Pagina 32 van 42 Eerste ... 22282930313233343536 ... Laatste

Discussie: Kamp Waes

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Kamp Waes

@Five-seveN Dat slaat nergens op lol, Matthieu dacht als teamleader zelfs dat de pickup op de plaats van de rugzakken was (wat niet klopte) en had overigens heel veel materiaal uit zijn eigen rugzak in het kamp gelaten om minder te moeten dragen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had niet de indruk dat ze het fout vonden dat Matthieu zei dat ze naar pickup moesten en die andere 2 de weg wisten, enkel dat het problematisch was dat hij blijkbaar heel lang erover deed om die beslissing te maken (en dat stijn het hem 2 keer moest vragen)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik had niet de indruk dat ze het fout vonden dat Matthieu zei dat ze naar pickup moesten en die andere 2 de weg wisten, enkel dat het problematisch was dat hij blijkbaar heel lang erover deed om die beslissing te maken (en dat stijn het hem 2 keer moest vragen)
    En dat hij niet wist waar de pickup was

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ProudMonkey0002 Bekijk bericht
    @Five-seveN Dat slaat nergens op lol, Matthieu dacht als teamleader zelfs dat de pickup op de plaats van de rugzakken was (wat niet klopte) en had overigens heel veel materiaal uit zijn eigen rugzak in het kamp gelaten om minder te moeten dragen
    Lees mijn eerste zin "Ik vraag me af wat er zou gebeurd zijn moest Mathieu wel de leiderseigenschappen tonen". Niet dus.

Ik vraag me trouwens ook af hoe ver ze gaan met het folteren binnen het scenario.
    Het scenario was dat ze zouden gepakt worden. Het scenario was dus ook dat ze zouden gefolterd worden?
    Leek me dat zoiets volgende week ook gaat gebeuren. Eens benieuwd.
    Tegen 120dB staan brullen recht in iemands oor, is soieso niet gezond.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 20 januari 2020 om 15:57

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Lees mijn eerste zin "Ik vraag me af wat er zou gebeurd zijn moest Mathieu wel de leiderseigenschappen tonen". Niet dus.

Ik vraag me trouwens ook af hoe ver ze gaan met het folteren binnen het scenario.
    Het scenario was dat ze zouden gepakt worden. Het scenario was dus ook dat ze zouden gefolterd worden?
    Leek me dat zoiets volgende week ook gaat gebeuren. Eens benieuwd.
    Tegen 120dB staan brullen recht in iemands oor, is soieso niet gezond.
    in SAS Who Dares Wins moeten ze een aantal uren in 'stressposities' blijven zitten of staan, geblinddoekt, en met een koptelefoon waarin lawaai wordt afgespeeld (wenende baby's, een kettingzaag etc.), en tussendoor worden ze al schreeuwend ondervraagd...

Ik ben ook zeer benieuwd wat de Kamp Waes versie gaat zijn

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    in SAS Who Dares Wins moeten ze een aantal uren in 'stressposities' blijven zitten of staan, geblinddoekt, en met een koptelefoon waarin lawaai wordt afgespeeld (wenende baby's, een kettingzaag etc.), en tussendoor worden ze al schreeuwend ondervraagd...

Ik ben ook zeer benieuwd wat de Kamp Waes versie gaat zijn
    Ja, denk dat dit een van de leukste aflevering gaat zijn

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Kamp Waes

Maar alsof hij echt vrij was in beslissingen maken. Alles moest lopen volgens het plan van Fly toch. En dat was
    - onderschept worden
    - niks doen, gewoon wachten tot de pickup er komt (want hij wist dat ze vrijgelaten gingen worden)
    Alles wat niet in dat scenario past werd afgeschoten door Fly.
    De kandidaten hadden zelf hun plan gemaakt en scenario’s voorbereid, zoals duidelijk gezegd wordt. Maar Mathieu had moeite met dat vervolgens ook uit te voeren en moest daarom naar huis. Het enige wat Fly en de andere SF gepland hadden was dat één of beide OPs gevangen gingen genomen worden.

Bekijk de aflevering nog eens. Fly vraagt aan Matthieu om een pickup te regelen om x uur, niet louter omdat Fly het zegt maar omdat dat hun eigen plan was. Dan is Matthieu opeens verdwenen omdat hij de rugzakken wil gaan halen, waarvoor helemaal geen tijd meer was om nog op tijd bij de pickup te geraken. Dan vraagt Fly aan Matthieu waar de pickup is waarop hij antwoord ‘bij de rugzakken’, wat compleet fout is. Dan zegt hij dat hij niet weet waar de pickup is. Hier gaat het dus om, mocht hij die dingen geweten hebben en meer zelfvertrouwen getoond hebben hadden ze hem waarschijnlijk niet naar huis gestuurd.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    De kandidaten hadden zelf hun plan gemaakt en scenario’s voorbereid, zoals duidelijk gezegd wordt. Maar Mathieu had moeite met dat vervolgens ook uit te voeren en moest daarom naar huis..
    Ik denk niet dat ergens in het plan of in het scenario "wat doen we als er mensen gegijzeld worden" stond hoor.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 20 januari 2020 om 17:51

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er stond toch nergens in het plan of in het scenario "wat doen we als er mensen gegijzeld worden" stond hoor.
    Toch wel, daarom had Joni heel dat verhaal van die start-up verzonnen in de planning, hadden ze een backupfrequentie, etc

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Waarom moet hier toch iedere week zo moeilijk doen Dieter, echt vermoeiend hoor

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Strikvraag.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Kamp Waes

Dus in het plan stond ook dat er geen actie genomen zou worden om de kameraden te bevrijden?
    Waarom zegt die Stijn dan "en je laat uw collega's in de steek?".
    Ik ben er vrij zeker van dat Stijn dat vroeg om Matthieu‘s leiderschap te testen. Feit is dat Matthieu door die vraag aan het twijfelen sloeg, en dus niet zeker was van zijn eigen plan. Slechte punten dus. Hij had daar recht in zijn schoenen moeten staan.
    Laatst gewijzigd door ProudMonkey0002; 20 januari 2020 om 18:18

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit vond ik wel een mindere aflevering. Volgende week lijkt me wel enorm interessant.

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Die Mathieu was gewoon schoolvoorbeeld van goeie gast, ma zit weinig in.
    Moeite hebben om te focussen, traag leren, moeilijk dingen kunnen onthouden... Kan ook niet makkelijk geweest zijn als alpenist dan
    Inderdaad. 'k vind het niet mooi om te zeggen, maar hij lijkt mij niet erg pienter en valt dan volgens mij meteen uit de boot.
    Ik vond het ook oprecht jammer voor hem, maar zoals Stijn zei, "een heel gemakkelijke beslissing".

Persoonlijk denk ik dat ik het heel moeilijk zou hebben om mij in te leven in die situaties. Misschien gaat het wat vlotter als je er al enkele dagen in zit.
    Maar wanneer ze nog aan't wachten zijn op de laatste twee, liggen ze wat te lachen, duidelijk dat het om een spel gaat (voor hen)

Geen zever. De deelnemers van Kamp Waes zijn fysiek pakken beter dan die van SAS who dares wins. Kamp Waes is ook gewoon op elk vlak veel harder dan dat programma.
    Fysiek zijn de kandidaten duidelijk sterker bij Kamp Waes en de eerste dagen waren fysiek ook véél zwaarder dan SAS.
    Bij SAS Who Dares Wins worden de kandidaten mentaal veel erger 'toegetakeld'.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht

Fysiek zijn de kandidaten duidelijk sterker bij Kamp Waes en de eerste dagen waren fysiek ook véél zwaarder dan SAS.
    Bij SAS Who Dares Wins worden de kandidaten mentaal veel erger 'toegetakeld'.
    Ik denk dat het nu zondag wel eens mentaal zeer hard kan worden

Pagina 32 van 42 Eerste ... 22282930313233343536 ... Laatste

Regels voor berichten