Pagina 5 van 77 Eerste 1234567891555 ... Laatste

iTrader
    0
    Nee je bent niet de enige. Ik vond het ook opvallend slecht.

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De schrijvers van The Expanse werken echter wél aan een degelijk tempo. Bij ASoIaF zag je de bui eigenlijk al hangen als je naar de spreiding tussen de laatste 2 verschenen boeken keek, dat op z'n minst het laatste boek pas rond het einde van de serie zou uitkomen, nu is het al zo erg dat het 6e van de 7 boeken niet eens verschenen is op het moment dat de tv-serie ten einde loopt.

Ik zou eerder vrezen dat The Expanse niet afgewerkt geraakt omwille van gebrek aan fondsen/kijkers. Amazon heeft de serie nu opgepikt voor een vierde seizoen, maar er is géén garantie dat de serie tot het einde van de boeken zal geraken.

The Expanse is bovendien ook een topserie die naar mijn mening niet zo goed is als de eerste seizoenen van Game of Thrones, maar die ook nog geen merkbare enorme dip in kwaliteit gehad heeft zoals Game of Thrones dat had met de Sand Snakes en de Dorne verhaallijn.
    ik vond seizoen 3 van the expanse wel ook heel snel gaat tov 1-2.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    ik vond seizoen 3 van the expanse wel ook heel snel gaat tov 1-2.
    Daar heb je wel gelijk in, maar was dat - om ook bij het topic van deze thread te blijven - ook niet omdat je daar gelijkaardig aan Game of Thrones met een situatie zat waarin de puzzelstukjes meer en meer samenvielen? In de boekenserie zit je dacht ik (ik heb nog niet alle boeken gelezen) ook met meerdere (?) tijdsprongen tussen bepaalde delen.

Bij The Expanse is de vergelijking met het bronmateriaal (de boeken) ook moeilijker omdat men daar véél meer met verhaallijnen tussen boeken heeft zitten schuiven. Iets wat men bij Game of Thrones overigens ook wel gedaan heeft, maar vooral pas vanaf het 4e seizoen (omdat G.R.R.Martin beslist heeft om boek 4 en boek 5 te splitsen op basis van geografie).

Ik ben al wel eens kritisch geweest op de serie, maar ben uiteindelijk dankbaar dat ze bestaat. De kans is groter dat we een degelijk einde krijgen aan de HBO-serie, dan dat de boekenserie tot een degelijk einde komt.
    Ik wil niet één van die arrogante fans zijn die G.R.R.Martin verwenst omdat hij zichzelf niet aan zijn bureau vast ketent tot zijn boeken afgeschreven zijn, als hij als magnum opus een onafgewerkte boekenserie wilt nalaten is dat zijn volste recht, het is wel gewoon jammer.

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Spoiler:

andere spoiler-discussie hier:

Spoiler:
    Spoiler:
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

math's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Spoiler:
    Spoiler:

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Spoiler:
    Spoiler:
    Laatst gewijzigd door marcel; 18 april 2019 om 12:00

iTrader
    0
    Het is ook een optie om niet te kijken he. Als sommigen het zo slecht vinden...
    Genoeg andere series dezer dagen om u tijd te vullen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Eerst een disclaimer dat ik blij ben dat dit seizoen er uberhaupt is, dus ik ga niet uitermate negatief zijn.

Maar je kan denk ik vrij objectief zeggen dat dit één van de slechtste episodes was tot nu toe. Der komt in veel series altijd een tijd dat ze zelfbewust worden, in die zin dat ze weten dat ze één van de populairste series zijn en met alles wegkomen (bijna alles natuurlijk; ze moeten zien dat ze de SJW-mensen niet schofferen). Je krijgt dan zoiets als met The Simpsons, waarbij er te pas en te onpas scenes zijn met referenties die op een ludieke manier worden aangebracht. Ook heb je die dwaze romantische angle met Jon & Daenarys Dit lijkt allemaal in functie van het casual publiek en het is logisch dat het zo gaat. Het donkere aspect is ook een beetje weg, buiten dan die ene scene met Dondarrion. De teaser op't einde was ook logisch vond ik. Je kan niet alle characters ineens terugbrengen zodat de casuals nog kunnen volgen. Ik kan me voorstellen dat - als je in groep kijkt -er een aantal mensen zijn die constant vragen stellen ed. Als je dit echt goed vond ben je misschien gewoon iets te enthousiast dat er eindelijk een nieuwe aflevering is, en is het meer een feest van herkenning.

