Pagina 39 van 42 Eerste ... 293536373839404142 Laatste

Discussie: Kamp Waes

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Saaie laatste aflevering
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze aflevering was vooral veel nutteloos gelul...
    ...

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zonder de spannende muziek was er weinig aan, ik dacht dat het wat meer zou inhouden. Volgende week is er een terugblik met "nieuw materiaal" maar van vorige Tom Waes reeksen weet ik dat die meestal over te slaan zijn. Voor het 2e seizoen zal het allemaal wel vlotter gaan nu ze weten wat werkt en niet.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Komt er een seizoen 2?

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Die laatste dag, dat kan toch iedereen neen? Immens contrast met de eerste 6 dagen.

Ik ben zo blij voor Zeger, wat een kerel ^^

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zonder de spannende muziek was er weinig aan, ik dacht dat het wat meer zou inhouden. Volgende week is er een terugblik met "nieuw materiaal" maar van vorige Tom Waes reeksen weet ik dat die meestal over te slaan zijn. Voor het 2e seizoen zal het allemaal wel vlotter gaan nu ze weten wat werkt en niet.
    Ze gaan echt geen tweede seizoen doen lol

Dit vond ik ook maar een mottige aflevering eerlijk gezegd.

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Bekijk bericht
    Ja en nee. Ok hij kon wel mee maar stel u voor dat die laatste missie real life was. Als die jongen daar dan de clown uithangt zoals aaron dat kan dan is dat levensgevaarlijk
    Ik denk dat hij hier zijn mond wel zou gehouden hebben omdat ge u sowieso wel wat geïntimideerd voelt door de echt SF die erbij lopen.
    Maar ik denk inderdaad niet dat hij iemand is die ge in uw team wilt, wat ook bleek uit de peer-reviews.

Leuk programma, fysiek zeker slopend en mentaal volgens mij ook, ookal ziet dat er op tv misschien soms niet zo uit. Joni die wou opgeven bij de gijzeling spreekt dan toch boekdelen zou ik denken.

Ik ben jaloers op de deelnemers dat ze dit hebben mogen meemaken

Waarom zou er geen tweede seizoen komen?
    In Engeland hebben ze het gedaan en is er ooit al een programma geweest met meer kijkers? Het zal alleszins toch een van de populairste programma's ooit zijn, denk ik.
    Ik zeg niet dat er per se een nieuw seizoen komt, maar het meteen uitsluiten...

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Waarom zouden ze geen nieuw seizoen met nieuwe deelnemers maken? Met de besparingen in het voorutizicht is het een relatief beproefd format waar de VRT zelf niet veel moet uitsteken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vraag me wel af hoeveel kans Zeger bijvoorbeeld zou hebben mocht hij echt bij de special forces willen gaan.

Zou het stotteren dan geen probleem vormen? Ik kan me voorstellen dat dit in communicatie via de walkie talkie wel eens voor problemen kan zorgen. Het lijkt me dan toch belangrijk om kort en duidelijk te kunnen communiceren.

(Voor alle duidelijkheid, vind Zeger een topkerel. Maar ik vroeg het me gewoon maar af).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht

Waarom zou er geen tweede seizoen komen?
    In Engeland hebben ze het gedaan en is er ooit al een programma geweest met meer kijkers? Het zal alleszins toch een van de populairste programma's ooit zijn, denk ik.
    Ik zeg niet dat er per se een nieuw seizoen komt, maar het meteen uitsluiten...
    Ik sluit het zo goed als uit. In de UK wordt het programma geleid door meerdere ex-operatoren die vertrokken zijn uit 22 SAS en de SBS. Denk niet dat Defensie, Tom Waes en het productiehuis, en de SF dit nog eens willen doen desondanks het succes.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apzoeir Bekijk bericht

Zou het stotteren dan geen probleem vormen? Ik kan me voorstellen dat dit in communicatie via de walkie talkie wel eens voor problemen kan zorgen. Het lijkt me dan toch belangrijk om kort en duidelijk te kunnen communiceren.
    Veronderstel wel dat dit een probleem zou zijn.

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die manager, irritant manneke...

En saaie laatste aflevering. Die missie hield toch niets in? Er waren wat, 2 bad guys? Mocht wel veel meer actie en geschiet inzitten bv.
    Let us pray for all the fools that be

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor Aaron best wel zuur dat hij op de laatste dag moest vertrekken. Maar aan de andere kant was zijn karakter niet geschikt, hij zou sowieso niet geslaagd geweest zijn, dus dan hadden ze op het einde moeten zeggen 'bravo, iedereen is geslaagd behalve jij Aaron', dat zou ook niet prettig geweest zijn.

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Aaron moest er uit omdat ze nu konden zeggen op het einde: iedereen is geslaagd.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht

En saaie laatste aflevering. Die missie hield toch niets in? Er waren wat, 2 bad guys? Mocht wel veel meer actie en geschiet inzitten bv.
    Vind het ook jammer dat de direct actie weinig inhield. Door het gebrek aan skills van de kandidaten ging het veel te traag. Mocht het SF team alleen de actie uitvoeren zou het tempo en de agressiviteit veel hoger zijn.

Regels voor berichten