Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011

Discussie: Chernobyl (HBO)

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn broer is geboren in '86 en de leerkrachten destijds zeiden tegen mijn moeder dat ze dat merkten aan zijn generatie. Mijn broer had als kind altijd concentratiestoornissen en hijzelf wijt dat aan Tsjernobyl maar zoiets is uiteraard moeilijk aan te tonen.
    "zijn generatie"
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ja de val van de Berlijnse muur in mijn geboortejaar heeft ook veel invloed gehad op mijn persoonlijke gebreken
    Appelen... peren...

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er is geen enkele verhoging van voorkomen schildklierkanker of leukemie vastgesteld, noch bij kinderen noch bij volwassenen, in regio's buiten in de nabijheid van de centrale en in bepaalde delen van Wit-Rusland. Een arts die trouwens een enkel kankergeval toewijst aan het incident kan beter zijn huiswerk eens deftig maken.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zalige serie idd, vierde aflevering was me iets te 'donker' met die gruwelijke beelden van stervende patiënten enzo. MAar dat ligt eerder aan mezelf, dan aan de serie .

Laat je wel nadenken over kernenergie.
    Let us pray for all the fools that be

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Absolute topreeks weer van HBO. Die mannen kunnen toch sfeer scheppen als geen ander. Knappe karakters weeral. Eigenlijk geen enkel minpunt te bespeuren. De serie doet wat de serie moet doen. Mensen entertainen en ondertussen leren we ook het hele verhaal.

Stukje van in de afspraak:
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06...et-in-rusland/

Die Alona Lyubayeva is toch ook een verschrikkelijk naïef persoon seg. "Neen ik zag geen Soviets propaganda". "Dit is zeker geen pleidooi voor het openhouden van de centrales" en dan ook nog even een wetenschapper gaan tegenspreken ivm klimaatopwarming. Hoe je op 5 minuten compleet belachelijk maken.

Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011

Regels voor berichten