Bekijk resultaten enquête: Wie wint de slimste mens ter wereld?

Aantal stemmers
29. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Lieven Scheire

20 68,97%
  • Thomas Huyghe

7 24,14%
  • Astrid Stockman

2 6,90%
Pagina 12 van 19 Eerste ... 28910111213141516 ... Laatste
    NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja of "vul volgend spreekwoord aan" (voor 10 seconden): de kat bij de ... zetten.

"Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand moet mij toch eens uitleggen wat er grappig is aan heel de tijd sarcastisch en droog te antwoorden. Als ik meer gelachen heb met een gemiddelde aflevering van Thuis dan met uw comedy shows, scheelt er iets.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja of "vul volgend spreekwoord aan" (voor 10 seconden): de kat bij de ... zetten.

of de seizoenen in het Frans

ik kijk maar af en toe eens, maar het niveau gisteren lag idd wel super laag

wat betreft de grapjes van Amelie: het merendeel daarvan had ik al gehoord in een kort stukje tijdens Xander De Rycke zijn 'Vanavond Live'
    Duidelijk gescript dus, voor mocht je er nog aan twijfelen
    toen werkten ze wel, nu dus niet

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Iemand moet mij toch eens uitleggen wat er grappig is aan heel de tijd sarcastisch en droog te antwoorden. Als ik meer gelachen heb met een gemiddelde aflevering van Thuis dan met uw comedy shows, scheelt er iets.
    Humor werkt voor sommige wel in bepaalde vorm en voor anderen niet.

Xander De Rycke die hier vernoemd wordt hieronder heeft in zijn gehele leven bijna (puur per ongeluk) een half degelijke mop verteld, Amelie in iedere afl van de slimste wel een paar.

Vind ik dan, iemand anders heeft recht om wel met Xander te lachen en niet met Amelie.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    of de seizoenen in het Frans

ik kijk maar af en toe eens, maar het niveau gisteren lag idd wel super laag

wat betreft de grapjes van Amelie: het merendeel daarvan had ik al gehoord in een kort stukje tijdens Xander De Rycke zijn 'Vanavond Live'
    Duidelijk gescript dus, voor mocht je er nog aan twijfelen
    toen werkten ze wel, nu dus niet
    Af en toe slijt je kennis ook wat af. Ik wist ook nog maar twee van de vier seizoenen. Toen ze dan verschenen kwam het ineens terug.

Het zijn ook BV's en niet mensen die door de selectie van de canvascrack moeten geraken. Iedereen heeft blinde vlekken in zijn kennis. Er hebben daar al politici en dokters meegedaan die nog niet een aflevering wisten te overleven.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht

Xander De Rycke die hier vernoemd wordt hieronder heeft in zijn gehele leven bijna (puur per ongeluk) een half degelijke mop verteld,
    oei, da's hard. klinkt bijna als persoonlijke afrekening

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    oei, da's hard. klinkt bijna als persoonlijke afrekening
    Ik ken de mens niet persoonlijk maar al wat ik daar van gelezen heb (of toch het overgrote deel) doet mij wel een aversie krijgen tegen die mens, ja. En ik heb ook wel anderhalve show gezien en een paar podcasts en ik vind hem gewoon echt niet grappig. Maar hij mag van mij gerust verder doen hoor, zolang hij geen jurylid wordt in de slimste mens is het goed (en die kans is klein ).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Humor werkt voor sommige wel in bepaalde vorm en voor anderen niet.

Xander De Rycke die hier vernoemd wordt hieronder heeft in zijn gehele leven bijna (puur per ongeluk) een half degelijke mop verteld, Amelie in iedere afl van de slimste wel een paar.

Vind ik dan, iemand anders heeft recht om wel met Xander te lachen en niet met Amelie.
    Humor blijft inderdaad een subjectief gegeven en ligt voor iedereen wat anders, maar laten we intersubjectief stellen dat iemand (niet per se Amelie) niet grappig is wanneer die door 95% van de mensen als 'niet grappig' wordt bevonden.
    Ik kan mij gewoon niet indenken dat (veel) mensen met haar humor kunnen lachen.

Xander De Rycke kan ik wel appreciëren en moet ik vaak mee lachen, al vind ik hem toch ook weer niet geniaal. Geert Hoste, wiens humor en shows wel eens vaker op de korrel genomen worden, vind ik net zoals velen ook niet grappig. Maar ik begrijp wel dat sommige mensen ermee kunnen lachen. Bij Amelie begrijp ik dat om een of andere reden niet.

Mocht ze een presentatrice of gewoon een vage tv-personality zijn, zou ik mij daar totaal niet druk in maken, maar ze staat nu eenmaal bekend als stand-up comedian. Dus ja, dan vind ik, hoe subjectief humor ook zou zijn, dat er een minimum aan niveau moet gehaald worden.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    dat je het niet voor zijn humor hebt kan ik snappen (les gouts et les couleurs), maar hoe ge aversie kunt hebben tegen iemand die ondanks de tegenspoed in zijn leven toch terecht aan't komen is waar hij wilde terecht komen (en daarvoor bitter weinig zichzelf heeft moeten verloochenen), vind ik beetje vreemd

maar goed, elk diertje zijn pleziertje

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    dat je het niet voor zijn humor hebt kan ik snappen (les gouts et les couleurs), maar hoe ge aversie kunt hebben tegen iemand die ondanks de tegenspoed in zijn leven toch terecht aan't komen is waar hij wilde terecht komen (en daarvoor bitter weinig zichzelf heeft moeten verloochenen), vind ik beetje vreemd

maar goed, elk diertje zijn pleziertje
    Heb hem al vaak heel giftig weten reageren, op Philippe Geubels bv, dat is overduidelijk dat hij niet kan verkroppen dat iemand als Geubels (met relatief simpele humor etc) de humo's comedy cup niet won maar (laat ons wel wezen) meer succes heeft tot op heden. James Cooke is een speciaal geval maar de dingen die hij daarover kwijt kon, ja laat ons zeggen dat het toch mijn soort humor niet is op zijn minst. Over de slimste mens heeft hij ook al veel te veel geluld en dan bedoel ik niet in zijn shows he maar gewoon in de media etc.

Ik heb net zijn wiki eens bekeken en dat kan je inderdaad wel een bewogen jeugd noemen. En misschien zou ik hem wel een topkerel vinden moest ik hem persoonlijk kennen maar aan de hand van wat ik gelezen, gehoord en gezien heb van hem is mijn beeld niet meteen dat van een topkerel.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    ok, dat snap ik, het klopt wel dat hij een klein rancuneus kantje heeft

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maar hij mag van mij gerust verder doen hoor, zolang hij geen jurylid wordt in de slimste mens is het goed (en die kans is klein ).
    Laten we met zijn allen hopen, zowel voor -als tegenstanders, dat Xander zich niet laat verleiden tot dat scripted niveau van De Slimste Mens en liefst doorgaat met bashen op dat soort programma.'s.
    Xbox Live: MaximeDW92

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Laten we met zijn allen hopen, zowel voor -als tegenstanders, dat Xander zich niet laat verleiden tot dat scripted niveau van De Slimste Mens en liefst doorgaat met bashen op dat soort programma.'s.
    Kijk de eerste aflevering van Welcome to the AA met hem dan ga je direct snappen waarom hij tegen het programma is

KerberosX's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    En gaan ze nu het programma hernoemen naar "De slimste niet-Limburger ter wereld"?
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De 4 grandslams, is dat nu al een vraag...

Pagina 12 van 19 Eerste ... 28910111213141516 ... Laatste

Regels voor berichten