Uiteindelijk heb ik er nog van genoten. Ik vind dat het internet zeker kritisch mag zijn omdat het een stuk beter kon, maar als ik jullie was zou ik blij zijn dat de serie er nog is. Naar't schijnt wilden de makers op een hoogtepunt stoppen. Ik kijk alleszins uit naar de volgende. Vooral zoals iemand al aanhaalt props voor de intro/recap. Die is imo zeer goed gedaan.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 19 april 2019 om 20:14
    "Ignis aurum probat"
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    en met alles wegkomen (bijna alles natuurlijk; ze moeten zien dat ze de SJW-mensen niet schofferen).

Het zit toch diep bij sommigen ...

Dat de scenes tussen Jon en Daenarys zo cringy zijn, ligt niet aan het verhaal. Die worden gewoon gespeeld door twee heel houterige acteurs.

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht

Het zit toch diep bij sommigen ...

Dat de scenes tussen Jon en Daenarys zo cringy zijn, ligt niet aan het verhaal. Die worden gewoon gespeeld door twee heel houterige acteurs.
    T'was meer een ludieke noot als iets anders hoor, dus maakt u geen zorgen.

K'vond Jon wel goed gespeeld. Hangt natuurlijk af van jouw beeld van het character. Op Daenerys heb ik een licht andere kijk, maar soit, ze lijkt toch een consistent te zijn in het beeld dat ze brengt (maar goed, dit komt van iemand die amper films/series kijkt dusja).

En het verhaal is wat het is. T'gaat erom wat je in beeld brengt voor die schamele 50 (?) minuten die de episode gegeven is.
    "Ignis aurum probat"

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koffe Bekijk bericht
    Trouwens een vraagje over de openingcredits

Spoiler:
    Alt Shift X to the rescue.

https://youtu.be/8ZAQvorzdsQ?t=39

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Eerst een disclaimer dat ik blij ben dat dit seizoen er uberhaupt is, dus ik ga niet uitermate negatief zijn.

Maar je kan denk ik vrij objectief zeggen dat dit één van de slechtste episodes was tot nu toe. Der komt in veel series altijd een tijd dat ze zelfbewust worden, in die zin dat ze weten dat ze één van de populairste series zijn en met alles wegkomen (bijna alles natuurlijk; ze moeten zien dat ze de SJW-mensen niet schofferen). Je krijgt dan zoiets als met The Simpsons, waarbij er te pas en te onpas scenes zijn met referenties die op een ludieke manier worden aangebracht. Ook heb je die dwaze romantische angle met Jon & Daenarys Dit lijkt allemaal in functie van het casual publiek en het is logisch dat het zo gaat. Het donkere aspect is ook een beetje weg, buiten dan die ene scene met Dondarrion. De teaser op't einde was ook logisch vond ik. Je kan niet alle characters ineens terugbrengen zodat de casuals nog kunnen volgen. Ik kan me voorstellen dat - als je in groep kijkt -er een aantal mensen zijn die constant vragen stellen ed. Als je dit echt goed vond ben je misschien gewoon iets te enthousiast dat er eindelijk een nieuwe aflevering is, en is het meer een feest van herkenning.

Uiteindelijk heb ik er nog van genoten. Ik vind dat het internet zeker kritisch mag zijn omdat het een stuk beter kon, maar als ik jullie was zou ik blij zijn dat de serie er nog is. Naar't schijnt wilden de makers op een hoogtepunt stoppen. Ik kijk alleszins uit naar de volgende. Vooral zoals iemand al aanhaalt props voor de intro/recap. Die is imo zeer goed gedaan.
    Ik zeg niet dat het allemaal zo top is, maar het is ok. Het is 'og altijd 1 van de beste series in mijn ogen van het moment.
    Maar voor mij heeft geen enkel seizoen het eerste kunnen evenaren. En zeker vanaf de Red wedding werd het meer en meer hype...

Maar als je sommigen hier bezig hoort... Ze zitten precies tegen hun zin te kijken, dan kijk je toch beter niet?
    Pas op ik heb dat ook soms hoor met bepaalde series of films, dat acteurs/verhaal/stijl mij echt niet aanstaat.
    Maar dan kijk ik simpelweg niet, zie niet in waarom je jezelf zoiets zou aandoen.

Alleen lijkt de laatste jaren 2 hypen te zijn, het volgen van game of Thrones en er helemaal zot van te lopen en overdreven fanboy zijn. Of het volgen, en overal commentaar op hebben.

Beiden zijn erg irritant

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Zouden beter gewoon ineens al de episodes vrijgeven.

Nee, serieus. Goed om te weten. Zo kan ik Reddit vermijden tot morgenvroeg. Op die ene dag zal het nu ook nietmeer op aankomen.
    ...Ω...

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    De stilte voor de storm...

PS: Aria... Damn...

Pagina 5 van 77 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Regels voor berichten