Pagina 7 van 36 Eerste ... 3456789101117 ... Laatste

Discussie: Kamp Waes

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    T zou natuurlijk ook kunnen dat in onze samenleving effectief homo's/lesbo's/bi's leven en donkere mensen en transgenders etc, effectief aanwezig zijn en dat men zo, wanneer men selecteert, om de x aantal programma's zonder verborgen boodschap toch aan zo'n samenstelling van een groep komt, ik denk maar luidop he.

(jezus, hoe kunde u nu bij dit programma bezig houden met, der zal daar wel nen homo of een lesbo tussensteken, en wat dan nog? denkte dat Tom Waes eerst aan ieder vrouw gevraagd heeft of ze al is graag in het intiem gezelschap is van een andere vrouw? )
    Het gaat er juist om dat hij geselecteerd heeft (of toch zou moeten) op basis van de grootste slaagkans in die proeven.

En niet om sensatie te brengen of om 1 of andere groep niet te moeten uitsluiten. En als je ziet hoe ze het er al vanaf brengen na de eerste kleine test dan vrees ik dat hij voor de sensatie/anti discriminatie gekozen heeft.

Ik ken er zo al 5 persoonlijk die het er zekerlijk beter vanaf gingen gebracht hebben.

Aangezien fly zelf zegt dat je als vrouw een nadeel hebt (en dat weet iedere mens met gezond verstand) dan vraag ik me af waarom de helft bijna uit vrouwen bestaat moest hij puur op kwaliteiten gekozen hebben. (die ene met haar extreme vo max daarbuiten gelaten). Zet daar 5 mannelijke triatleten in met wat brains om een kaart te lezen en ze gaan er mooi door.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Het gaat er juist om dat hij geselecteerd heeft (of toch zou moeten) op basis van de grootste slaagkans in die proeven.

En niet om sensatie te brengen of om 1 of andere groep niet te moeten uitsluiten. En als je ziet hoe ze het er al vanaf brengen na de eerste kleine test dan vrees ik dat hij voor de sensatie/anti discriminatie gekozen heeft.

Ik ken er zo al 5 persoonlijk die het er zekerlijk beter vanaf gingen gebracht hebben.

Aangezien fly zelf zegt dat je als vrouw een nadeel hebt (en dat weet iedere mens met gezond verstand) dan vraag ik me af waarom de helft bijna uit vrouwen bestaat moest hij puur op kwaliteiten gekozen hebben. (die ene met haar extreme vo max daarbuiten gelaten). Zet daar 5 mannelijke triatleten in met wat brains om een kaart te lezen en ze gaan er mooi door.

En waarom zouden holebi's dan niet geselecteerd kunnen zijn op basis van hun slaagkansen?
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Er zullen inderdaad wel genoeg mensen gereageerd hebben die minstens even goed geschikt waren voor deze opleiding dan de kandidaten die effectief geselecteerd zijn. Ik denk dan om te beginnen aan ex-militairen, vechtsporters, ex-agenten, bouwvakkers, zeelui. Volk dat weet wat afzien is.

Dat men tegenwoordig altijd een zo gevarieerd mogelijke groep probeert samen te stellen klopt ook, al denk ik dat dit hier toch niet echt het geval is. Er zullen wel homo's zijn die fysiek en mentaal in staat zijn zo een opleiding af te ronden, maar wie zegt dat die mensen daar interesse in hebben? Als Tom Waes echt een gevarieerde groep wou samenstellen die zorgt voor entertainment, dan had hij er wel een 'platte jeanet' zoals Jani of iemand van 120 kg ingestoken. Al denk ik dat de Special Forces zelf dat niet zouden gewild hebben, want op die manier wordt hun eenheid eerder belachelijk gemaakt. Men heeft hier gewoon voor de gulden middenweg gekozen me dunkt.

Ik had eigenlijk liever gehad dat men de echte rekruten had gevolgd, maar om veiligheidsredenen zal dat wel niet mogelijk zijn.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zoals met zoveel programma's doet niet de gemiddelde Vlaming mee, maar de mensen die "goed op beeld pakken". Redelijk extraverte mensen lijken me ook een streepje voor te hebben.
    Het moet leuke televisie opleveren, niet minder. Terwijl een programma met een hoop introverte/serieuze/gewiekste/... mensen ook interessante tv kan opleveren.

Ik vraag me af in welke mate ook dit 'scripted' tv is. Als je hoort van mensen die in het publiek zitten van de slimste mens (ok, 'maar' een funquiz), hoe zeer men daar een vraag inwisselt voor een ander, of opnieuw moet stellen omdat de take mislukt is, en ervoor gezorgd moet worden dat iemand op tijd eruit ligt (genre Vossen die op Europese verplaatsing moet), dan kijk ik eigenlijk niet graag tv.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    En waarom zouden holebi's dan niet geselecteerd kunnen zijn op basis van hun slaagkansen?
    En waar zeg ik dat dan?

