Pagina 70 van 76 Eerste ... 2060666768697071727374 ... Laatste
    waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Utah Jazz

Macresco's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja sorry die, kwas wa moe ant worden

Wel bizar dat echt niemand nog iets wou horen/lezen/voelen/zien van Ned. Het zal aan mij liggen
    Zou mooi geweest zijn maar Ned is natuurlijk wel al lang geleden.

iTrader
    10 (100%)
    Mijn grootste teleurstelling is toch jon. Sinds seizoen 6 teasen ze zijn oorsprong, finale s7 grote onthulling dat hij een targaryan is. En wat heeft hij gedaan buiten Dany vermoorden. Nie veel :/ enkel de zinnetjes: you are my queen, i dont want it

Khad toch wel verwacht en gehoopt da er meer ging gebeuren rond hem omdat hij targaryan is. Op een bepaald moment is het geen geheim meer omdat er 8 mensen het al weten, maar in de finale word er toch niks over gezegd, zelfs nie tijdens het kiezen van een koning. Zeer teleurstellend vind ik. Mooiste einde had hij op de troon geweest, maarja da was wrs te voorspelbaar en da had nu ook nie gemoeten voor mij.

Maar brann op de troon vindk zo flauw, de uitleg da ze gaven was wel ok, maar het past nie bij de evolutie dat dit personage is ondergaan. Vorig seizoen was hij gene lord stark meer maar 3er, maar om koning te worden is hij plots wel trg brann stark. Ik had meer van hem verwacht, dacht da hij bij the night king een heel grote rol ging krijgen en wa was het, bait zijn en in kraaien wargen, compleet nutteloos! Khad gehoopt op meer uitleg rond de 3er, maar helaas. Mss houden ze dit voor de prequel om de koe nog wa te melken.

Zeer flauwe finale en seizoen, zeer teleurstellend na 2 jaar uitkijken voor zo een top serie, veel te gerushed gewoon! Had liever dan nog een extra seizoen gezien zodat het deftig werd afgesloten. Nu hopen da grrm zn boeken snel afwerkt met een deftig eind!!

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    she's muh kween

I lov ha
    Utah Jazz
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door folser Bekijk bericht
    Khad toch wel verwacht en gehoopt da er meer ging gebeuren rond hem omdat hij targaryan is. Op een bepaald moment is het geen geheim meer omdat er 8 mensen het al weten, maar in de finale word er toch niks over gezegd, zelfs nie tijdens het kiezen van een koning. Zeer teleurstellend vind ik. Mooiste einde had hij op de troon geweest, maarja da was wrs te voorspelbaar en da had nu ook nie gemoeten voor mij.
    Wat had je dan wél verwacht? Eigenlijk was dat het enige waar de dialogen nog over gingen in S8, Danny die nerveus rondliep omdat Jon eigenlijk de echte troonsopvolger is. Jon als king is daarna nooit ter sprake gekomen, omdat de Unsullied dat niet wilden (Jon ook niet trouwens). Dat deel was wel niet zo goed uitgewerkt, maar goed...

De laatste aflevering kon er nog mee door voor mij. Uiteindelijk is het einde van de verschillende personages best OK te noemen. Veel anders kon het niet meer worden gezien het verloop van de vorige afleveringen. Het is gewoon het verloop er naar toe dat rammelt aan alle kanten...

Gehaast en veel lazy writing in S7/S8. Als personages in de eerste seizoenen stierven (Ned, The Red Wedding, Oberyn, Tywin, ...) dan was dat vaak onverwacht en had dat ook veel impact op bepaalde gebeurtenissen erna. In de laatste twee seizoenen kwam het op bestelling en werden personages vaak uit de weg geruimd, omdat ze niet meer in het verhaal pasten of omdat ze helemaal uitgespeeld waren. Allemaal zeer cliché en voorspelbaar.

Het was duidelijk dat ze in S7/S8 heel hard gefocust hebben op de actie/CGI. "Oh kom we steken er nog eens een scene in met een coole animatie van de draken, dan gaan ze wel uit hun dak". Geen aandacht besteed om het geheel wat logischer in elkaar te doen vallen.

Het verhaal van de NK is waarschijnlijk de grootste teleurstelling. Het willen uitschakelen van Bran 'om het geheugen van de mensheid' te wissen, blijft enorm vaag en flauw. Het bleef uiteindelijk bij een evil villain, zonder meer. Ze hadden duidelijk de inspiratie niet om dit verder uit te werken.

Hoe dan ook blijft het een topserie die ik zeker met plezier nog eens zal terugzien, maar de teleurstelling over S8 is gewoon grotendeels terecht.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Wat had je dan wél verwacht? Eigenlijk was dat het enige waar de dialogen nog over gingen in S8, Danny die nerveus rondliep omdat Jon eigenlijk de echte troonsopvolger is. Jon als king is daarna nooit ter sprake gekomen, omdat de Unsullied dat niet wilden (Jon ook niet trouwens). Dat deel was wel niet zo goed uitgewerkt, maar goed...
    De unsullied wilden dat niet? Tot de laatste aflevering hadden de unsullied heel weinig in de pap te brokken en als de logica niet getart werd, hadden de Unsullied niet meer mogen bestaan na de Battle of Winterfell. Geen idee waar die duizenden Unsullied die je op dat plein voor de Red Keep ziet, zaten op het einde van de Battle of Winterfell, maar bon.
    Voor de rest zijn die geen politieke factor, noch een militaire eigenlijk. Ze hebben een paar duizend man. Zonder draak, zijn die vrij gemakkelijk te verslaan, zeker gezien KL eigenlijk geen verdedigingsmuren meer heeft.

Die hele verbanning van Jon is zo idioot uitgewerkt als maar kan. Hij wordt verbannen omdat hij iets doet wat alle belangrijke mensen op die koningsmeeting wou, namelijk Crazy Betty uitschakelen. Maar dan gaat ene kerel wa graaf doen en gaan ze Jon maar verbannen? En dieje grave kerel gaat dan nog eens wegvaren om nooit meer terug te komen voor de verbanning compleet is. Zijn broer is koning van de 6 Kingdoms en zijn zus is koningen van het noorden en die gaan naar iemand luisteren met paar duizend man achter zich die het vrij snel aftrapt...

Ik vind het einde van Jon WEL goed, na het vermoorden van dany is hij inderdaad van binnen kapot en trekt hij zich terug in het Noorden. Maar dit had een vrijwillige keuze moeten zijn. Ze hadden hem MOETEN voordragen als King waarna hij dat afwijst en het aftrapt naar het land achter de Wall. Dat zou een pak beter zijn geweest dan wat we nu gezien hebben dat zo onlogisch was als de pest.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    10 (100%)
    Ik vond het eigenlijk een te happy einde, khad nog iets choquerend verwacht a la red wedding. Al waren het de white walkers geweest da hadden gewonnen, da hadk een typisch got moment gevonden om mee af te sluiten. Maar die hebben dan ook zo een makkelijk einde gekregen na 7 seizoenen opbouw.

Idd de onverwachte momenten uit de eerste seizoenen ontbraken, wa er het laatste seizoen gebeurd vond ik voorspelbaar. Da dany de mad queen ging worden, da kon je al zien aankomen bij eerdere afleveringen. En da jon dany ging vermoorden, hadk ook verwacht ( allee ik dacht aan arya of jon)

De visuals waren wel top, maar het voelde idd aan alsof dat voor ging op een goed verhaal. Het gaat natuurlijk nog 1 van mn favoriete series blijven, kheb met geen andere serie zo bezig geweest dan me got. Dus ooit herbekijk ik het ook allemaal nog eens.

Was er trouwens geen sprake da ze verschillende eindes hadden gemaakt om leaks tegen te gaan? Zou wel nice zijn moesten ze die uitbrengen (mss bij bluray release?)

lordfett's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    wat ik me afvraag, is daar bij HBO niemand die het afgewerkte product moet controleren op kwaliteit en eventueel aan de bel kan trekken als de kwaliteit nefast is voor HBO?
    toch een gegeven bij 1 van de grootste reeksen van de laatste jaren.
    negatieve publiciteit is ook publiciteit, maar die bij HBO moeten hier toch ook ni echt blij mee zijn?

feit is dat doordat alles zo gerushed is er niet veel uitleg meer gegeven wordt bij scenes waardoor iedereen zijn eigen interpretaties er aan geeft en deze dan met hand en tand verdedigt.
    ik ben al meer dan 25 jaar Star Wars fan maar ik hoop dat D&D Disney hetzelfde lapt

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door folser Bekijk bericht
    Was er trouwens geen sprake da ze verschillende eindes hadden gemaakt om leaks tegen te gaan?
    Great success dadde.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Al bij al kan ik leven met de laatste aflevering.
    Kon en had het beter gemoeten ? Natuurlijk.
    Maar dit was toch op zen minst de betere aflevering van het seizoen.

Vooral toch stiekem ook hopen op een Arya sequel

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht

Ik vind het einde van Jon WEL goed, na het vermoorden van dany is hij inderdaad van binnen kapot en trekt hij zich terug in het Noorden. Maar dit had een vrijwillige keuze moeten zijn. Ze hadden hem MOETEN voordragen als King waarna hij dat afwijst en het aftrapt naar het land achter de Wall. Dat zou een pak beter zijn geweest dan wat we nu gezien hebben dat zo onlogisch was als de pest.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    0
    Als het zo was gebeurd kon ik er zeker nog mee leven inderdaad.

Ik vind trouwens de transformatie van Dany naar Mad Queen niet alleen veel te snel gerushed, maar het had voor mij ook absoluut niet gehoeven. Zeven seizoenen lang heeft ze alles gedaan om een goede Queen te zijn en dan in het laatste seizoen krijgen we dan opeens dit? Zelfs al was het beter opgebouwd, ik zou het niet passend hebben gevonden. Ja, ze was geen lieverdje, maar ze had in al die zeven seizoenen het beste voor met haar volk. Ze toonde uiteraard geen genade voor de slechte mensen, maar dat maakt van haar geen potentiële Mad Queen. Cersei was dat al, waarom moesten ze van haar nog eentje maken? Tot en met het ringen van de bellen vond ik alles nog passen, maar wat er daarna gebeurt is pure waanzin. Het was werkelijk waar indrukwekkend wat we te zien gekregen, hoe Drogon te keer mocht gaan, maar dat had absoluut niet gehoeven en vanaf dat punt vond ik dat heel het personage van Daenerys geruïneerd werd.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    0
    Tegen de stroom in vind ik de verhaallijn van Daenerys als Mad Queen juist de enige plottwist die wél redelijk opgebouwd geweest is en ook daarvoor voldoende tijd heeft gekregen. Weliswaar pas expliciet in de laatste 3 afleveringen, maar er zat wel enige logica in (Jon's heritage, Missandei onthoofd, Rhaegal kwijt, verraad vertrouwelingen,...) en in de vorige seizoenen zaten er ook referenties (die Iron Throne vision enz.). Dat ze amper iets met Cersei en Jaime hebben gedaan en hun dood veel te eenvoudig was (serieus, die kerker was uiteindelijk amper ingestort), Arya niets meer deed met haar faces (of uberhaupt één iemand killen na episode 3) en het verhaal van de NK dat compleet genegeerd werd, zijn pas echt gemiste kansen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De unsullied wilden dat niet? Tot de laatste aflevering hadden de unsullied heel weinig in de pap te brokken en als de logica niet getart werd, hadden de Unsullied niet meer mogen bestaan na de Battle of Winterfell. Geen idee waar die duizenden Unsullied die je op dat plein voor de Red Keep ziet, zaten op het einde van de Battle of Winterfell, maar bon.
    Voor de rest zijn die geen politieke factor, noch een militaire eigenlijk. Ze hebben een paar duizend man. Zonder draak, zijn die vrij gemakkelijk te verslaan, zeker gezien KL eigenlijk geen verdedigingsmuren meer heeft.

Die hele verbanning van Jon is zo idioot uitgewerkt als maar kan. Hij wordt verbannen omdat hij iets doet wat alle belangrijke mensen op die koningsmeeting wou, namelijk Crazy Betty uitschakelen. Maar dan gaat ene kerel wa graaf doen en gaan ze Jon maar verbannen? En dieje grave kerel gaat dan nog eens wegvaren om nooit meer terug te komen voor de verbanning compleet is. Zijn broer is koning van de 6 Kingdoms en zijn zus is koningen van het noorden en die gaan naar iemand luisteren met paar duizend man achter zich die het vrij snel aftrapt...

We ja, vandaar dat ik zeg dat dat deel slecht is uitgewerkt. Eigenlijk kwam Jon als king niet eens meer ter sprake. Het ging puur over zijn vrijspraak.
    Misschien had Arya Jon beter voorgedragen als king, waarna dat idee werd neergesabeld door mensen als Yara (die tenslotte Danny als queen verkoos). Het blijft wel een feit dat Jon een queenslayer is. Terecht of niet, zoiets blijft aan je kleven (zie Jaime). Logisch dat je dus ook tegenstanders zou hebben in die counsil. Maar goed, dan komen we weer terecht bij die lazy writing...

Zoals jou laatste alinea had ik het eigenlijk ook verwacht.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Tegen de stroom in vind ik de verhaallijn van Daenerys als Mad Queen juist de enige plottwist die wél redelijk opgebouwd geweest is en ook daarvoor voldoende tijd heeft gekregen. Weliswaar pas expliciet in de laatste 3 afleveringen, maar er zat wel enige logica in (Jon's heritage, Missandei onthoofd, Rhaegal kwijt, verraad vertrouwelingen,...) en in de vorige seizoenen zaten er ook referenties (die Iron Throne vision enz.). Dat ze amper iets met Cersei en Jaime hebben gedaan en hun dood veel te eenvoudig was (serieus, die kerker was uiteindelijk amper ingestort), Arya niets meer deed met haar faces (of uberhaupt één iemand killen na episode 3) en het verhaal van de NK dat compleet genegeerd werd, zijn pas echt gemiste kansen.
    Er zat inderdaad logica in dat ze Mad Queen zou worden (wel pas echt in het laatste seizoen), maar zoals ik zei: dat had voor mij echt niet gehoeven. Ik vind het gewoon niet passen gezien de eerdere zeven seizoenen. De eerste drie punten waren daar inderdaad referenties naar, maar met het verraad en dat visioen konden ze ook een andere weg uit: Jon heeft meermaals gezegd dat hij de Iron Throne niet wou, leg je daar dan bij neer (lees: Varys). Dat visioen had ook uitgekomen mocht Daenerys zich staande hebben gehouden en dat Cersei in een allerlaatste daad toch nog heel de stad in puin hebben gelegd met Wildfire. Uiteindelijk had ze met Grey Worm, Tyrion (op dat moment toch nog) en Jon toch echt nog drie belangrijke mensen die achter haar stonden. De andere helft zijn gestorven: Jorah, Missandei en Varys. Het is dus absoluut niet dat ze niemand meer had op het moment dat ze de switch maakte.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Pagina 70 van 76 Eerste ... 2060666768697071727374 ... Laatste

Regels voor berichten