Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: The Witcher

math's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De 1ste afl gezien, is de moeite

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Idd sterk geopend!

En dayum die
    Spoiler:
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai, eerste aflevering heeft mij zeer aangenaam verrast. Dit wordt fantastisch!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Drie afleveringen ver en ik begin wel het gevoel te krijgen dat je toch echt fan moet zijn van de games/boeken om er echt van te kunnen genieten. Dan is het constant nostalgie, story en characters herkennen, de muziek, de sfeer, ...
    Maar als nieuwkomer zou ik dit, denk ik, maar een zeer matige show vinden en waarschijnlijk niet verder kijken.
    Persoonlijk, als fan, ben ik absoluut wel benieuwd naar de rest.

Spoiler:
    PSN: Rurouni1560

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De enige kritiek die ik na 4 afleveringen heb, is dat er net iets snel over de karakters wordt gegaan en er blijkbaar verwacht wordt dat alle kijkers direct mee zijn. Zoals Kenpachi aanhaalt is dat makkelijker voor een fan dan voor een nieuwe kijker. Dus een iets diepere uitwerking had niet slecht geweest. Ik blijf in elk geval hooked
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je de boeken hebt gelezen, dan ben je helemaal mee. Snap wel dat nieuwkomers van deze franchise in de war kunnen zijn. Ook wie enkel de games heeft gespeeld zal niet met alles vertrouwd zijn. De games zijn dan ook maar een spin-off. Wat mezelf betreft, ik ben er helemaal weg van, en hoop dat het niet na twee seizoenen al gedaan is. Dit mag gerust de GoT-toer op gaan.

iTrader
    112 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MSCderMeister Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je de boeken hebt gelezen, dan ben je helemaal mee. Snap wel dat nieuwkomers van deze franchise in de war kunnen zijn. Ook wie enkel de games heeft gespeeld zal niet met alles vertrouwd zijn. De games zijn dan ook maar een spin-off. Wat mezelf betreft, ik ben er helemaal weg van, en hoop dat het niet na twee seizoenen al gedaan is. Dit mag gerust de GoT-toer op gaan.
    Om het eerste seizoen goed te snappen moet je het eerste boek (de prequel) hebben gelezen. En dan ben je met alles mee. Ik ben er echt weg van, het geeft de sfeer van het boek goed weer en Cavill is een goede Witcher.

Het mag echt gerust een paar seizoenen lang worden als de boeken!
    Laatst gewijzigd door Gerbilator; 21 december 2019 om 15:09

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben de boeken aan het lezen en de eerste episode was fijn om alles te herkennen, voor mij is het gewoon entertainment
    There's no such thing as too much snow

Fredddy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sommige scenes zien er wel heel goedkoop uit en andere dan weer cava. Beetje jammer had toch iets meer production value verwacht.

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aflevering één gezien als niet-ingewijde.
    Ik kon het eerlijk gezegd niet echt volgen. Misschien wordt het nog duidelijk in de volgende afleveringen. Het hielp waarschijnlijk ook niet dat ik heel erg moe was.

De dialogen zijn erg matig te noemen, de vechtscènes kon ik wel smaken.

Voorlopig toch zeker geen gevoel bij dat dit een topper wordt, helaas.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volledig seizoen bekeken:

Matig scenario...niet over de hele lijn, maar soms raakt het de grenzen van een goedkope sitcom.
    Soms denk ik ook dat de mensen van sfx/makeup/setting een day off hebben.
    Het ene moment ziet het er visueel wow uit en op andere momenten denk ik dat ze een stagair van een reeks al "Norsemen" gebruikt hebben.
    (goeie serie maar daar is het spottend bedoeld)

Ik vond het begin ook helemaal niet "sterk".Als men doelt op de eerste minuten, ok was suspense, maar de rest van het eerste uur... pff... tot en met ep3..pfff again.
    De rol van Geralt is wel goed, en goed geacteerd, maar 90% van de personages rond hem is echt bleek. En de filler chars zijn soms echt op het randje van "nu ga ik fast forwarden".

Niet wat ik ervan verwacht had, over de hele lijn.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredddy Bekijk bericht
    Sommige scenes zien er wel heel goedkoop uit en andere dan weer cava. Beetje jammer had toch iets meer production value verwacht.
    Lokale productiehuizen uit Hongarije en Polen hebben meegewerkt aan het eerste seizoen (de keuze was voor de locatie, authentieke sfeer en Witcher bevindt zich in een fictief Polen). Ik denk dat ze er niet klaar voor waren. Netflix had vorige maand al aangekondigd dat ze het gingen centraliseren in Londen waar er meer gevestigde waarden zitten.

Met al die Engelse acteurs zou je denken dat het een Brits-Amerikaanse productie is maar in de credits die Netflix skipt is de meerderheid Oost-Europese crew. Het 2e seizoen zal er wel beter uit zien.
    Laatst gewijzigd door ilgonwe; 22 december 2019 om 12:28

yaris's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook helemaal uitgekeken met geen background. Vond het fantastisch.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yaris Bekijk bericht
    Ook helemaal uitgekeken met geen background. Vond het fantastisch.
    Ik moet er nog aan beginnen, maar ondanks alle commentaren dat het niet te 'volgen' zou zijn als je geen background in het verhaal hebt (ik heb nog nooit de boeken gelezen, nog nooit de game(s) gespeeld)
    denk ik wel dat het goedkomt.
    Ik ben fan van dit genre tv reeksen (niet van boeken en games), ik had ook nog nooit van Game of Thrones of Lord of the Rings gehoord op het moment dat ik de pilot van got zag, of de fellowship of the ring film zag
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

iTrader
    60 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daarnet afl2 gezien, is er iets dat ik moet weten wat belangrijk is? Aangezien ik het spel zelf niet heb gespeeld

Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten