Pagina 3 van 13 Eerste 1234567 ... Laatste
    _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Ik zou nooit kunnen werken voor die Mio. Jij krijgt een gewoon loon per maand en een wagen, en zij rijdt met een Range Rover, woont in een dikke villa en kan later dat pand verkopen en een win-for-life binnenrijven. Hoe die meiden daar zin in hebben, is mij een raadsel. Het feit alleen al dat ze meedoet aan the sky is the limit (cracco, michel, willy naessens, ...) terwijl die meiskes daar haar zitten rijk te maken... neen danku
    Eh, dat is zoals hoger gezegd zowat de relatie werknemer-werkgever? Waarom zou er iemand nog voor Microsoft of Tesla werken? Om den Bill en Elon nog wat rijker te maken? Gek zijn ze allemaal.

Niks houdt die werknemers tegen om hetzelfde te doen he.

Soit, classic franzs .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    En die vriendin of vrouw van Guy, die zegt ook niet veel precies?
    Om niet zeggen, niks. Enkel wat klikken en glimlachen .
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MrBliss's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    en af en toe in een veel te kort kleedje paraderen ...
    "Death smiles upon us all. All a man can do is smile back."

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die karting zag er goed uit, iemand enig idee welke dat was?
    Cargo Karting in Maasmechelen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik zou nooit kunnen werken voor die Mio. Jij krijgt een gewoon loon per maand en een wagen, en zij rijdt met een Range Rover, woont in een dikke villa en kan later dat pand verkopen en een win-for-life binnenrijven. Hoe die meiden daar zin in hebben, is mij een raadsel. Het feit alleen al dat ze meedoet aan the sky is the limit (cracco, michel, willy naessens, ...) terwijl die meiskes daar haar zitten rijk te maken... neen danku

Het is precies wel allemaal roos en allemaal dezelfde stijl. Gewoon een goed & goedkoop adres hebben voor inkoop + dikke marketing. En 10 zotten meiden die alle dagen "YEUY" willen roepen en over de top gelukkig willen lijken. Haar management skills zijn wel super denk ik. Ze kan die meisjes duidelijk zeer goed motiveren en er een echt team van maken.
    Die heeft dat wel niet slecht bekeken. Door die "vriendschappelijke" band te kweken, krijg je meer loyaliteit en gaat men minder snel opslag vragen / op een ander gaan voor een euro meer.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Idd, die bmw garage dat gaat vandaag niet meer lukken. Alhoewel mijn grootouders ook een garage hebben gehad en als die nu €20 spenderen, dan hebben ze het geweten. Dus op de een of andere manier heeft hij het toch veel beter gedaan. (locatie, voorstel, offer you can't refuse, risico's nemen, bouwgrond, vastgoed, ...)

Het is precies wel allemaal roos en allemaal dezelfde stijl. Gewoon een goed & goedkoop adres hebben voor inkoop + dikke marketing. En 10 zotten meiden die alle dagen "YEUY" willen roepen en over de top gelukkig willen lijken. Haar management skills zijn wel super denk ik. Ze kan die meisjes duidelijk zeer goed motiveren en er een echt team van maken.
    Dus maw ga jij dus best voor geen enkele baas werken want dat is wel hoe het eigenlijk altijd werkt..

Die werknemers zijn zeker van hun loon, hebben pensioen, vakantiedagen,.. Dat heeft zij allemaal niet en als je daar al je spaarcenten weg gokt heeft ze voor hetzelfde geld een hoop schulden en niks meer. Dat risico heeft zij durven nemen en het is goed uitgedraaid.

Als je dat niet durft dan ga je voor een baas werken die mss meer geld gaat hebben dan jouw maar dan moet je daar niet over zagen want iedereen mag het proberen.

Ze kan er idd echt een goed team van maken, dat zie je aan hoe betrokken die meisjes zijn en dat is iets waar veel managers nog eens iets van kunnen leren.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Dus maw ga jij dus best voor geen enkele baas werken want dat is wel hoe het eigenlijk altijd werkt..

Die werknemers zijn zeker van hun loon, hebben pensioen, vakantiedagen,.. Dat heeft zij allemaal niet en als je daar al je spaarcenten weg gokt heeft ze voor hetzelfde geld een hoop schulden en niks meer. Dat risico heeft zij durven nemen en het is goed uitgedraaid.

Als je dat niet durft dan ga je voor een baas werken die mss meer geld gaat hebben dan jouw maar dan moet je daar niet over zagen want iedereen mag het proberen.

Ze kan er idd echt een goed team van maken, dat zie je aan hoe betrokken die meisjes zijn en dat is iets waar veel managers nog eens iets van kunnen leren.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    De vraag is in hoeverre die vriendschapsband een act is van hare wege. Want ik ben er zeker van dat ze hiermee geld uitspaart.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    De vraag is in hoeverre die vriendschapsband een act is van hare wege. Want ik ben er zeker van dat ze hiermee geld uitspaart.
    Dunno ze. Op het einde zag je toch een stuk of 6 van die kleine fiat wegrijden met allemaal reclame van Mio dus ik denk dat ze allemaal een bedrijfswagen hebben.
    Niet elke werknemer in de winkel, maar denk wel die mensen die er waren bij de opening van de nieuwe winkel.

In any way kwas toch een beetje onder de indruk van haar, als je zo’n risico durft te nemen, chapeau.

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht

In any way kwas toch een beetje onder de indruk van haar, als je zo’n risico durft te nemen, chapeau.

Zeker geen afbreuk aan de prestatie en kwa persoonlijkheid lijkt me dat een vriendelijke madam maar ver-schrik-ke-lijk om naar dat mens te moeten luisteren. Intonatie, dialect, woordkeuze ... sweet jebus, protect my ears!!

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBliss Bekijk bericht
    Zeker geen afbreuk aan de prestatie en kwa persoonlijkheid lijkt me dat een vriendelijke madam maar ver-schrik-ke-lijk om naar dat mens te moeten luisteren. Intonatie, dialect, woordkeuze ... sweet jebus, protect my ears!!
    Ja idd, dat dialect das een beetje Antwerps gemengd met nog iets.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hela nie lache mee os kempisch dialect eh

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis ook niet om mee te lachen

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Precies Natalie die je hoort

Ps: ik ben zelfstandige, misschien daarom dat ik zo redeneer

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBliss Bekijk bericht
    Dat is toch gewoon kempisch? Zalig dialect is dat!
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik ga naar de winkel en ik neem mee: een fotografe voor mijn Instagramfoto's.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga toch stoppen met kijken. Die Frederik is natuurlijk best een sympathieke kerel, maar na een paar keer heb ik het wel gezien. Een beetje te gelikt allemaal. Hetzelfde heb ik met Romy. Eigenlijk zijn de personen die in het begin als 'dikke nek' werden omschreven nog het interessantste. Guy heeft best een interessante kijk op zaken en ook van Christian kun je dat zeggen.

Regels voor berichten