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Ik had eigenlijk liever gehad dat men de echte rekruten had gevolgd, maar om veiligheidsredenen zal dat wel niet mogelijk zijn.
    In de reeks Special Forces die ik eerder postte (VTM Go) zijn er wel rekruten te zien, onherkenbaar gemaakt. Het is heftig maar minder spectaculair. In die reeks zijn ze meer geïnteresseerd in de missies afgewisseld met de training ipv mensen languit zien hijgen op de grond. Mentaal sterk staan (of het juist niet halen) wordt wel in beeld gebracht.

Uiteraard is er een vast schema dat gebaseerd is de echte training en de filmploeg zal dan briefen hoe alles moet verlopen (mensen snel ontslaan van de training, een paar sessies in de gietende regen laten plaats vinden, ...). Twee keer die loop doen omdat de cameralens het gemist had moet wss niet, maar Riet influisteren dat ze er over mag gaan voor deze unieke kans, dat is mss wel "gangbaar". En aan Davide zeggen dat hij zich hier kan meten en bewijzen op een parcours dat op zijn lijf is geschreven.

Dan krijg je de mentale druk van de filmploeg en de Special Forces trainers, het zal wel wat wegen.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)

Aangezien fly zelf zegt dat je als vrouw een nadeel hebt (en dat weet iedere mens met gezond verstand) dan vraag ik me af waarom de helft bijna uit vrouwen bestaat moest hij puur op kwaliteiten gekozen hebben. (die ene met haar extreme vo max daarbuiten gelaten). Zet daar 5 mannelijke triatleten in met wat brains om een kaart te lezen en ze gaan er mooi door
    2 van de 5 vrouwen zijn er door en dat zijn er 2 met duathlon/triathlon ervaring en een extreme vo2 max (67 en 68). Niet 1.

Als ze allemaal triathleten gezet hadden die er allemaal door waren, dan zou de boodschap zijn dat iedereen door zoiets door raakt, of dat je top triathleet moet zijn. Wat een zeer slechte boodschap is als je op zoek bent naar goed volk.

Het doel van de show is nieuwe echte goede rekruten vinden, en de bevolking te tonen wie wel maar ook wie niet geschikt is (narcistische macho’s met teveel zelfvertrouwen uit de CrossFit).

het doel is niet om DEZE nep rekruten er door te krijgen. Want die 40 jarige sales manager gaat na deze show echt niet bij het leger en de special forces gaan, ook niet als hij zou winnen.

Als Waes zegt dat hij het beste van het beste eruit gekozen heeft, dan klopt dat niet echt. Hij heeft dat volgens mij in de show wel genuanceerd door te zeggen dat hij ze ook zo verscheiden mogelijk gemaakt heeft om goed te kunnen vinden wie wel en wie niet geschikt is.

Nu ik had zelf ook wel eerder 2-3 vrouwen in de selectie verwacht in plaats van 5 van de 15. Punt is wel gemaakt: voor vrouwen is het zeer moeilijk.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 13 december 2019 om 08:53

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    En waar zeg ik dat dan?

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
    Dan heb jij bij deze bewezen dat je niet genoeg hebt aan een half woord .

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht

Wat ist volgende? Een duatlon kampioene van 45kg dat tegen de grond gemept wordt zodat Tom Waes weer geshockeerd kan zijn?

.
    Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan oplossen? Hoe kan een vrouw ooit een getrainde man van 80kg tegenhouden? Ouzy, die "oude' salesmanager en de cirusartiest zie ik tot het einde geraken.
    Laatst gewijzigd door Herman De Croo; 14 december 2019 om 16:09
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan oplossen? Hoe kan een vrouw ooit een getrainde man van 80kg tegenhouden? Ouzy, die "oude' salesmanager en de cirusartiest zie ik tot het einde geraken.
    Hangt denk ik af van hoe dynamisch ge zijt. Heb 13 jaar karate gedaan en als ge daar als vrouw explosief uit de hoek kunt komen maakt dat het verschil ook al kleiner. Voordeel bij Lotte is ook hier dat uithoudings vermogen. Die kan haar tegenstander wel vermoeien, vooral ontwijken en zo uitputten

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De hele discussie hier over minderheden bleek waar te zijn: er zit een stotteraar in de groep
    ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dan heb jij bij deze bewezen dat je niet genoeg hebt aan een half woord .

Nog altijd aan 't zeveren?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    De hele discussie hier over minderheden bleek waar te zijn: er zit een stotteraar in de groep
    En als je stottert ben je minderwaardig? Manman

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ze moeten alles afstaan, maar hun smartwatch mogen ze aanhouden
    PSN: Jonas89

Pagina 7 van 36 Eerste ... 3456789101117 ... Laatste

Regels voor berichten