Het is niet zo goed en het feit dat ELKE vlaamse semi bekende acteur weer een rolletje heeft doet ook niet veel goeds aan de inleving.
    Mij stoort dat eigenlijk niet, maar dat ligt misschien meer aan het feit dat ik al bijna 10 jaar geen Vlaamse TV shows of films meer gekeken heb. Af en toe wel leuk om een bekende kop terug te zien.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het gedoe met Mindhunter is toch echt zorgwekkend. Het gegeven dat David Fincher het zo druk heeft met andere projecten dat ze geen idee hebben of en wanneer er een derde seizoen komt en dat alle hoofdacteurs hun contract is opgezegd.

Het toont toch duidelijk weer aan dat ze bij Netflix een schokkend gebrek aan visie hebben. Ze investeren 17 biljoen in originele content, maar kunnen een derde seizoen van ėen van hun meest gerespecteerde series niet van de grond krijgen? Omdat Fincher het te druk heeft?

Uiteraard staan de vingerafdrukken van Fincher overduidelijk op Mindhunter, maar zodra dat eerste seizoen een hit was hadden ze toch echt een plan moeten uitwerken...ze hebben met Fîncher aan House of Cards gewerkt en weten dat het ėen van de grote filmmakers is.
    Nu komt het echt aan alsof ze doelloos wat aanmodderen, een heleboel content op de kijker gooien en dan zelf verbaasd zijn als iets echt "hit".

Het zorgt ervoor dat je als kijker nog echt moeilijk geinvesteerd kunt worden in Netflix series omdat statistisch gezien de kans groot is dat het nergens heen gaat. Als ze hun succes series al niet in leven kunnen houden, waarom zou je dan nog tijd steken in iets als Daybreak of Locke and Key? Maar hey, we krijgen gelukkig nog Grace and Frankie, The Ranch en tien verdere spinoffs van Nailed it.

Okay, dit is weliswaar ietwat van een rant, maar ik was vorig jaar rond deze periode echt gutted dat ze Punisher en Daredevil hebben gecancelled ( hoewel dat aan Disney ligt deels), dit vind ik echter nog een stuk erger. Dit is mogelijk de doodsteek voor een van de beste tv shows van de laatste jaren puur omdat Netflix niet kon inschatten dat Fincher nog projecten heeft lopen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ergens gelezen/gehoord dat dat komt omdat ze op een andere manier moeten werken nu.

Vroeger moest je recurrent kijkers kunnen aantrekken die een hele avond naar je zender kijken. Daarom dat sommige sterkhouders zo lang.geproduceerd werden. Nu moeten er veel nieuwe titels/spectaculaire titels erbij komen omdat ze elke maand opnieuw nieuwe abonnementen willen scoren. De mensen die al een abonnement hebben zijn minder hun doelgroep.

Was op een podcast van tech45 denk ik. Ik vond het wel een goede redenatie. Daarom zie je nu ook dat er minder langlopende series zijn. Liever wat nieuws dan een extra seizoen bestellen van iets

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou toch zonde zijn moest Mindhunter op deze manier eindigen.
    Ik vind open eindes wel leuk maar dit verhaal was verre van af.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Ergens gelezen/gehoord dat dat komt omdat ze op een andere manier moeten werken nu.

Vroeger moest je recurrent kijkers kunnen aantrekken die een hele avond naar je zender kijken. Daarom dat sommige sterkhouders zo lang.geproduceerd werden. Nu moeten er veel nieuwe titels/spectaculaire titels erbij komen omdat ze elke maand opnieuw nieuwe abonnementen willen scoren. De mensen die al een abonnement hebben zijn minder hun doelgroep.

Was op een podcast van tech45 denk ik. Ik vond het wel een goede redenatie. Daarom zie je nu ook dat er minder langlopende series zijn. Liever wat nieuws dan een extra seizoen bestellen van iets
    Geen enkel probleem met die strategie, maar dan moet het verhaal toch een beetje af zijn.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Twee euro per maand extra voor meer “lokale content”. Oftwel weer een film/serie met dezelfde 10 Vlaamse acteurs die ze door uw strot duwen
    Verplicht worden om lokale content te moeten aanbieden met het achterliggende argument dat lokale content makers beschermd moeten worden tegen de buitenlandse overheersers! Tot niemands verbazing wordt dat uiteraard linea recta doorgerekend aan de klanten. Maar deze zitten er niet echt op te wachten omdat ze dezelfde content in veel gevallen al gratis konden bekijken.
    Merci aan alle betrokkenen voor deze prachtige regeling!

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    VTM heeft vandaag aangekondigd dat ze een eigen streaming platform gaan lanceren met als hoofdvogel "De Bende van Jan de Lichte". Het zou pas tegen de zomer gelanceerd worden én je moet ervoor betalen ook. Hiermee is bevestigd dat je Netflix niet in de gaten moet blijven houden voor die serie.
    https://www.hln.be/showbizz/tv/vtm-l...ma-s~a5cfe8c8/

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Blind Getrouwd Australië is blijkbaar al een voorbeeld van een “iets scherper programma” dat op VTM 2 zou thuishoren... ja dat voorspelt al niet veel goeds. Ik zie ook niemand betalen voor een VTM zender eerlijk gezegd.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat project is gedoemd om te falen.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Blind Getrouwd Australië is blijkbaar al een voorbeeld van een “iets scherper programma” dat op VTM 2 zou thuishoren... ja dat voorspelt al niet veel goeds. Ik zie ook niemand betalen voor een VTM zender eerlijk gezegd.
    Is wel een vrij gestoord programma. Niet te vergelijken met hier.

Ze zitten daar allemaal samen en zitten dan elkaar te bedriegen met de man van een ander koppel enal.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Giggity

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Is wel een vrij gestoord programma. Niet te vergelijken met hier.

Ze zitten daar allemaal samen en zitten dan elkaar te bedriegen met de man van een ander koppel enal.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Dat weet ik, de hype is mij toen ook niet ontgaan Maar om dat nu al te classificeren als voorbeeld van een edgy programma voor VTM 2 dat niet op de standaard VTM zender zou passen... Terwijl dat programma gewoon op Vitaya (of Vijf TV, ik weet het niet meer) werd uitgezonden.

Bij uitspraken als "Met VTM 2 kunnen we voldoen aan de vraag van de kijker voor nog meer lokale ‘content’." stel ik mij ook toch vragen. Ik kan mij nu niet meteen inbeelden dat er zo'n overweldigende vraag is naar nog de zoveelste Vlaamse misdaadserie.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Dat project is gedoemd om te falen.
    +1

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Los mijn favoriete serie van vorig jaar.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Pagina 245 van 247 Eerste ... 145195235241242243244245246247 Laatste

Regels voor berichten