Pagina 50 van 76 Eerste ... 4046474849505152535460 ... Laatste
    Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Net ook gekeken, en ik heb me meer zitten ergeren dan wat anders.

Alles gaat ineens veel te snel
    Alles is plots zo simpel
    Alle character building vanaf het begin kan gewoon in de vuilbak.
    Alle diepgaande gesprekken, complotten, twists,... compleet weg en nutteloos

Ik ga me nog door de laatste aflevering worstelen, maar in tegenstelling tot vele andere series komt hier voor mij geen rewatch van. Tem s7 afgelopen maanden gedaan, maar s8 verkloot alles.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Macresco's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat mogen we idd niet vergeten.
    Mss blijkt volgende episode dat slechts 5% van KL dood is.

Maar serieus, volgend epi doodt Jon Snow Daeaneris.
    Bran wordt king. Bronn in de council met Davos en Tyrion? Of Gendry? Of Sam mss.
    Jon Snow terug naar de night's watch.
    Zal wel zoiets fucked up zijn. Bronn in de council, lol. 3ER als hoofd van Westeros. LoL

Ik hoop dat de allerlaatste scene een fragment van enkele seconden zal zijn van een van die baby's (nu kinderen) die geturned zijn door de Night King, helemaal in het Noorden.
    Pas dit seizoen begonnen kijken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Ergens wel grappig, maar het klopt wel totaal niet. Hij is toch nog steeds familie van dezelfde graad? Juist zijn achternaam is anders, maar boeit dat?
    Klopt toch volledig, iedereen dacht dat Jon een halfbroer was terwijl hij dat volledig niet is

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ontzettend veel plot armour aanwezig, maar het deerde niet. Op een vreemde manier was dit best een genietbare aflevering met soms een nogal botte voleinding van bepaalde personages. Nee, het is niet geloofwaardig te zien hoe Arya tientallen bijnadoodservaringen overleeft en hoe Drogon zonder kleerscheuren een hele vloot en stad aan flarden scheurt is behoorlijk overdreven. Een welgemikte pijl was voldoende geweest wat de vorige aflevering perfect liet zien, maar het "verhaal" primeerde hier, met de ondergang van Kings Landing in het vizier. Het was desondanks heerlijk te zien hoe Drogon in godmodus zijn gangen mocht gaan. Dany studeerde met glans af als Mad Queen. Cleganebowl was een fijn staaltje beenhouwerij, hoewel ik The Mountain liever niet als onoverwinnelijke zombie had gezien (maar ik ben nog niet zover in de boeken om te zien hoe Martin dit voor ogen had). Het lot van Cersei en Jamie vond ik passend.

Bleek dat Dany toch nog heel wat troepen over hield van haar decimatie bij Winterfell. Mogelijk had ze een deel in reserve gehouden met de strijd om de Iron Throne in het achterhoofd, dus op zich is dat nog verdedigbaar. Wel jammer dat we de Golden Company niet zagen vechten, mogelijk zat dat niet meer in het budget van de makers maar anderzijds was hun ondergang best vermakelijk.

Alle gekheid op een stokje: "All hail Aragorn son of Arathorn. King of Arnor and Gondor!" is een voorbeeld van hoe een verhaal tot een mooie voleinding kan komen. Ik vrees dat episode 6 van GoT daar helemaal niet toe komt.

Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had veel kritiek op de vorige 2, maar vond dit een geweldige aflevering. Zowel visueel, qua verhaal en qua muziek prachtig.

Scorpions zijn inderdaad inconsistentie, maar dit is hoe het vorige week ook had moeten zijn. Het is nog nooit in de lore gebeurd dat er een draak door een scorpion werd gedood, behalve een keer. Martin noemde dit zelf een one in a million shot recht door het oog. Het is quasi onmogelijk om een vliegende draak te raken en zijn schubben te doorboren.

Milanello's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xeo Pablo Bekijk bericht
    Ik had veel kritiek op de vorige 2, maar vond dit een geweldige aflevering. Zowel visueel, qua verhaal en qua muziek prachtig.

Same here

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

iTrader
    1 (100%)
    subiet wordt Arya de "Queenslayer", zeg dat ik het gezegd heb

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    181 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    subiet wordt Arya de "Queenslayer", zeg dat ik het gezegd heb
    O, maar dat ligt nu al voor de hand. Dat witte paard op het einde is puur symbolisch. Daenarys kreeg van Drogo een wit paard toen ze Khaleesi werd, een soortgelijk paard staat daar nu met bloed besmeurd en wordt gekalmeerd door Arya.

Verder is er nog die prophecy van Mellisandre die zegt dat Arya bruine ogen, blauwe ogen en groene ogen zal sluiten. Die blauwe staan uiteraard voor de NK, en groen voor Daenerys.

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Net ook gekeken, en ik heb me meer zitten ergeren dan wat anders.

Alles gaat ineens veel te snel
    Alles is plots zo simpel
    Alle character building vanaf het begin kan gewoon in de vuilbak.
    Alle diepgaande gesprekken, complotten, twists,... compleet weg en nutteloos

Ik ga me nog door de laatste aflevering worstelen, maar in tegenstelling tot vele andere series komt hier voor mij geen rewatch van. Tem s7 afgelopen maanden gedaan, maar s8 verkloot alles.
    Anders moet ge in een hoekske gaan zitten en nooit meer tv kijken, kom seg

Super lang op voorhand al geweten dat het 6 afleveringen gingen zijn.. maar jij gaat dan verwachten dat tempo 10x trager gaat als voorheen?
    Precies ook niemand die begrijpt dat grote plottwists gewoon zo goed als onmogelijk zijn naar het einde toe. In het begin zit ge echt met "100+ maincharacters" die allemaal hun eigen dingen doen en willen. Ge kunt daar alle mogelijke dingen uit uw duim zuigen en plottwists verzinnen, want dat boeit toch niet aangezien 98% dood is tegen het einde. Dat maakte het in het begin allemaal zo spannend in onverwachts. Of daar nu rare twists tussen zaten of niet, die waren toch irrelevant voor het einde.

Nu zit ge op het einde met nog 2 of 3 van 100 verhalen die overblijven. Ja laten we nu maar terug die plottwists boven halen hé. Of ge verwacht iets als "Daenerys die last second met Drogon terugdraait omdat ze geen Queen meer wilt worden en terug naar de woestijn gaat om daar terug te chillen? Zou inderdaad wel zo'n plottwist kunnen zijn

Ook precies of mensen in de series niet kunnen veranderen op één of andere manier (Jamie moet volgens jullie blijkbaar wel van kwaad naar goed kunnen gaan, maar als het omgekeerde met Daeneyrs gebeurd" -> HO NEEN MAAR Hé, AL DIE CHARACTER BUILDING VROEGER VOOR NIETS JONGENS STEEK ALLES IN DE FIK
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    181 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    Anders moet ge in een hoekske gaan zitten en nooit meer tv kijken, kom seg

Super lang op voorhand al geweten dat het 6 afleveringen gingen zijn.. maar jij gaat dan verwachten dat tempo 10x trager gaat als voorheen?
    Precies ook niemand die begrijpt dat grote plottwists gewoon zo goed als onmogelijk zijn naar het einde toe. In het begin zit ge echt met "100+ maincharacters" die allemaal hun eigen dingen doen en willen. Ge kunt daar alle mogelijke dingen uit uw duim zuigen en plottwists verzinnen, want dat boeit toch niet aangezien 98% dood is tegen het einde. Dat maakte het in het begin allemaal zo spannend in onverwachts. Of daar nu rare twists tussen zaten of niet, die waren toch irrelevant voor het einde.

Nu zit ge op het einde met nog 2 of 3 van 100 verhalen die overblijven. Ja laten we nu maar terug die plottwists boven halen hé. Of ge verwacht iets als "Daenerys die last second met Drogon terugdraait omdat ze geen Queen meer wilt worden en terug naar de woestijn gaat om daar terug te chillen? Zou inderdaad wel zo'n plottwist kunnen zijn

Ook precies of mensen in de series niet kunnen veranderen op één of andere manier (Jamie moet volgens jullie blijkbaar wel van kwaad naar goed kunnen gaan, maar als het omgekeerde met Daeneyrs gebeurd" -> HO NEEN MAAR Hé, AL DIE CHARACTER BUILDING VROEGER VOOR NIETS JONGENS STEEK ALLES IN DE FIK
    Het verschil is wel dat Jaime zijn character arc of redemption een seizoen of vier geduurd heeft, en Dany van flawed naar genocidiale nutcase gegaan is op vier episodes. Van breaker of chains naar Queen of Ashes.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    OK ik ben met mijn vriendin nog eens helemaal door de serie gegaan omdat het haar 1e keer was en voor mij ter opfrissing. Ik ben er trouwens in geslaagd om geen enkele spoiler te zien., Zonet S08E05 gezien en fuck ik ben pissed! Zoals hierboven al gemeld in een meme wou de Khaleesi niet Queen of the ashes zijn maar dan doet ze dit? Ik wou altijd dat zij op de troon terecht zou komen en tot de vorige aflevering hoopte ik dat zij en Jon zouden trouwen, maar nu hoop ik gewoon dat Jon haar kop af hakt. Echt walgelijk war ze gedaan heeft. Duidelijk de dochter van haar vader. Ook super jammer dat Varys daar voor moest sterven. Hij heeft dus gelijk gekregen.
    Dat Arya in aflevering 3 de night King kan doden was wat vergezocht misschien, maar ik vond het een heel coole scene vooral. Ik had al gelezen van mensen die de aflevering te donker vonden maar dat vond ik helemaal niet. Zelfs op mijn 9 jaar oude tv was alles goed te zien. Meer zelfs, ik vond het een mooie aflevering g om naar te kijken. Ik treed wel de comments bij die zeggen dat het te rap gaat nu. Bv Missandei die uit die boot valt en een half uurtje later naast Cersei staat was heel raar.

Enfin, ik kijk uit naar de finale en ben benieuwd wie er gaat winnen.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

iTrader
    25 (100%)
    Ik ben doorgaans een grote fanboy die niet tegen kritiek op mijn favoriete serie kan en hoewel ik The Long Night wel magistraal goed vond... heb ik na aflevering 4 en 5 een gevoel van " hoe kunnen ze zo een serie zo slecht beëindigen ?"

Hoewel het prachtig in beeld gebracht is vind ik het absoluut geen passend einde voor Cersei, Jaime, Euron en de Cleganes.

Erg teleurgesteld hier :/

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    dany has a mental breakdown and some random encounters with main characters...
    the end...

ik kots op game of thrones hoe slecht en inconsistent het geworden is.
    Jamie vs euron.... ik bedoel maar hoe lui kan je als schrijver zijn.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Novastar Bekijk bericht
    Ik ben doorgaans een grote fanboy die niet tegen kritiek op mijn favoriete serie kan en hoewel ik The Long Night wel magistraal goed vond... heb ik na aflevering 4 en 5 een gevoel van " hoe kunnen ze zo een serie zo slecht beëindigen ?"

Hoewel het prachtig in beeld gebracht is vind ik het absoluut geen passend einde voor Cersei, Jaime, Euron en de Cleganes.

Erg teleurgesteld hier :/

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Waarom is dat geen passend einde? Zeker de cleganes zijn gewoon perfect vind ik

iTrader
    4 (100%)
    Rare aflevering. Qua "battle" veel beter dan de vorige (al ging het allemaal wel nogal makkelijk he...).

Maar qua verhaal? 8 seizoenen en half "Dany is de redder van de wereld". Voorlaatste aflevering: "Fuck you".
    Nu hebben ze nog 1 aflevering waarin dan sowieso nog een grote ontknoping moet komen (Jon Snow/Arya/... die Dany vermoordt ofzo). Dus dat wordt sowieso ook nog een rush-aflevering.

Het voelt heel vreemd aan dat dit het laatste seizoen is, ze hebben gigantisch veel verhaal in een paar afleveringen moeten steken. Veldslagen duren hoogstens een halve aflevering...

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ook super jammer dat Varys daar voor moest sterven. Hij heeft dus gelijk gekregen.
    Langs de andere kant kan je stellen dat het verraad van Varys haar misschien net (voor een deel) op dit pad gepushed heeft. Afin, dat is de logica erachter toch. Het is heel slecht uitgevoerd geweest.
    Het zou beter geweest zijn als men een scene had met dat kleine meisje dat Daenerys moest vergiftigen van Varys en dat zij betrapt werd door Tyrion ofzo. Of dat hij niet gewoon vlakaf op de man aan Jon had gevraagd om Daenerys te verraden, maar het anders had aangepakt. Master of Whisperers maar het dan zo amateuristisch aanpakken, jammer.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

Pagina 50 van 76 Eerste ... 4046474849505152535460 ... Laatste

Regels voor berichten