Razer's schermafbeelding
    iTrader
    85 (89%)
    Mentioned
    7 Post(s)

Alloo in de Politierechtbank

Vanaf vandaag om 22:15
    Steam & PSN

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alles met Alloo is voor mij goud waard.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Warzone & Rocket League!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    Meest recente stream highlight video

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    85 (89%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Alles met Alloo is voor mij goud waard.
    Ik had het toch niet voor Alloomedia tho
    Alle andere programma's bevielen me wel.
    Steam & PSN

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Alloo begint voor mij een beetje het Niels Destadsbaeter effect te krijgen, er bestaat ook zo iets als iemand te veel op TV te zien.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Alloo begint voor mij een beetje het Niels Destadsbaeter effect te krijgen, er bestaat ook zo iets als iemand te veel op TV te zien.
    Alloo blijft daarentegen wel bij zijn recept:
    - overal wat in de weg lopen
    - kort momentje over vroeger met (bijna) traantjes
    - de 'heb je spijt van... ?' vraag
    - stukje humor door iets buiten de regels te doen (binnenvallen op de gemeente, Van Rossem op de grond duwen)

en dat is het.

De Stadsbleiter moet het hebben van een gastrol in De Kampioenen, wat gejank over alle Vlaamse vrouwennamen en in alle quizzen opdraven of ze zelf presenteren.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die vrouwelijke politierechter is blijkbaar de vrouw van Karel De Gucht?

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zaak~a8ad3237/

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Die man met zijn excuses ‘28 december een drink totaal onverwachts’ en ‘mijn vrouw heeft een spierziekte’

Toch zielig dat mensen niet gewoon MAN kunnen zijn en toegeven dat ze zat waren en nu op de blaren moeten zitten. Hij kon amper schrijven

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Een bloemlezing:

- Een vrouw die haar autoverzekering en keuringsbewijs niet in orde had. Uitvlucht: ik was naar een burn-out aan het gaan
    - Een bejaard koppel die met hun dochter van middelbare leeftijd naar de rechtbank komen. Dochter had te veel gedronken. Alloo vraagt aan de vader of hij het jammer vindt. Vader zegt: wie gaat dat betalen denkt ge? Alloo vraagt ook aan de vader of hij in zijn jonge tijd nooit eens te snel heeft gereden. Vader zegt: Nee, baja er werd daar toen niet naar gezien he Uitleg van de vrouw tegen de rechter: Ik heb slagen van mijn man gekregen en ben toen maar beginnen te drinken. Ben wel 3 maand opgenomen geweest om mij te laten behandelen voor mijn alcoholverslaving. Vrouw klapte wel nog steeds met een dubbele tong
    - Man is "per ongeluk" door het rood gereden, zag een groene pijl en dacht dat het globaal groen was. Moet zeggen, je ziet dat wel vaker. Mensen zien de auto naast hen vertrekken en vertrekken dan kuddegewijs ook zonder zelf naar het licht te zien
    - Luk vraagt aan de rechter wat ze uit de voorbije jaren geleerd heeft. Rechter: er is een evolutie geweest in de voorbije 25 jaar. Het verkeer is toegenomen en het aantal allochtonen op de rechtbank ook (maar er zijn er gewoon meer)
    - Luk spreekt man aan voor de zitting. Man moet voorkomen voor vluchtmisdrijf (achteruitgereden tegen het stadion van Aalst). Luk vraagt aan de man: of hij al eens eerder op de rechtbank geweest was. Man zeg: ja ne keer voor dronkenschap en daarvoor was het al jaren geleden. Procureur: Er zijn 9(!) voorgaanden waaronder reeds andere vluchtmisdrijven. Man zeg: ja er kwamen een paar mensen naar buiten gelopen en ik ben dan maar weggereden
    - Syriër: rijdt tegen een andere auto. Zegt tegen de tegenpartij: pak maar foto's en hij rijdt dan door. Tegen de rechter: ik wist niet dat je in België papieren moet invullen. Het was niet de bedoeling om vluchtmisdrijf te plegen, ik ben al uit Syrië gevlucht, naar waar ga ik hier vluchten? U moet mij een kans geven, want mijn rekening staat op nul en ik heb niks te verliezen... *** daarna gespeelde hyperventilatie *** krijgt vrijspraak voor vluchtmisdrijf Daarna terug interview met Luk: Ik heb hier in België nooit kansen gehad, altijd tegenslagen. *** camera panned naar rechts naar zijn (relatief knappe Belgische) vriendin *** Manneke, daar krijg ik het schijt van he, in onze belgische hangmat komen liggen en dan toch voor het minste de calimerohoed opzetten

Conclusie: vooral marginalen die daar moeten verschijnen en recidive is toch wel vaak aan de orde

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Toch wel het minste alloo programma die hij al gemaakt heeft.

Echt saai, komt ook wel doordat die politierechtbank een saai gegeven is. Moest het nog een rechter zijn die zorgt voor wat animo was het al een pak beter, maar dat mens is even saai als haar toga.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Die ene met 3 maanden rijverbod zal wel een serieuze recidivist zijn. En hij bleef nadien drinken, ondanks dat hij een positieve scan moest laten tonen. Dommerik.

Als excuus had hij wel een leuke: communiefeest van zijn zoon. Hij moest het goede voorbeeld geven natuurlijk.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Amai ik vind het echt een saai programma.

Zag liever gewoon de rechtbank, alloo biedt weeral 0,0 meerwaarde, maar de cases zelf zijn ook retesaai hé...

Het toont ons alleen maar hoe fucking veel tijd en geld er verspild wordt in zo'n dingen met uitgestelde zaken en mensen die moeten komen om te horen x boete en x rijverbod, terwijl ze dat toch wel gewoon kunnen meedelen
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Alloo in de Politierechtbank

Om nog maar te zwijgen over die ene man en de meest nutteloze job ter wereld: “Dit is zaak nummer ... en hier is het papiertje met telefoonnummer van grifie.”

En dat honderden keren per maand

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Om nog maar te zwijgen over die ene man en de meest nutteloze job ter wereld: “Dit is zaak nummer ... en hier is het papiertje met telefoonnummer van grifie.”

En dat honderden keren per maand
    Da lijken altijd senioren, dus vermoedelijk vrijwilligerswerk?

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die zaalwachters zijn (quasi altijd) gepensioneerden, die daarvoor een (lage) vergoeding ontvangen.

Allesbehalve een nutteloze job btw. Vrij essentieel zelf opdat een zitting deftig kan verlopen. Daarom worden de zaalwachters geapprecieerd door zowel de advocaten als de rechtbank zelf .

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Vanaf morgen toch weer Alloo in de nacht, imo 50x interessanter ( ok hangt nog steeds af van wie je voor de camera sleurt maar het concept is toch al leuker imo )

Regels voor berichten