Pagina 36 van 42 Eerste ... 26323334353637383940 ... Laatste

Discussie: Kamp Waes

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Leuk

yvesfouquet4's schermafbeelding
    iTrader
    46 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Scouts vergelijken met special forces is wel nogal kort door de bocht ;-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Van waar heb je dit materiaal?
    - ‘t Amerikaantje

Moest toch wel lachen toen.

En het einde met de echte SF aan het werk. TOP

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilTwin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat hebben ze wel gezegd he. Met mondjesmaat correcte info geven waar ze niet veel mee zijn. Zogezegd meewerken zonder deftige info te geven. En u zeker niet gaan profileren als manager. Tegenwerken zoals David deed is dus zeker niet de goeie manier van werken.
    Ja, en in 1 van die SAS reeksen zeggen ze ook dat proberen te vluchten (zoals Zeger deed) ook gewoon een slecht idee is, aangezien ge dan gewoon vraagt om een kogel in de rug.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vermoed dat het verschil wel is (of één van de verschillen) is dat de kandidaten niet op getraind zijn om te gaan met zulke situaties, terwijl SF trainees op voorhand getraind werden en dan in zo'n situatie getest worden hoe goed ze aan hun training houden.

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Het is ook een collage, maar dit duurde 12u. Dat is echt lang.
    ok ze weten dat er niets "ergs" kan gebeuren, maar mentaal gezien gaan er sommige toch nog wat aan overhouden denk ik.
    WIJ wisten dat het 12 uur zou duren

amper slaap, tijdsbesef weg en dan jagen ze u door zoiets, wat niet lijkt te eindigen.
    bv debbie in de intake" ik hou ni van kou" dus wat doen die sf-mannen?

Ikzou voor minder stoppen denk ik

einde was wel schoon

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op het voor reklammeke is precies te zien dat ze volgende aflevering op stap gaan met de echte SF. Vet!

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Kamp Waes

Mag ik mij vragen stellen bij dat artikel? Hier zie je toch duidelijk de SF naar binnen gaan terwijl de wolk niet volledig weg is... het lijkt dus niet te kloppen wat de VRT zegt. Anyway, het hoort bij de job, de gezondheidsrisico’s die ze lopen tijdens ops zijn wel wat groter.
    Laatst gewijzigd door ProudMonkey0002; 28 januari 2020 om 20:38

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    De ontploffing is ook aan de deur. En niet aan de golfplaten. Maar goed! Als de VRT het zegt zal het allemaal wel waar zijn
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shellshock2 Bekijk bericht
    Aaron doet mij toch denken aan Niels Destadsbader, maar dan van de Aldi.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    Matthieu deed me ook echt hard aan iemand denken en het heeft me weken gekost om erachter te komen. Maar plots werd het duidelijk: qua lichaamstaal, mimiek en grijns is dat gewoon 95% Jan Vertonghen. En Zeger zou puur qua uiterlijk ook prima de broer van Tom Van Grieken kunnen zijn.

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ProudMonkey0002 Bekijk bericht
    Mag ik mij vragen stellen bij dat artikel? Hier zie je toch duidelijk de SF naar binnen gaan terwijl de wolk niet volledig weg is... het lijkt dus niet te kloppen wat de VRT zegt. Anyway, het hoort bij de job, de gezondheidsrisico’s die ze lopen tijdens ops zijn wel wat groter.
    Ik ben wel geneigd de VRT hier te geloven. Je kan een dergelijk beeld bijzonder realistisch maken in postproductie.

Doelbewuste blootstelling aan asbest hoort alles behalve bij de job. Je moet maar eens een volledige carrière als SF afwerken en dan een marteldood sterven aan mesothelioom omdat de werkgever, nota bene de Belgische Staat, nalatig is geweest tijdens de opleiding. Maar bon ik weet persoonlijk militaire gebouwen staan waar kleine stickertjes op de deuren hangen met opschrift "Gebouw bevat asbest" zonder dat daar iets aan wordt gedaan. Dus verrast ben ik in ieder geval niet.

Los daarvan vond ik de bevrijding een echt kippenvel moment. De kandidaten weten op het moment zelf niet wat er gebeurde maar achteraf moet dat wel een goed gevoel hebben gegeven. Ze hebben het ondertussen wel verdiend die zes.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Ik ben wel geneigd de VRT hier te geloven. Je kan een dergelijk beeld bijzonder realistisch maken in postproductie.
    Mogelijks heeft een journalist van het Nieuwsblad de VRT gecontacteerd hierover waarop iemand bij de VRT ze gewoon heeft gerustgesteld zonder het ook echt te weten. We weten ook helemaal niet of dat een asbestwolk is.

Op dit screenshot hetzelfde verhaal, je ziet nog een wolk hangen en de deur ligt op exact dezelfde positie terwijl ze naar binnen gaan. Het verhaal dat de explosie op plaats A was en het binnenstormen op plaats B kan dus sowieso al niet meer kloppen.

Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    En dan zetten ze er ook een psychologe bij voor de show zodat heel hun circus de schijn krijgt van wetenschappelijke onderbouwing + humaan.
    Weinig scrupules bij die persoon blijkbaar, zolang ze maar centen kan pakken.
    FWIW, die Ann is wel degelijk een militaire psycholoog. Laatste keer dat ik ze zag had ze de rang van kapitein. Geen idee of ze het nu nog is / doet, maar ik heb enkele jaren terug nog tegenover haar gezeten tijdens de basisselectie bij DOO.
    Leaving area and frequency... | Flight Ops Officer of Belgian Virtual Tigers
    If you don't return with blood and mud on your aircraft, you were flying too damn high.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Matthieu deed me ook echt hard aan iemand denken en het heeft me weken gekost om erachter te komen. Maar plots werd het duidelijk: qua lichaamstaal, mimiek en grijns is dat gewoon 95% Jan Vertonghen. En Zeger zou puur qua uiterlijk ook prima de broer van Tom Van Grieken kunnen zijn.
    De acteur Valentijn Dhaenens deed ook enkele afleveringen mee.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten