Pagina 1 van 2 12 Laatste

iTrader
    11 (93%)

Don’t worry Be happy

Volgt iemand dit? Die 2 boeren zijn de max!

iTrader
    1 (100%)
    Die 2 oude broers zijn inderdaad de beste case. Die hebben zo weinig nodig en doen hun ding op hun veld. Nemen het ook niet nauw met hygiene.

Ze hebben wel allemaal bepaalde vormen van luxe (zoals huisdieren), dus geen enkele persoon daar is straatarm.

De enige marginale familie zijn de Davidsons.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Ik zag de reclame enkele weken voor het programma begon. Daarin zag ik dat er eentje tussen zat die z’n kind Harley Davidson had genoemd. Ik wist genoeg.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Nina123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die keuken van de boeren is echt verschrikkelijk. Precies in decennia niet gekuist. Hoe kunt ge in godsnaam zo leven? Voor de rest wel respect voor deze 2 boeren.

iTrader
    0
    Programma gaat over mensen “op de rand van de armoede”.

Maar die twee boeren zijn eigenaar van die hoeve plus gronden (was de ouderlijke woning) en rijden met een nieuwe bestelwagen.
    Ouwe boeren met veel grond en ga er maar van uit met heel wat cash op de rekening.
    Is dat leven op de rand van de armoede? Ze zijn gewoon met heel weinig content en zullen rijk sterven.
    Het zou mij niet verbazen moesten ze nog kunnen sparen van hun pensioentjes elke maand.

Die architect: dat is geen armoede.

Idem met die schilder met zijn 6 kinderen en hun 2/3 auto’s en die Harley. Misschien niet breed ja maar meer niet.

Leuk entertainment om naar te kijken. Maar het gaat nergens over.

Iemand die 1500 eur netto verdient en huurt aan 700 eur per maand heeft het volgens mij soms zwaarder dan de mensen in dat programma.

iTrader
    0
    Gigantische spinnenwebben bij die boeren. "De spinnenwebben doen jullie niet meer weg?' "jawel, zouden we misschien vaker moeten doen" haha. Maar die zijn wel gelukkig.

Die Antoon bv. wou van de muziek leven zonder verplichtingen, maar echt gelukkig klinkt die niet.

Die architect heeft nog €6/D voor eten ofzo, maar zou het dubbel zijn zonder paarden.

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biljart Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Programma gaat over mensen “op de rand van de armoede”.

Maar die twee boeren zijn eigenaar van die hoeve plus gronden (was de ouderlijke woning) en rijden met een nieuwe bestelwagen.
    Ouwe boeren met veel grond en ga er maar van uit met heel wat cash op de rekening.
    Is dat leven op de rand van de armoede? Ze zijn gewoon met heel weinig content en zullen rijk sterven.
    Het zou mij niet verbazen moesten ze nog kunnen sparen van hun pensioentjes elke maand.

Die architect: dat is geen armoede.

Idem met die schilder met zijn 6 kinderen en hun 2/3 auto’s en die Harley. Misschien niet breed ja maar meer niet.

Iemand die 1500 eur netto verdient en huurt aan 700 eur per maand heeft het volgens mij soms zwaarder dan de mensen in dat programma.
    Het programma gaat niet over armoede,maar over mensen die het moeilijk hebben (nadat ze iets ergs meegemaakt hebben zoals faillissement of kanker), maar toch nog steeds gelukkig zijn met het weinige dat ze hebben.

Die architect met zijn paarden krijgt genoeg van de verzekering. Er zijn meer dan genoeg mensen die amper iets meer verdienen. (Poetsvrouw, kassierster enzo)

Die 2 boeren zij echt boer Sjarel anno 2019.
    1 van de 2 zei gisteren toch dat ie 7 à 8000 euro spaargeld heeft.
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

iTrader
    0
    Prima serie. Natuurlijk weer veel commentaar dat je leest op Facebook, maar deze mensen lijken me wel gelukkig. Dat gezin met veel kinderen lijken mij ook heel hecht. Beter dit dan een rijke stinkerd die niet omkijkt naar zijn kinderen.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nokeyboard Bekijk bericht
    Die 2 boeren zij echt boer Sjarel anno 2019.
    1 van de 2 zei gisteren toch dat ie 7 à 8000 euro spaargeld heeft.
    Neen hij sprak over 8 a 10k.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Zoals verwacht dus. Heb de eerste 3 afleveringen op de digicorder staan, maar die zullen daar wellicht nog een tijdje blijven staan.
    Xbox Live: MaximeDW92

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eerlijk gezegd vind ik die boeren hun hygiene echt wel gross.

Eddy en de davidsons (sounds like a band to me) vind ik wel de max.

hoe die architect met zen dieren en natuur omgaat vind ik ook wel mooi al zie ik in hem wel meer als een persoon met een trauma door zijn burn-out en zen huidige lifestyle als therapie. De dag dat hij zelf het zelfvertrouwen terugvind en erin slaagt om een goede balans werk en ontspanning te vinden zie ik die wel terug werken als architect

iTrader
    4 (100%)
    Is dat zo? Of moet de boodschap nog inzinken? Heb zelf 1 jaar op 365 euro geleefd in een commune, als ik dat vertelde kwam er altijd een betweterige reactie van iemand die mij wou betrappen op inconsequenties, ik ken veel gezinnen met een inkomen van 3500/m die zichzelf op allerlei manieren arm maken... Zoals de moeder van de 'margi' Davidsons zegt: 't belangrijkste is dat de kinderen het niet beseffen' anders hebben die nooit genoeg. Jammer dat dat dagbedrag altijd in beeld komt... Maat van een maat (didier) zit ook in die serie, topgast

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Die Harley davidson familie, dat is toch geen armoede hé.

Die gaan met 2 gaan werken, maar doen gewoon alles op... Dan leef ik hier ook in armoede hoor, want veel sparen kunnen wij ook niet doen

Toen ze haar lijstje met vaste kosten aan het maken was zag ik staan Telenet: 180 euro.... Dan kunde nie zeggen da ge in armoede leeft hé, als ge 180 euro betaald voor int / tv / tel en extra's en 2 auto's en een harley davidson hebt.

Dat zijn gewoon ja, zou nie zeggen margies, maar gewoon simpele mensen zeker. Beetje familie Flodder
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

iTrader
    0
    Enkel hij werkt denk ik? Had iets van 2000€ als schilder en nog €300 voor oud ijzer ophalen.

iTrader
    0
    Schilder: 2000 netto plus stuk in t zwart.

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten