Pagina 2 van 2 Eerste 12
    _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Met laatste afleveringen bedoel ik dan ook laatste 2 seizoenen . De eerste er al in Juli doorgejaagd.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Iedereen er zo lyrisch over in aanloop naar seizoen 5, maar eenmaal het gestart is, heeft er niemand meer iets gepost

Zit ziek thuis dus de laatste dagen even alle seizoenen er weer doorheen gejaagd. Seizoen 1 was en blijft fantastisch, seizoen 2 was zeer goed. Seizoen 3 vond ik wat minder omwille van het plot, maar al bij al nog altijd een zeer goed seizoen. Seizoen 4 was beter, maar ik heb toch een aantal keren de wenkbrauwen gefronst bij bepaalde dingen waarbij ik dacht dat de schrijvers toch een klein beetje de mist ingingen. Het meest achterlijke vond ik het gedrag van Esme, Polly en Linda tov Thomas m.b.t. de vendetta. Het was uiteindelijk toch John die de ruzie met de Italianen begon door ze te beledigen nadat ze verhaal kwamen halen. Achteraf heeft Thomas John gesteund en gesteld dat nu ze eenmaal de Italianen tegen de schenen geschopt hebben, ze hun beter de lust op wraak ontnemen ipv te verontschuldigen zoals Arthur voorstelde. Als gevolg daarvan, is Grace doodgeschoten en zijn de Changretta's kapot gemaakt. Waarom dan enkel Thomas de schuld geven, geen idee. Ze hebben alles aan Thomas te danken, die vrouwen, maar ze kunnen alleen maar klagen.
    Ook tijdens de gesprekken met de Italianen in seizoen 4 is Grace nooit ter sprake gebracht geweest, wat een beetje vreemd is. Zowel die moeder Changretta als Luca Changretta klagen over Thomas die hun familie vermoord heeft, maar nooit wordt er gesproken over hoe vader Changretta Grace heeft laten doodschieten.

Seizoen 5, goh, beetje seizoen te veel ergens.
    Spoiler:
    Laatst gewijzigd door Général Zantas; 11 september 2019 om 15:25
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Opgelet, spoilers m.b.t. seizoen 5 hierboven.

Ik bekijk het pas van zodra het op netflix komt.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Opgelet, spoilers m.b.t. seizoen 5 hierboven.

Ik bekijk het pas van zodra het op netflix komt.
    Spoilers voor seizoen 5, in het seizoen 5 topic. Dat zou je in principe moeten verwachten. Maar bon, ik heb het in spoiler tags gezet.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Spoilers voor seizoen 5, in het seizoen 5 topic. Dat zou je in principe moeten verwachten. Maar bon, ik heb het in spoiler tags gezet.
    't Was geen verwijt voor alle duidelijkheid, maar alsnog bedankt .

Komt trouwens op netflix op 4 of 5 oktober dacht ik. Tegen dan nog seirzoen 3 en 4 er proberen doorduwen.

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Persoonlijk vind ik dat dit seizoen toch enorm verschillend is van de vorige. Cinematografie is next level gegaan en er zitten een paar absolute topscene's tussen. Moseley vind ik ook een heerlijke bad guy.

Maar storywise vind ik het een raar seizoen tot nu toe. Ik heb het gevoel dat er wat in cirkels gedraaid wordt en dat er veel elementen in het verhaal gesmeten worden zonder context. Maar misschien dat alles nog in zijn plooi valt in de laatste 2 epi's.

En Cillian Murphy is alweer aan het heersen. Man, wat een acteur.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten