Discussie: Ow My God

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Ow My God

Zalig programma! Nog iemand die dit heeft gezien? Vooral die Jasmine is echt triestig. Dat er traantjes gingen vallen wist ik al na 5’

Die dames hebben idd een serieus masker op en hebben dit eens nodig in hun leven!

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een fake programma tot en met.
    Als ze hun niet aan regels houden, is er geen sanctie.
    Janken janken janken het is hier zo zwaar want ik mis mijn mama en instagram; geen probleem ga maar naar huis.

Is trouwens al de 2e x dat dat op een jaar tijd herhaald wordt... Waar gij nog mee afkomt

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Misschien maar best dat ik niet up to date ben met zulke programma’s ;-)

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zoals elk soort programma als dit idd enorm scripted, niet scripted in de manier waarom het brainless bimbo's zijn in real life maar scripted in de manier waarop ze zich in het programma gedragen en hoe er er eigenlijk gene klop gebeurd als ze zich niet aan de ''regels'' houden.

Ge wilt trouwens niet weten anno 2019 of zelfs anno 2018/2017 ofzo toen dit programma uit kwam hoeveel van deze bimbo's er bestaan die denken dat ze door het leven kunnen cruisen door 24/7 op Instagram te posten met een product in hun pollen of een merk en het triestige is dat het hun nog lukt dus ze denken dat ze ''werken''

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Feit.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan iemand zich nog de reeks van De jeugd van tegenwoordig herinneren? pakweg tien jaar geleden uitgezonden op vier(?)
    Was een van de eerste in zijn soort, dat was tenminste een pak beter als je dat vergelijkt met dit
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan iemand zich nog de reeks van De jeugd van tegenwoordig herinneren? pakweg tien jaar geleden uitgezonden op vier(?)
    Was een van de eerste in zijn soort, dat was tenminste een pak beter als je dat vergelijkt met dit
    Yup nuja was ook nog met kinderen dus dan lijkt het wat minder belachelijk als je die ''straft'' dan alsof je bimbos van tussen de 20 en 30 zou ''straffen''.
    Nuja verbaasd me niks dat we van Oh My God niets meer hebben gehoord, zal wel grandioos geflopt zijn.

Regels voor berichten