Pagina 2 van 6 Eerste 123456 Laatste
    RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga het zeker ook volgen. Vorig seizoen maar beginnen volgen vanaf de helft maar was toch fijn om zien. Dit seizoen gaat idd wel vonken geven omdat er zoals al gezegd hier veel speciale karakters tussen zitten. Tzal serieus wat drama worden dus laat maar komen.

komkommerman's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch ongelofelijk dat als je mee mag doen met expeditie robison je niet eens de moeite doet om te googlen (of effectief testen) hoe een vuurstick werkt.
    Hoplijk dit jaar niet te veel focus op drama zoals de vorige jaren.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilTwin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het valt mij op dat er toch wel echt veel jongere mensen in zitten. Geen vijftigers of zestigers, allemaal behoorlijk fit en allemaal competitief. Ik zou er eerlijk gezegd niet willen tussen zitten.

Langs de ene kant jammer, langs de andere kant gaat het vonken geven en zullen de makers de kandidaten harder kunnen pushen wat betreft uitdagingen, uithongering etc.

Gaat nog leuk worden.
    Ik heb wel het idee dat ze voor wat dramaqueens en klootzakken hebben gekozen, terwijl ze in het verleden gewoon voor de beste Robinsons kozen. Ge moet ook maar eens die biografieën van de kandidaten op de website van VIER lezen. Daar zitten best wel wat ego's tussen. En ze hebben precies ook voor Nederlanders gekozen die een afkeer voor België en hebben en omgekeerd. Vonken gaat het sowieso geven.

Sinds wanneer is blogger een beroep?

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Ik heb wel het idee dat ze voor wat dramaqueens en klootzakken hebben gekozen, terwijl ze in het verleden gewoon voor de beste Robinsons kozen. Ge moet ook maar eens die biografieën van de kandidaten op de website van VIER lezen. Daar zitten best wel wat ego's tussen. En ze hebben precies ook voor Nederlanders gekozen die een afkeer voor België en hebben en omgekeerd. Vonken gaat het sowieso geven.

Sinds wanneer is blogger een beroep?
    Bovendien moet de finale worden gespeeld tussen een Belg en een Nederlander. Begrijpelijk omwille van de kijkcijfers maar dat alleen al invalideert de hele opzet van het programma namelijk de beste Robinson vinden.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Bovendien moet de finale worden gespeeld tussen een Belg en een Nederlander. Begrijpelijk omwille van de kijkcijfers maar dat alleen al invalideert de hele opzet van het programma namelijk de beste Robinson vinden.
    Mij interesseert het echt niet of er een Belg in de finale zit. De 3 (?) beste moeten gewoon de finale spelen. Daar draait het bij de fans van Robinson toch om.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    14 Post(s)
    Niet noodzakelijk. In vorige edities met zulke kampen, was het altijd een race om als eerste "groep" in de meerderheid te komen. Dus de proef na de samensmelting bepaalde altijd welk groepje er sowieso uitging: Verliezen de Belgen hun eerste, zijn de Nederlanders in overtal en stemmen ze de Belgen één voor één weg en andersom.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Niet noodzakelijk. In vorige edities met zulke kampen, was het altijd een race om als eerste "groep" in de meerderheid te komen. Dus de proef na de samensmelting bepaalde altijd welk groepje er sowieso uitging: Verliezen de Belgen hun eerste, zijn de Nederlanders in overtal en stemmen ze de Belgen één voor één weg en andersom.
    Jawel. Bartel van Riet zei duidelijk dat de finale door minstens 1 Belg en 1 Nederlanders gespeeld moest worden. Geen idee hoe ze dit gaan doen.

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb ik dat nu verkeerd begrepen? Ik heb Bart letterlijk horen zeggen dat dit jaar de finale MOET worden gespeeld tussen een Belg en een Nederlander.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Jawel. Bartel van Riet zei duidelijk dat de finale door minstens 1 Belg en 1 Nederlanders gespeeld moest worden. Geen idee hoe ze dit gaan doen.
    Heb ik dat nu verkeerd begrepen? Ik heb Bart letterlijk horen zeggen dat dit jaar de finale MOET worden gespeeld tussen een Belg en een Nederlander.
    Heh, sorry, ik was duidelijk te onzorgvuldig in mijn bewoordingen
    De finale moet idd gespeeld worden tussen een Belg en een Nederlander, maar dat hoeft niet te betekenen dat de winnaar niet de beste Robinson zou zijn. Integendeel, dit geeft beide groepen net een iets eerlijkere kans, doordat een hele groep niet één voor één kan weggestemd worden na een samensmelting.

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heh, sorry, ik was duidelijk te onzorgvuldig in mijn bewoordingen
    De finale moet idd gespeeld worden tussen een Belg en een Nederlander, maar dat hoeft niet te betekenen dat de winnaar niet de beste Robinson zou zijn. Integendeel, dit geeft beide groepen net een iets eerlijkere kans, doordat een hele groep niet één voor één kan weggestemd worden na een samensmelting.
    Nu snappen we het

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    14 Post(s)
    Ik was een beetje rap

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goh ja het zijn idd veel egos samen, maar er zitten toch ook wel straffe tussen. Als je ziet hoe rap sommige daar uit dat zand vlogen. Niet normaal..

En die vrouw die kickbokst en militair is ziet er me toch ook geen gewone uit.

Dat wijf van Wout Bru mochten ze wel thuis gelaten hebben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Expeditie Robinson is toch wel serieus in survival niveau aan het dalen hoor, niet alleen dit seizoen.

- 80% van de deelnemers heeft een behoorlijk knap figuur, je zou bijna denken dat ze er op geselecteerd zijn.
    - 2x vrouwelijke modellen, 1x blogster...
    - die gele gast "wat vind je van Ruth..." "ferme voorgevel he!", OK...
    - een hoop zit erbij dat thuis niet 1x geoefend heeft op vuur maken met een vuurstick, na 20 jaar seizoenen over vuur maken
    - de eerste aflevering is al direct helemaal gefocust op het taktisch stemmen en het creeeren van kliekjes.

Met andere woorden, de helft zit daar voor hun instagram fame of om hun carriere/sportclub te boosten.

En het feit dat de finale moet gespeeld worden met 1x Belg en 1x Nederlander, wat voor gevolg gaat dat weer hebben.
    Je moet eigenlijk dus uw eigen "ras" er proberen uit te kegelen om zo in de finale te raken.
    Als die Belgen dat hele team Nederlanders naar huis stuurt, dan blijft er nog 1 Nederlander over.
    Die staat dan in de finale, en de afvallers kunnen dan stemmen. Hoe gaat dat dan?
    Alle Nederlanders zullen stemmen op de Nederlander en alle Belgen op de Belg?
    Behalve 1 waarschijnlijk, de idioot die zijn land verraadt of die liever zelf had gewonnen.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 24 januari 2020 om 22:40

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die ouwe militair is ook geen reclame voor België. Het enige waar die mee denkt is zijn l.l

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Die ouwe militair is ook geen reclame voor België. Het enige waar die mee denkt is zijn l.l
    Als je het hebt over Koen, kale man met gele shirt, dan is dat zeker niet het geval al komt dat in deze aflevering misschien wel zo over.

Pagina 2 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten