Pagina 1 van 76 123451151 ... Laatste
    Bloob's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)

Game of Thrones Season 8 (HBO)

Aangezien hier nog geen topic over is en het seizoen morgen van start gaat.

Alvast een vraag:

Om hoe laat exact kan je de nieuwe aflevering via Telenet Play bekijken, iemand een idee?

Las dat het vorig seizoen 3u 's nachts was, veronderstel hetzelfde dit seizoen maar vind er niets over terug, telenet spreekt enkel over 14 april.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Volgens De Tijd is het om 3 uur 's morgens, gelijk met de release in de USA (zoals ook op de Telenet press release staat). Officieel staat de kalender dan eigenlijk op 15 april. Als je de nacht van zaterdag op zondag kijkt zal het wel niets zijn.

tgc_9012's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Kan er iemand een goeie recap aanraden? Na al die tijd ben ik niet goed meer mee met de verhaallijn.
    PSN: tgc_9012

iTrader
    25 (100%)
    Op Play staan 7 recaps van elk ongeveer 5-6 min... ik heb die bekeken.

Btw wij hebben gewoon Play voor 2 maanden genomen voor GoT. 2 maanden a 11.95 is het einde van de wereld niet en bij de Humo van deze week zit een bon voor een maand gratis

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zeer jammer dat je in België natuurlijk wél verplicht bent om dan ook bij de quasi-monopolist Telenet te zitten. €15 per maand betalen voor een drietal maanden om HBO go om meteen Game of Thrones legaal te kunnen zien, zonder problemen, zou ik meteen doen. Als je echter bij een andere internet/kabel-provider zit, heb je in België brute pech.

Dankzij mijn VPN heb ik gelukkig de optie om "grijs" te kijken, niet helemaal in het zwart, maar ook niet helemaal in het wit...

iTrader
    0
    Als het allemaal niet meer fris in het hoofd zit is het ook best om de recap aan het begin van elke aflevering te bekijken. Die bevat vaak stukken uit vorige seizoenen, bvb voor het verschijnen van Benjen Stark en Gendry.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zeer jammer dat je in België natuurlijk wél verplicht bent om dan ook bij de quasi-monopolist Telenet te zitten. €15 per maand betalen voor een drietal maanden om HBO go om meteen Game of Thrones legaal te kunnen zien, zonder problemen, zou ik meteen doen. Als je echter bij een andere internet/kabel-provider zit, heb je in België brute pech.

Dankzij mijn VPN heb ik gelukkig de optie om "grijs" te kijken, niet helemaal in het zwart, maar ook niet helemaal in het wit...
    Bij Proximus zit het in Be TV maar voor de een of andere domme reden zijn die 5 zenders alleen in het Frans...
    In de UK kan je bv ook kijken via NowTV, een dienst a la Netflix maar dan met Sky Atlantic etc als zenders, maar helaas die dienst is Geoblocked outside the UK.

3u s'nachts is zelfs geen reden voor mij om Play of Telenet te nemen, ik werk 8-4 of 9-5 dus om 3u lig ik in mne nest, en als ik terug kom van werk en heb gegeten op een Maandag is het tegen 19u, dan staan de 1080p torrents al lang online.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Als het allemaal niet meer fris in het hoofd zit is het ook best om de recap aan het begin van elke aflevering te bekijken. Die bevat vaak stukken uit vorige seizoenen, bvb voor het verschijnen van Benjen Stark en Gendry.
    ga de komende weken op m'n gemakske de 7 seizoenen nog een bezien.
    tegen dat ik daardoor ben kunt ge al de verzamelboxen met de 8 seizoenen kopen. misschien bij wijze van uitzondering daar eens 100 euro insteken

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    aflevering was rustiger als verwacht maar goed de kaarten zijn gelegd nu eens zien hoe dat gaat uitdraaien

iTrader
    0
    Een tip: zeker de opening credits bekijken. Ze zijn daar een paar niveau's hoger gegaan, ik was onder de indruk.

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind al die media-aandacht momenteel maar niets. Met hun radio wedstrijden en het opbellen van fans die al een klein tipje van de sluier lichten. Nuja, kan ook eenmalig zijn door die wedstrijd van Telenet.
    ...Ω...

iTrader
    0
    Net gekeken, ik dacht dat de episodes allemaal minimum anderhalf uur gingen zijn in het 8ste seizoen maar deze was maar 50 minuten.

iTrader
    0
    Ik vrees dat de komende weken niet te ontsnappen valt aan allerhande GoT related nieuwsartikels. Gaande van "zomerbestemmingen uit GoT" over "dé jurk van Emilia Clarke" tot "bakker uit Borgloon maakt Winterfell cake", zelfs VRTnws doet mee met de hype. En ja, Telenet doet veel sponsored content (oa die samenwerking met Humo). Het wordt zelfs moeilijk om spoilers te vermijden omdat de druk op social media groot is om reveals te brengen.

@Torenkraan Deze en episode 2 duren enkel 50 minuten. Vanaf episode 3 duurt het 80 minuten. De officiële runtime incl "previously on", "opening credits" en "next on" doen er 7-10 minuten bij.

MrSnow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht

Zo te zien ben je niet de enige: https://www.vpngids.nl/nieuws/game-o...al-gedownload/
    Doorgewinterde Kia liefhebber

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Trage opener, ik zou em zelfs saai durven noemen.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Pagina 1 van 76 123451151 ... Laatste

Regels voor berichten