Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678
    LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    41 (92%)
    zijn er maar 9 afleveringen?
    no votes  

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]
    no votes  

iTrader
    0

Exclamation

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarBlade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja, maar pakt nu dat de nieuwste slachtoffers van die mensen dezelfde gedachtengang hebben als jij... Dan komen ze nooit aan hun straf toe misschien? En ook, hetgene dat je hebt meegemaakt... Ga je dan echt wachten tot dat eerst bij een ander gebeurd VOORDAT je er zelf stappen tegen gaat ondernemen dan?

Iedereen heeft vooroordelen over een ander hé, dat zit er nu eenmaal "ingebakken"... Vooral als je ze op de televisie in een gevangenis ziet zitten...

Maar hoe kan je "gelukkig samen" zijn met iemand die reeds jaren in de gevangenis zit?
    Zal nog maar eens reageren...
    Ik heb ten eerste stappen ondernomen tegen die mannen en klacht ingediend bij jullie goede mensen de politie,maar zij hebben besloten er niks tegen te doen,lange armen hebben in uw familie is blijkbaar gemakkelijk,en ja die persoon die mij verkracht heeft heeft na mij ook nog een ander slachtoffer gemaakt,maar ook dan is hij niet gestraft dus denk je nu echt dat de justitie en die dingen hier helemaal in zijn recht zijn? Zo zie je hoe kleingeestig de mensen soms kunnen zijn e ,en vrouwen die beginnen schrijven met iemand in de gevangenis zijn domme wichten volgens jullie? Jullie zitten heel de dag achter jullie pc,isdat dan wel een stabiele relatie? Akkoord ze moeten gestraft worden voor wat ze gedaan hebben,maar denk je nu echt dat iedereen gestraft wordt? Denk 2 keer verder dan want mijn verkrachter woont nog altijd in mijn straat en hij lacht nog altijd als hij mij ziet voorbij komen zenne
    no votes  

Abio's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wat een flauwe serie met een flauwe presentator was dit...

Elke keer dezelfde debiele vragen stellen ("zou jij blij zijn als je buiten mag?") aan dezelfde gevangenen. En zo 9 afleveringen gevuld krijgen... Gewoon slaapverwekkende televisie voor het meeste van de tijd.

Gangsters gaan voorstellen alsof ze het daar zo slecht hebben... Steek ze verdomme eens een paar jaar in een echte cel, en als ze dan janken over hun "wet lejeune"... dan zou ik er nog begrip voor kunnen krijgen.

Voor de liefhebbers: "Louis Theroux Miami mega jail". Daar heb je tenminste niet na 10 minuten het gevoel dat die gangsters te goed behandeld worden. Daar zouden ze beter 9 afleveringen van gemaakt hebben i.p.v. dit flauwe afkooksel.
    Life is too short.
    no votes  

WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenwieikben Bekijk bericht
    en vrouwen die beginnen schrijven met iemand in de gevangenis zijn domme wichten volgens jullie?
    In de meeste gevallen denk ik dat dat het geval is inderdaad... Heel naïef hoe hun kalverliefde hen in de armen van zo'n "bad boy" drijft... Vertel me trouwens eens hoe hij jou/je gezin onderhoud vanuit de gevangenis? Zo'n relatie kan toch niet werken? Moest je die persoon nu hebben gekend alvorens hij in de gevangenis vloog, dat is een andere zaak...

Jullie zitten heel de dag achter jullie pc,isdat dan wel een stabiele relatie?
    How how, wat een vooroordeel... Waarom denk je dat wij (?) de hele dag achter onze computer zitten? En het gegeven dat ik graag met computers bezig ben, doet helemaal niets af aan de relatie die ik heb moest je het willen weten... Het lijkt me in ieder geval mentaal gezonder om af en toe op een forum te zitten, dan een relatie aan te gaan met een gedetineerde...

mijn verkrachter woont nog altijd in mijn straat en hij lacht nog altijd als hij mij ziet voorbij komen zenne
    Dat zou bij mij of iemand die ik nauw aan het hart heb toch niet lang duren...

Heel erg trouwens dat het gerecht heeft gefaald in uw zaak... Misschien moet je iemand zoeken die niet in de gevangenis zit? Als je je partner bij je hebt, kan hij je verdedigen als ze u nog eens lastig vallen...

Versta me niet verkeerd, ik vind het erg dat zoiets met je is gebeurd...
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ O_o ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Warcraft 4 ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Nintendo 3DS Friend Code: 2981-6132-1443 / PM me! ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    no votes  

Baghdad's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vrijlating wenkt voor man die in 2010 vrederechter en griffier doodschoot - Binnenland - De Morgen

De man die in 2010 een vrederechter en griffier doodschoot is nu, na vier jaar al vrij. Hij is nu op zoek naar werk.

Alloo in de Gevangenis Youssef koos al op jonge leeftijd het verkeerde pad - YouTube

Hardleerse verkeersovertreder zonder burgerlijke partijen krijgt zever jaar effectief.

...Omg, geweldig land dat België is, begrijpen wie begrijpen kan.
    UNCLE BEN
    no votes  

Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Regels voor berichten