Pagina 2 van 77 Eerste 1234561252 ... Laatste

iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Trage opener, ik zou em zelfs saai durven noemen.
    Kan ik me ergens in vinden, al was het einde dan wel weer veelbelovend. Nu goed, ze moeten alles in nog 5 afleveringen afgerond krijgen, dus het zal wel nog iets spectaculairder worden denk ik benieuwd naar volgende week wel alvast

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, het feit dat het 'maar' 6 afl zijn en dat afl.1 dan zo traag ging, was voor mij een teleurstelling.
    Maar misschien ligt het gewoon ook aan het feit dat er nu nog maar 3 kanten in het verhaal zijn. Dat het vroeger wel leuker/interessanter was met al die andere facties.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

d0zer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond het wel een degelijke aflevering. Geen saaie momenten voor mij. Ok, het was rustig en zonder veel doden maar dat stoort me niet aangezien de volgende afleveringen waarschijnlijk het tegenovergestelde gaan worden. Blood and fire.

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Het is vol ongeduld wachten op de wekelijkse reviews van utred, the one true king on the iron throne.
    You are a can.

Milanello's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Niet veel gebeurd inderdaad, maar was te verwachten. Ze hebben niet veel afleveringen meer over dus nu moet het gebeuren. Ik verwacht de white walkers in aflevering 2 of 3 al in Winterfell.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tgc_9012 Bekijk bericht
    Kan er iemand een goeie recap aanraden? Na al die tijd ben ik niet goed meer mee met de verhaallijn.
    https://www.youtube.com/watch?v=JZx887udEnM
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

iTrader
    0
    Grootste gevecht van heel de reeks zou aflevering 3 zijn. Ik verwacht iets zoals de belegering van de muur of battle of the bastards. een hele aflevering voor een gigantische veldslag. Daarna zullen ze wellicht met cersei gaan afrekenen.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Hoe is bronn weer verzeild geraakt bij Cercei?

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door khendro Bekijk bericht
    Grootste gevecht van heel de reeks zou aflevering 3 zijn. Ik verwacht iets zoals de belegering van de muur of battle of the bastards. een hele aflevering voor een gigantische veldslag. Daarna zullen ze wellicht met cersei gaan afrekenen.
    Een gevecht van 55 minuten, het langste ooit, een kwartier langer dan recordhouder The Lord of the Rings (gevecht in Helmsdeep). Wat was dat gevecht heerlijk om naar te kijken. Nog altijd kippenvel als het leger Uruk-Hai in 't onweer voor die muren tekeer gaat voor de strijd losbarst. https://www.youtube.com/watch?v=gXC-jJhFaUI
    De gevechten in Game of Thrones vind ik toch van mindere kwaliteit dan die in LOTR. De acteurs zijn ook minder goed in zwaardvechten. Maar oke een film valt niet te vergelijken met een serie.

In battle of the bastards, dat er daar op 't einde een hoge stapel lijken ligt waar ze over moeten klimmen, was een beetje vreemd.

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door khendro Bekijk bericht
    Zo snel al
    Ik hoop de NK nog wel een paar keer te zien en wat magic toont.

Zouden we nu eigenlijk over hem meer te weten komen? Allee, hoe hij ontstaan is weten we, maar het hoe en wat. Wat drijft de WW, enz...?

Toch een belangrijk deel denk ik dan?

Spoiler:

Dusja, is veel. Waar ze vroeger een heel seizoen voor nodig hadden zit nu in 1 aflevering.
    ...Ω...

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    Kan ik me ergens in vinden, al was het einde dan wel weer veelbelovend. Nu goed, ze moeten alles in nog 5 afleveringen afgerond krijgen, dus het zal wel nog iets spectaculairder worden denk ik benieuwd naar volgende week wel alvast
    Spoiler:
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Ik vind al die media-aandacht momenteel maar niets. Met hun radio wedstrijden en het opbellen van fans die al een klein tipje van de sluier lichten. Nuja, kan ook eenmalig zijn door die wedstrijd van Telenet.
    Ja gaat er over. Voelt heel kunstmatig aan allemaal, vooral al die mensen die het de afgelopen weken dan toch maar zijn beginnen zien puur om met de hype mee te zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antwerp1 Bekijk bericht
    De gevechten in Game of Thrones vind ik toch van mindere kwaliteit dan die in LOTR. De acteurs zijn ook minder goed in zwaardvechten. Maar oke een film valt niet te vergelijken met een serie.

In battle of the bastards, dat er daar op 't einde een hoge stapel lijken ligt waar ze over moeten klimmen, was een beetje vreemd.
    Idd, zeker shots van troepenformaties zien er duidelijk copy-paste uit. Verschil is ook dat LOTR zowat 700k dollar kostte per minuut schermtijd (inflatie meegerekend), bij GOT is dat 'maar' 280k per minuut.

Wat de aflevering zelf betreft wisten we alles al dat ging gebeuren: Jaime die Bran terug zou ontmoeten, Arya & John, waarheid over John, onenigheid over zeggenschap Daenerys in the North, Theon die Yara ging redden (ging eigenlijk veel te makkelijk), Golden Company dat arriveert,... Had beter de laatste aflevering van vorig seizoen geweest.
    Laatst gewijzigd door Spyronamic; 16 april 2019 om 01:05

NEOMATRIX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Ja gaat er over. Voelt heel kunstmatig aan allemaal, vooral al die mensen die het de afgelopen weken dan toch maar zijn beginnen zien puur om met de hype mee te zijn.

Idd, zeker shots van troepenformaties zien er duidelijk copy-paste uit. Verschil is ook dat LOTR zowat 700k dollar kostte per minuut schermtijd (inflatie meegerekend), bij GOT is dat 'maar' 280k per minuut.

Wat de aflevering zelf betreft wisten we alles al dat ging gebeuren: Jaime die Bran terug zou ontmoeten, Arya & John, waarheid over John, onenigheid over zeggenschap Daenerys in the North, Theon die Yara ging redden (ging eigenlijk veel te makkelijk), Golden Company dat arriveert,... Had beter de laatste aflevering van vorig seizoen geweest.
    LOTR > GOT en dat zal niet snel veranderen de gevechten alles is er gewoon beter aan. Maar dit is logisch ook omdat het een film is en geen serie.
    En trouwens ivb die ''duidelijke copy paste shots'' is natuurlijk logisch voor een film die dateert in 2002. Vergelijk het anders het gevecht van The Hobbit Battle of Five Armies. Tegen die graphics gaat GOT nog niet eens opkunnen..

Maar al bij al een saaie eerste aflevering inderdaad ben ook benieuwd hoe de grote slag zal zijn in GOT ending..

Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik snap niet hoe je dit traag kan noemen. Er zijn weinig gevechtsscenes maar dat is altijd zo bij got. Er zitten een hoop reunies in deze aflevering geperst, elk gesprek heeft maar 4 zinnen en een punchline screentime. Het zijn ook niet de minste personages die elkaar terug zien, dus ik denk niet dat hier sneller kon overgegaan worden.

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Logische eerste aflevering. Niets mis mee. Vooral de stukjes met Sam vond ik heel goed. Volgende week met Jaime zal ook wel interessant worden.

Spoiler:

Pagina 2 van 77 Eerste 1234561252 ... Laatste

Regels voor berichten