Discussie: 100 dagen

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

100 dagen

Eerste aflevering gezien en leuke reeks / personen. Goede casting dus. Blijkbaar enkele nieuwe programma’s zoals ‘procureurs’ en morgen ‘politie 24/7’ dus een leuke boost als je het mij vraagt.

Hopelijk weten we op het einde hoe het met deze jonge mensen is afgelopen want ik ben wel benieuwd. Vooral naar die rare (in de positieve zin) meid met donkere huidskleur en die slimme maar depressieve kerel.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Inderdaad best aangenaam. Leuke jongeren. Zelfs Anuna komt er goed uit. Ik vond het wel vreemd dat dat mooie dansende meisje zich af en toe onzeker voelde. Dat kan altijd eens, maar bij mooie mensen verwacht ge dat toch iets minder.

Fed's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die scène in het toilet, voor die medische proeven van die jongen die bij het leger wil starten ...

Zegt die z'n buurman daar plots kurkdroog: "Ik zou eigenlijk moeten kakken"

Ik kwam niet meer bij

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat was inderdaad het beste moment van die aflevering, ik durf zelf al te zeggen dat dat het beste moment van de serie gaat zijn
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Inderdaad best aangenaam. Leuke jongeren. Zelfs Anuna komt er goed uit. Ik vond het wel vreemd dat dat mooie dansende meisje zich af en toe onzeker voelde. Dat kan altijd eens, maar bij mooie mensen verwacht ge dat toch iets minder.
    Ze had wel een dikkenek en een dik gat

Nee, efkes serieus: die voelt zich onzeker omdat ze teveel trienen volgt op instagram

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

100 dagen

Die Youssef is echt zalig. Echt een voorbeeld voor iedere Belg die hier rondloopt!

Met die Meaghan heb ik wel medelijden. Binnen een paar jaar is die zo depressief als iets. Die is mooi maar vindt zichzelf lelijk dankzij Instagram. En die druk voor dat dansen, daar is ze ook niet voor gemaakt.

Ik snap ook niet waarom ze jongens van haar leeftijd kinderachtig vind. Ze is zelf een kind, en laat 1 ding duidelijk wezen: dat hoort zo te zijn. Dat is gewoon de mama-praat denk ik en dus niet haar eigen mening.
    Laatst gewijzigd door Fransz; 13 januari 2020 om 23:51

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De eerste aflevering gezien en vond het eigenlijk vrij saai. Denk niet dat ik ga doorkijken, misschien op een dood moment.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Met die Meaghan heb ik wel medelijden. Binnen een paar jaar is die zo depressief als iets. Die is mooi maar vindt zichzelf lelijk dankzij Instagram. En die druk voor dat dansen, daar is ze ook niet voor gemaakt.
    Yes, het is echt vreemd om te zien dat zo'n knap meisje zo onzeker is over haar uiterlijk.
    Dat ze zichzelf voor dat dansen veel druk oplegt kan ik wel begrijpen. Ze heeft duidelijk heel wat talent. Maar dan komt die instagram-zever erbij en dat lijkt mij een dodelijke cocktail.

Regels voor berichten