Pagina 2 van 235 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Discussie: Netflix België

Amnesiac's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drew Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Netflix UK heeft een zwaar verminderd aanbod dan US.
    Klopt. Las in het artikel dat reeksen als The Walking Dead en Mad Men beschikbaar zijn, maar dit is voor de UK versie helaas niet het geval. Ook het aantal 'filmklassiekers' is vrij beperkt.

_Wicked_'s schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xhizor Bekijk bericht
    Ik heb gewoon prime genomen ver alle top series verschijnen daarop, de rest die er niet op komt koop ik gewoon nadien in de winkel. Tot nu toe is er maar één serie die ik mis op prime en dat is dexter
    Ik vind Prime dit jaar bedroevend slecht hoor. Zeker het aanbod van 'goede' films is echt slecht de laatste maanden. Op serie gebied hebben ze altijd alles uitgezonden van Happy Endings, plots stoppen ze de serie?
    PSN: Wickie-09

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    In dat geval is het een oninteressant aanbod. Zal wel een failure worden
    alles behalve, je hebt ongeloofleijk veel films en tv shows op netflix
    veel docu's, lifestyle dingen etc.
    Telenet/Belgacom/prime verdwijnen in het niets als je dat vergelijkt.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    927 (100%)
    "Toch zijn Telenet en Belgacom er gerust in. ‘Ons aanbod is kwalitatief hoger én Vlaams’, reageert Belgacom-woordvoerder Jan Margot. ‘De kijker stemt vooral af op Nederlandstalige programma’s, en niet op Amerikaanse series. Netflix zal ook nooit in die Vlaamse content investeren, simpelweg omdat die markt voor hen te klein is"

Precies of wij hebben massaal interesse in Vlaamse tv

Als het er zou komen en het aanbod is goed dan stap ik meteen over enkel voor Sporting zou ik bij telenet blijven.
    PSN Thorazer
    Live Count BE
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

iTrader
    1 (100%)
    Vlaamse TV kan mij eigenlijk gestolen worden, ik kijk uitsluitend en alleen Amerikaanse series, ik heb momenteel zelfs geen Telenet of Belgacom TV. Enkel mijn 47 inch TV en een Boxee Box.

^^VooDoo^^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Wicked_ Bekijk bericht
    Ik vind Prime dit jaar bedroevend slecht hoor. Zeker het aanbod van 'goede' films is echt slecht de laatste maanden. Op serie gebied hebben ze altijd alles uitgezonden van Happy Endings, plots stoppen ze de serie?
    Films zijn echt wel zwaar achteruit aan het gaan, zou verwachten dat ze er toch redelijk wat updates van klassiekers opzwieren but nope ...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Wicked_ Bekijk bericht
    Films zijn echt wel zwaar achteruit aan het gaan, zou verwachten dat ze er toch redelijk wat updates van klassiekers opzwieren but nope ...

_Wicked_'s schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ^^VooDoo^^ Bekijk bericht
    Of gewoon recente goede films. Maar dat ook al niet. Ze doen echt geen moeite om maar iets deftig te vinden.
    PSN: Wickie-09

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    "Toch zijn Telenet en Belgacom er gerust in. ‘Ons aanbod is kwalitatief hoger én Vlaams’, reageert Belgacom-woordvoerder Jan Margot. ‘De kijker stemt vooral af op Nederlandstalige programma’s, en niet op Amerikaanse series. Netflix zal ook nooit in die Vlaamse content investeren, simpelweg omdat die markt voor hen te klein is"

Precies of wij hebben massaal interesse in Vlaamse tv

Als het er zou komen en het aanbod is goed dan stap ik meteen over enkel voor Sporting zou ik bij telenet blijven.
    Lol, wat stelt de tv hier in belgie voor, 75 zenders waar gene zak op is, niveau zo ondermaats als het maar kan, ik zet zelden de tv op, ik kijk alles via de PC of Mac thuis, wat zou ik doen zonder Netflix en hulu+.

Dat ze gvd eens zorgen dat er iets op dien tv is wat moeite is om naar te kijken, het kost u per maand al geld genoeg voor dien zever. Vlaamse tv, laat me nie lachen, dat hersenloos gezwets, het enige wat ze kennen is herhaling en reclame en op eender welke zender. Ge moogt hebben wat ge wilt, Telenet, Belgacom, TV Vlaanderen, het is allemaal 'nest' en daar ben ik niet in geintreseerd.

iTrader
    0
    Tja, zelfs met Netflix gaat de gemiddelde Belg blijven kijken naar één en vtm .... Face it.

Block's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Op twitter of op de site is er geen sprake van een uitrol in België, en dat zou over 6 maanden al gelanceerd moeten zijn?

ClayDavis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht

de series zijn (uiteraard) al op voorhand gemaakt, als je ziet hoe snel mensen de nl subs eronder zetten en op bepaalde fora posten, ze kunnen perfect op de dag zelf (ervoor dus al) de nl subs inbakken en dus hier de programma's op hetzelfde moment hier uitzenden.

Ik heb dat ook nooit begrepen
    The only way not to be a hypocrite is by not having any principles

camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Het vervelende is toch; netflix heeft voordelen maar alsook nadelen want vele series die ik bekijk is veelal HBO, dusja.
    Ben altijd voorstander van nieuwe dingen maar alst zo is zoals mee de voetbal hier, ik vind dat bijzonder vervelend.
    Nys.

woony's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Lol, wat stelt de tv hier in belgie voor, 75 zenders waar gene zak op is, niveau zo ondermaats als het maar kan, ik zet zelden de tv op, ik kijk alles via de PC of Mac thuis, wat zou ik doen zonder Netflix en hulu+.

Dat ze gvd eens zorgen dat er iets op dien tv is wat moeite is om naar te kijken, het kost u per maand al geld genoeg voor dien zever. Vlaamse tv, laat me nie lachen, dat hersenloos gezwets, het enige wat ze kennen is herhaling en reclame en op eender welke zender. Ge moogt hebben wat ge wilt, Telenet, Belgacom, TV Vlaanderen, het is allemaal 'nest' en daar ben ik niet in geintreseerd.
    Ik kan uw mening alleen maar 100% volgen, ik kijk veel naar mijn 'TV' maar heel weinig TV... of het is discovery channel of national geographic.

Alle vlaamse zenders zijn gewoon dikke bullshit of ze komen seizoenen achter met populaire series. En dan kan ik het al helemaal niet verdragen dat je telkens een week moet wachten :-). Ik kijk zwaar uit naar een deftige on-demand service waarvoor we niet meer moeten resorten in het 'download-milieu'...

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woony Bekijk bericht
    Ik kijk zwaar uit naar een deftige on-demand service waarvoor we niet meer moeten resorten in het 'download-milieu'...
    Face it, we zullen altijd in het download milieu moeten resorten...Iedereen is er fel op tegen, aan de andere kant verplichten ze ons ertoe door op de Belgische tv zenders steeds maar dezelfde crap uit te zenden.
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

Pagina 2 van 235 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten