Pagina 4 van 29 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Kamp Waes

iTrader
    112 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door khendro Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    was wel goed toen Fly de beslissing nam voor Riet.... Heel de groep haar zo pushen, terwijl die gewoon kapot was....

Onze Davida, beetje afgang, hoog van de toren blazen en dan bij de eerste tegenslag opgeven. Is toch wel afgang als je dat op tv ziet en les moet geven in uw 'bootcamp'...

Onze circusartiest irriteerde wel naar mijn mening. Beetje arrogang en betweterig zijn naar Fly in verband met die omheining.

Ousmane en Lotte kijk ik wel naar uit, hopelijk halen beide de laatste aflevering
    Die Davide moet dan nog terug zijn bootcamps gaan geven. Heeft hierbij geen goede reclame gemaakt voor zichzelf als "mr pain".

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij dat kaartlezen was ik niet echt verbaasd, ik denk dat er nog zeer weinig zijn die zich kunnen oriënteren of deftig een stafkaart kunnen lezen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ik de enige die stiekem naar Riet haar poep aan't gluren was tijdens die eerste proef?

Bij Davide was het logisch dat die er snel uit ging liggen. Zo'n mannen verbruiken veel te veel energie. Bij de gevechts-testen zou die wrs ook zwaar op zijn gezicht hebben gekregen.

En de circusartiest vond ik wel goed. Je zag dat ze er uiteindelijk wel mee om kunnen, en ze hebben nooit gezegd hoe je de kazerne terug binnen moest geraken. Al zijn er langs die kazerne wel meer plekken waar je zelfs gewoon onder/door de draad geraakt zonder deze aan te raken.

Ben redelijk benieuwd hoe ik het zelf zou hebben gedaan... De eerste proef is qua afstand goed haalbaar (ik loop die tour zo'n 2 keer per week), maar met 20 kg op uw rug is dat wel wat anders vermoed ik.

De 2e proef was ik direct op gefaald. Na een ongeval 2 jaar geleden ben ik zoveel spieren verloren in m'n bovenlichaam dat ik mezelf met moeite 2 keer kan optrekken.

En de 3e proef zou ook wel lastig zijn. Ik zou toch eerst is héél goed hebben opgezocht hoe je nu net een kaart moet lezen

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Kamp Waes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Televisiekaske Bekijk bericht
    Ben ik de enige die stiekem naar Riet haar poep aan't gluren was tijdens die eerste proef? D
    Nee
    Zag er zeker niet slecht uit.
    ...Ω...

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volgens mij gaat die Ouzy nog ver geraken. Heeft genoeg uithouding en toch ook voldoende kracht bij proef 2.
    Zag hem bij de voorstelling ook een gevechtsport doen, dus voor volgende aflevering zal dat al wel snor zitten.

Nu de vermoeidheid en mentaliteit nog :-)
    Currently playing: Anthem | Apex Legends

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is 68 zo hoog dan voor een getrainde sportster? Een ongetraind persoon zit rond de 40.

Of zou je lengte/gewicht daar ook een rol in spelen?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn we 100% zeker dat het 68 is?
    Want ik heb dat getal precies niet gehoord.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Inderdaad geeft al een aantal jaar les in Krav Maga voor defensie.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Tof ook dat em een trui van FAC aanhad, zijn jarenlang zijn kooi gaan halen voor het evenement te organiseren.

Nu dat ik Benny zag en die Fly gast ook: er is toch nog zo een programma geweest met Fly? Die recruits moesten toen toch ook sparren met Benny, was in een overdekte zaal als ik mij dat goed herinner.
    Was dat dan ook met Waes?

Respect wel voor Riet, mentaal toch héél erg sterk als je ziet hoe ze zich verder gesleept heeft. Jammer van die chocolade historie daar, dat weeg nu wat op haar imago maar zij was wel op 300 meter van de streep op 48 minuten.

Nu het was ook wel af te leiden dat die commando's niet echt een hoge pet op hadden van crossfitters en Davide... Inderdaad zichzelf wat belachelijk gemaakt door te roepen dat em nooit afgeeft en dan 6.5 minuten voor tijd gewoon aan de zijkant gaat zitten omdat em net niet aan dat belleke raakt.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dien Davide, lol echt typische genkenaar. Groot bakkes, maar verder

Kzei direct tegen de vrouw: die gaar er als eerste uit. Het was er niet ver langs.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Respect wel voor Riet, mentaal toch héél erg sterk als je ziet hoe ze zich verder gesleept heeft. Jammer van die chocolade historie daar, dat weeg nu wat op haar imago maar zij was wel op 300 meter van de streep op 48 minuten.
    Als ze echt zo mentaal sterk was, had ze op de vraag als ze verder kon doen volmondig JA geantwoord. Het is door dat getalm en gevraag als dit, als dat, dat de fly de beslissing heeft genomen in haar plaats.
    Had ze gewoon ja gezegd, had ze mogen verder doen denk ik.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht

Kzei direct tegen de vrouw: die gaar er als eerste uit. Het was er niet ver langs.

Als ze echt zo mentaal sterk was, had ze op de vraag als ze verder kon doen volmondig JA geantwoord. Het is door dat getalm en gevraag als dit, als dat, dat de fly de beslissing heeft genomen in haar plaats.
    Goh kan wel ja. Nu, als ge zo diep gegaan zijt weet ik ook niet in hoeverre ge helder denkt. Maar mijn respect heeft ze toch wel verdiend se.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Tof ook dat em een trui van FAC aanhad, zijn jarenlang zijn kooi gaan halen voor het evenement te organiseren.

Nu dat ik Benny zag en die Fly gast ook: er is toch nog zo een programma geweest met Fly? Die recruits moesten toen toch ook sparren met Benny, was in een overdekte zaal als ik mij dat goed herinner.
    Was dat dan ook met Waes?

Nu het was ook wel af te leiden dat die commando's niet echt een hoge pet op hadden van crossfitters en Davide... Inderdaad zichzelf wat belachelijk gemaakt door te roepen dat em nooit afgeeft en dan 6.5 minuten voor tijd gewoon aan de zijkant gaat zitten omdat em net niet aan dat belleke raakt.
    Zou het dit kunnen zijn? https://m.facebook.com/BelgianMilita...469897/?type=3

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Saint's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht

Ik denk dat Fly het niet toegelaten had, ook al zei ze "Ja". Ze is zwaar over haar grens gegaan, dat kon ze niet recupereren voor de 2de proef.

Ze zijn allemaal straf, maar Lotte met nog geen 60 kg, een rugzak van 20 kg en nog "fris" aankomen. Qua duurtraining zal ze top zijn, volgende week sparren zal andere koek zijn.
    Met proef 2 snap ik niet dat sommigen er een wedstrijd van maakte (adrenaline maybe). Na die run en wetende dat je 2 weken (hun perspectief) zwaar gaat afzien ...
    Het is makkelijk om het vanachter mijn keyboard dit te zeggen, maar kaartlezen hoort er toch bij? Dat niemand zich daar beter op had voorbereid.
    When the last light warms the rocks and the rattlesnakes unfold

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Televisiekaske Bekijk bericht
    Ben ik de enige die stiekem naar Riet haar poep aan't gluren was tijdens die eerste proef?
    Zeker niet, ma zoveel zweet
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vermakelijk programma, blijven speciale figuren die special forces.
    In dat opzicht past die Ouzy er nog het beste bij vermoed ik.
    Tranen gelachen met dienen Italo die net niet aan dat belletje kon.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Regiment Para-Commando: Para, Commando en Paracommando's Para Cdo | ParaCommando.com

Hier staat nog een interessant artikel van Fly over Kamp Waes

Pagina 4 van 29 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten