Pagina 6 van 245 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste
    kloize's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    vriend van mij verkoopt zijn digicorder wegens verhuis , kan ik dan gewoon deze bij mij thuis aansluiten , ben bij telenet of wat moet ik dan nog doen

Lon$daLe's schermafbeelding
    iTrader
    9 (80%)
    technieker laten komen en 50 € activatie dokken

presario's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wij kunnen sinds een paar dagen naar alle posten kijken van het "Docu & Lifestyle" pakket van Telenet. Het probleem is dat wij dat pakket helemaal niet besteld hebben . Als ik naar een van die posten kijk en ik druk op de "OK" knop verschijnt het kanaal en het programma wel in een donkerder vakje dan de standaard posten + er staat nog de optie bij om die post te bestellen (iets fout in uitzenden van signalen??? want men digibox herkent het nog niet..). Iemand die dit probleem ook heeft/ had? Of iemand die mij kan verder helpen?
    Het is natuurlijk wel mooi meegenomen , ben alleen dan eens benieuwd naar de factuur...

BaLizt0's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    is tijdelijke actie van telenet, die kanalen kan je gratis bekijken in augustus...

iTrader
    0

Belgacom TV

Mijn excuses dat dit fout staat, maar vond geen enkel topic waar het bijhoorde.

Mijn vraag: de online nieuwsbrief van belgacom tv, hebben jullie (die er op geabboneerd zijn) die in juli gekregen?

Wanneer was de laatste keer dat jullie hem gekregen hebben (excl. die van vandaag)?

Thx.

Tits's schermafbeelding
    iTrader
    311 (100%)
    mmm...
    Ik denk dat ik indi gaat nemen.
    Ik woon in limburg, ik geloof niet dat hier belgacomtv & telenet hier bij mij in de gemeente al beschikbaar zijn...
    Is indi duur? Ik geloof 10 euro in de maand voor HD, recorder, easyview en dieje brol
    Positieve ervaringen met indi?
    Wat kost telenet, minimum?
    Signatuur rijmt op frituur

HomeBoy7's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Hier heb je een overzicht van de huur-prijzen: http://www.in-di.be/prijzen/verhuur
    Zelf wil ik ook INDI aanschaffen, maar zit nog met vragen. Momenteel heb ik adsl van Belgacom, maar wat als Telenet INDI zal "overnemen"?
    Hoe moet je INDI aansluiten? Enkel via de kabel (coax) of ook nog andere aansluitingen. De mogelijkheid voor HDMI aansluiting?

*EDIT*
    Bijna vergeten, is er een zender waar je de NBA kan volgen?!
    Laatst gewijzigd door HomeBoy7; 25 augustus 2008 om 12:41

Skoebiedoe's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Indi is reeds overgenomen door telenet maar voor de bestaande klanten wijzigt er hoegenaamd niets.(we zijn nu gewoon indi klant bij telenet)
    Wat er met nieuwe abbonees gebeurt weet ik niet echt maar zolang ze den indi decoder blijven verkopen denk ik dat telenet daar weinig op te zeggen heeft.

Bij indi komt het signaal binnen via de coax(is digitaal) maar je kan via hdmi (dus nog altijd digitaal)naar uw tv toestel gaan.
    Eventueel kan je dan nog aansluiten via andere mogelijkheden.

Er is een nba kanaal maar dan moet je wel een extra pakket aanschaffen.(rugby,basebal,ijshockey)

Drossie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Is hier iemand met belgacom tv die zijn xbox daarop draadloos werkt?
    Ik krijg de draadloze verbinding van mijn Xbox 360 absoluut niet in orde met mijn nieuwe B-Box 2!

iTrader
    0
    Heb een vraagje omtrent de situatie Indi - Telenet. Op het moment woon ik in de Indi zone. Kortelings ga ik ongetwijfeld verhuizen naar een Telenet zone.

Heb reeds verschillende keren digitale TV willen aanvragen bij Indi, echter weerhield me dit te doen door de aankoop van de decoder. Nu bieden ze dit ook als huur aan, maar moet je nog steeds een acteveringskost van 50 EUR betalen.

Stel ik vraag indi aan en ik vehruis naar de Telenet zone:

- Wordt het abonnement overgedragen?
    - Dien ik een nieuwe activering te betalen?

Een ander vraag gaat over het aanbod van film bij Indi? Is dit dezelfde "videotheek" als bij Telenet? Is hier minder/meer aanbod?

Thanks alvast ;-)

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heideroos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zijn er mensen die draadloos digitale tv hebben van Belgacom?
    Werken die bakjes van Ruckus goed?
    Moet je perse de router gebruiken die Belgacom aanraadt of werkt het met eender welke modem?
    Want als ik EN een andere router EN die ruckusbakjes EN een decoder moet kopen, wordt het een kostelijke affaire...

Ik heb digitale TV van Belgacom, en het signaal wordt draadloos naar mijn decoder verzonden via Ruckus-systeem.
    Het hoeft niet persé een kostelijke affaire te worden.
    Ik heb het pack internet/tv met "ADSL go" genomen van 50€ per maand, waarin de decoder en de router zitten, zonder meerkost, ook niet voor de activatie.
    Het Ruckus-systeem zelf kost je 100€, en is zeer betrouwbaar en werkt stabiel.
    Enkele reacties geleden las ik van iemand dat je de beeldkwaliteit van BelgacomTV niet kan vergelijken met die van Telenet Digital TV, da klopt idd, bij mij is dat van Belgacom 100x beter dan dat van Telenet.

MVG, een zéér tevreden BelgacomTV-klant.

SEGA does what NINTEN-don't

iTrader
    1 (100%)
    Had nog een vraagje over Indi, als je een programma opneemt uit de gids, begint dan het programma op te nemen net op het moment dat het echt begint of kan het zijn dat je een stuk mist als het programma vroeger begint ? Nu, ik vermoed dat tweede want je kan instellen dat je decoder 10 minuten vroeger begint op te nemen en 10 minuten later stopt ( bvb ).

Dit is klote als je 2 programma na mekaar wil opnemen, zo heb ik gehad dat ik film 1 opneem, en film 2 daarna dus eigenlijk opneemt 10 minuten voor het aanvangsuur, zodat het laatste deel van film 1 op het begin van film 2 staat !

Hoe is dit op te lossen ?

RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    manueel opnemen?
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

math's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Kan je opgenomen programma's op dvd zetten?

Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kheb belgacom tv hier
    wou eerst telenet ma da was hier blijkbaar ni mogelijk... iets met de kabels ofzo
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

Pagina 6 van 245 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten