Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Discussie: Ooit vrij

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had haar eens gegoogeld en ze heeft toch ook al eens een paar slagen mogen incasseren een paar jaar geleden van een gevangene.

Die cipiers mogen hun job ook hebben. Heb ook nog mijn examens gedaan maar op aanraden van enkele cipiers dat ik ken dan toch niet begonnen met werken in Brugge en ben er niet rouwig om.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook sneu voor diene vent mag vrijkomen met enkelband, rakelen ze twee weken later iets op mag hij weer binnen...

belgian_waffle8's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didymus Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Deze week staat er een lezersbrief in HUMO van een ex-cipier uit Brugge die stelt dat de directie zelden meegaat op interventie en dat sociaal assistenten de gedetineerden evenmin terug naar hun cel begeleiden.

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar toch.
    directie gaat inderdaad meestal niet lopen voor een interventie ( en zeker niet voor een medische ). vanaf dat er een camera je volgt ga je sowieso al anders doen
    psn : belgian_waffle8, uplay: belgian_waffle

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ook sneu voor diene vent mag vrijkomen met enkelband, rakelen ze twee weken later iets op mag hij weer binnen...
    Tgoh, als ik dat programma kijk denk ik ook soms in m'n achterhoofd "amai, dat ziet er wel ne sympathieke uit" maar uiteindelijk is en blijft het wel een crimineel eh. Stond blijkbaar gekend als drugdealer en een persoon sterft aan een overdosis 12 uur nadat hij deze man had gezien. Dan mag hij z'n verhaal nog zo triestig vertellen, 1 + 1 is en blijft nog altijd 2 eh. Plus die zal wel niet het volledige verhaal voor de camera gedaan hebben lijkt me.
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Goh ja 1+1 = 2 met bewijzen.

Iemand veroordelen omdat iemand anders 12 uur later sterft aan drugs nadat hij hem gezien heeft en hem daar dan (deels) de schuld van geven omdat hij een drugsverleden heeft is toch discutabel (al kennen we sowieso het hele verhaal niet nee). Imo
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor je hier in de gevangenis beland moet je het toch wel al redelijk bont gemaakt hebben imo. Natuurlijk gaan die gasten alles verbloemen.

Bijna iedere week is er wel 1 die in het programma beweert dat hij op het goeie pad zit nu en een week later is hij zijn penitentiair verlof kwijt omdat hij ergens iets uitgestoken heeft.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Goh ja 1+1 = 2 met bewijzen.

Iemand veroordelen omdat iemand anders 12 uur later sterft aan drugs nadat hij hem gezien heeft en hem daar dan (deels) de schuld van geven omdat hij een drugsverleden heeft is toch discutabel (al kennen we sowieso het hele verhaal niet nee). Imo
    Dit dus we kennen altijd maar halve waarheden. Maar goed is toch raar iemand naar huis sturen en na twee weken weer oppakken voor een feit van nog langer geleden.

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten