Pagina 5 van 245 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    alleen bij HD posten he
    schilt wel veel tegenover gewone posten.

Er zijn nog wel nie zoveel HD posten. Stuk of 6 maar.

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morre1977 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    INDI -> hoe zit het nu met dat opnemen van een programma dat al bezig is ? Marcheert dat nu al want hier bij mij lukt dat precies toch nie goed zunne. En voor wanneer is Prime nu ? dacht 1 augustus maar hoor hier niks over ?

Bij mijn telenet HD digicorder zit dat zo: Je kan een programma opnemen vanaf wanneer je ernaar beginnen kijken bent. Als je naar het programma aan het kijken bent van in het begin, en je beslist halverwege om het op te nemen, dan neemt de digicorder het hele programma op. Begin je later te kijken, staat erop vanaf wanneer je bent beginnen kijken.

iTrader
    1 (100%)
    ik vermoed dat het bij indi ook zo is dan, niet ? ik heb wel al eens op het einde van de avond gewoon de rewind toets ingedrukt op mijn INDI-toestel ( zonder dat ik iets had opgenomen), en dan spoelt hij ook heel de historiek van de avond terug, inclusief het zappen

Drossie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Kan iemand me even helpen?
    Wij hebben nu Belgacom ADSL Go en een vaste lijn van Belgacom.
    Die vaste lijn gebruiken we eigenlijk niet en willen we dus opzeggen.
    Ik zou wel graag digitale tv nemen van belgacom en het pakket ALL FOOT.
    Iemand enig idee wat alles zal kosten?
    Ohja, is het al mogelijk om draadloos digitale tv te ontvangen? WAnt de tv staat nogal ver van de contactdoos van de telefoon.

Snowpanther's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik zal wss binnenkort een PRIME abo nemen voor mijn grootmoeder. Ik vroeg mij alleen af, die PRIME kanalen, zijn dat gewone TVkanalen die je in TVtuner kunt steken nadat je de box aangesloten hebt? Of is dat nog niet zo simpel om PRIME beeld te krijgen? Dat mens is ook al de 75 voorbij en vind soms vijfTV niet terug en belt dan, en een video in de videorecorder steken en op play duwen is al helemaal teveel voor haar... ik zou liever niet teveel telefoontjes krijgen dus. Is het te doen?

Hatchetman's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Die worden gewoon geactiveerd op jouw settup box,moet je gewoon de juiste post opzetten en thats it.
    Spelling aub hatchet

PAC's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Ik kan blijkbaar vanaf vandaag met de rode knop overschakelen naar één HD en één +
    Ik vraag mij alleen af, moet ik hiervoor betalen?

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nog mensen waarbij INDI zeer raar doet? Zenders met zwart beeld enzo?
    Let us pray for all the fools that be

iTrader
    8 (100%)
    Zijn er mensen die draadloos digitale tv hebben van Belgacom?
    Werken die bakjes van Ruckus goed?
    Moet je perse de router gebruiken die Belgacom aanraadt of werkt het met eender welke modem?
    Want als ik EN een andere router EN die ruckusbakjes EN een decoder moet kopen, wordt het een kostelijke affaire...

iTrader
    0
    ja hallo zeg... sinds indi half van telenet is en prime nu ook op indi werkt... Ik bestel vorige donderdag via telenet site prime. Alles gaat goed maar prime kanalen komen niet beschikbaar. Vandaag bel ik naar telenet

"Ja meneer we hebben uw indi klantennummer nodig". Ik doorzoek al mijn papieren, geen nummer te vinden. Ik zeg dat ik haar zal terugbellen. Na lang zoeken kom ik tot het besluit dat je geen klantennummer hebt, enkel een slartcardnummer. Ik bel terug en ik krijg een ander wijveke aan de telefoon. Ik doe mijn geval uitéén.

"Oei, dat weet ik niet meneer, sjah je moet weten, dat is allemaal nieuw en zo ingewikkeld voor ons". Het leek wel of ze smeekte om verlost te worden van haar baante. Anyway, ze vraagde het rond en wist me te zeggen dat ik best met indi zelf contact opnam of met Telenet Sales of met de klantendienst Prime voor niet telenet televisie klanten...

morgen eens naar indi bellen dus, wa een soep

Ari Gold's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    nog mensen waarbij INDI zeer raar doet? Zenders met zwart beeld enzo?
    Ja, is door het slechte weer. Tenzij alle zenders zwart beeld hebben moet je je geen zorgen maken, hoe het juist zit weet ik ook niet, maar het feit dat je op een paar zenders zwart beeld hebt en andere niet is omdat sommige zenderpakketten op dezelfde bandbreedte/basisfrequentie zitten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    ja hallo zeg... sinds indi half van telenet is en prime nu ook op indi werkt... Ik bestel vorige donderdag via telenet site prime. Alles gaat goed maar prime kanalen komen niet beschikbaar.
    Had ik persoonlijk al niet gedaan, heb vorige week gebeld voor PRIME te activeren, na mn smartcardnummer te hebben gegeven duurde het nog geen 2 minuten voor ik PRIME kon kijken. Plus, heb PRIME gratis tot 30 september, via telenet site is het maar 1 maand, toch?
    It's only luxury when you ain't got it, it's lifestyle when you can't live without it

PSN: darkchild777

Timmos's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Waarom staat er geen TV-Vlaanderen als optie vermeld in de thread??

Terrorist_Hell's schermafbeelding
    iTrader
    105 (99%)
    Heeft nog iemand last van de 'lag' op één HD? Dit was ook al bij de Ronde van Frankrijk. Er is niks mis met m'n HD Digicorder of tv want het EK op VT4 HD en Nat Geo HD zagen/zien er perfect uit. Het lijkt net of ze het bij de VRT ingesteld hebben op 23 fps ipv 30. Er is een opmerkelijk verschil als ik switch tussen regular één (+) en de HD versie in beeldvloeiendheid.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ari Gold Bekijk bericht
    Ja, is door het slechte weer. Tenzij alle zenders zwart beeld hebben moet je je geen zorgen maken, hoe het juist zit weet ik ook niet, maar het feit dat je op een paar zenders zwart beeld hebt en andere niet is omdat sommige zenderpakketten op dezelfde bandbreedte/basisfrequentie zitten.

Had ik persoonlijk al niet gedaan, heb vorige week gebeld voor PRIME te activeren, na mn smartcardnummer te hebben gegeven duurde het nog geen 2 minuten voor ik PRIME kon kijken. Plus, heb PRIME gratis tot 30 september, via telenet site is het maar 1 maand, toch?
    tis odnertussen in orde, gebeld emt indi, smartcardnummer inderdad en ne minuut later was prime beschikbaar en dat gratis tot einde september

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heideroos Bekijk bericht
    Zijn er mensen die draadloos digitale tv hebben van Belgacom?
    Werken die bakjes van Ruckus goed?
    Moet je perse de router gebruiken die Belgacom aanraadt of werkt het met eender welke modem?
    Want als ik EN een andere router EN die ruckusbakjes EN een decoder moet kopen, wordt het een kostelijke affaire...
    niemand?

Pagina 5 van 245 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten