Discussie: Disney +
-
27 augustus 2019, 17:19 #31
- iTrader
- 4 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Het begint idd wel wat op te lopen qua diensten. Netflix gebruik ik al jaren, Prime nu ook al een tijdje (vooral voor the Expanse en Man in the High Castle). Nu heb ik ook Play erbij genomen om HBO content in te halen. Vooral omdat ik dat downloaden beu ben.
Als Disney+ beschikbaar wordt ga ik het sowieso ook een kans geven. Dan zeg ik eventueel Play of Prime op tot zij weer iets aanbieden dat ik wil zien. 't Zal switchen worden, maar uiteindelijk is dat steeds gebeurd met een druk op de knop.
Een Spotify equivalent in videowereld? Da's duidelijk niet voor meteen.no votesMet citaat reageren
-
27 augustus 2019, 17:20 #32
Kinderprogramma's van Disney Channel zullen er ook wel met hopen in zitten.
De grootste achterstand die ze hebben is bij de series voor volwassenen. Maarja, ze vragen dan ook maar iets meer dan de helft van Netflix.PSN: Shaddix-beno votesMet citaat reageren
-
27 augustus 2019, 23:54 #33
- iTrader
- 67 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
1 aflevering per week komt in mijn ogen nogal ouwbollig over eerlijk gezegd. Dat is het model van de traditionele tv zenders, niet van moderne streaming services vind ik persoonlijk.
Ik vraag me vooral af hoe het gaat zijn ivm het beschikbaar blijven van films en series. Als Disney ziet dan flim A slechts x aantal keer per maand gestreamed wordt en ze dus meer verdienen aan het uitgeven van licenties aan tv zenders zie ik ze ook nog wel gewoon content verwijderen.
Oh ja, en ik ben echt slecht gezind dat Darkwing Duck er niet tussen zitik dacht nog eens wat nostzlgie te beleven maar the mouse says no.
As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
28 augustus 2019, 00:14 #34
- iTrader
- 11 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Indien ze daar hun volledig archief van alle filmen gaan opkomen dan zie ik mij op termijn netflix inwisselen voor disney+.
Disney heeft een enorm archief van niet disney films...no votesMet citaat reageren
-
28 augustus 2019, 09:33 #35
Je abonneren op al die diensten is enkel te betalen als je enkel een internet abonnement neemt, en geen digitale televisie of andere bundles.
Wij hebben nu Whoppa/Wigo + Play + Netflix, begint aardig op te lopen.no votesMet citaat reageren
-
28 augustus 2019, 12:11 #36
- iTrader
- 4 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Logisch als je per se ALLE diensten wil hebben natuurlijk...
no votesMet citaat reageren
-
28 augustus 2019, 13:08 #37
- iTrader
- 3 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Ik weet bv nu al dat als ik van streaming wil veranderen voor 1 reeks die maand, en mijn vriendin is nog iets aan het volgen op de huidige dat het mij veel minder gezeur kost om die ene serie gewoon van het web te plukken (en ik moet ook niet wachten tot zij haar serie uit heeft)
Je kan gewoon niet verwachten dat veel mensen 4-5 streamingdiensten gaan nemen (en dus per maand €45+ extra gaan betalen) omdat ze veel dingen volgen.
Uiteindelijk gaan, denk ik, de mensen die wat mee zijn met alles en u streaming voor een x aantal maanden nemen om een serie te volgen ook net diegene zijn die weten hoe ze illegaal aan alles moeten geraken en dat dus niet doen.
De gewone man gaat gewoon keuzes moeten maken en dus verliezen. En dat is jammer.Nintendo Network Id: Sond2300
3DS Friendcode: 1220-6953-7656no votesMet citaat reageren
-
28 augustus 2019, 16:46 #38
- iTrader
- 4 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Ik snap het probleem niet meteen, alle streaming diensten kan je maandelijks nemen dus je pakt gewoon de dienst die je wilt. Komt er een serie die je per se wilt zien op Netflix dan neem je een maandje Netflix, komt er iets op prime dan neem je een maandje prime,...
Het gaat hier ook niet om gigantische bedragen dus het is ook geen ramp om eens een maand te hebben met 2 diensten...no votesMet citaat reageren
-
28 augustus 2019, 18:41 #39
- iTrader
- 219 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Weet ge nog, toen we vroeger naar de videotheek stapten. 100frank per nieuwe film? 3 voor 200als'k me goed herinner? En dan moest ge die zever nog terugbrengen
Ik zie nog wel, heb qua series alvast nog een watchlist tot 2022 gepland op Netflix, maar af en toe eens een maandje Disney zal er wel afkunnen hier.
Sent from my Moto G (5) using Tapatalk2 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
29 augustus 2019, 11:38 #40
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 1 Post(s)
Niet vergeten terugspoelen ook he!
Enige wat me momenteel over de streep kan trekken is de docuserie van Goldblum en wat Pixar content1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
30 augustus 2019, 02:14 #41
Dat en een paar steengoeie National Geographic documentaires en alle seizoenen van the Simpsons in HD
1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
30 augustus 2019, 11:29 #42
- iTrader
- 51 (100%)
- Mentioned
- 1 Post(s)
We zullen zien wat het geeft. Maar ze zullen van ver moeten komen om Netflix in te halen.
Enkel met marvel en star wars komen ze er niet. En al zeker niet met hun model van 1 aflevering per week.Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
PSN:Mrkend54lno votesMet citaat reageren
-
30 augustus 2019, 12:13 #43
- iTrader
- 18 (95%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Disney is echt alles wat slecht is in de wereld. Eerst zijn ze al jaren alles aan het uitmelken, ze maken niks origineels meer en de mensen blijven erin lopen want "hey, ik herken dat van mijn jeugd".
Marvel stinkt toch wel behoorlijk qua kwaliteit als je dat gaat vergelijken met andere serie's. Boring, predictable en cliché, maar fan-boys blijven fan-boys natuurlijk.
En als de Star-wars series in de zelfde lijn gaan als de laatste films dan is er absoluut geen enkele reden hun dienst aan te schaffen.
/rant over
Ik piraat alles al jaren en de zaken die ik goed vind koop ik op dvd/blu-ray om de makers op die manier rechtstreeks te steunen. Maar er wordt zoveel brol aangeboden en als je dan ziet hoelang sommige zaken kunnen blijven uitgemolken worden en andere knalseries gecancelled worden.2 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
30 augustus 2019, 12:18 #44
Ik ga mss hier en daar ook es een maandje abonneren. Momenteel al Netflix en Amazon Prime.. maar dat laatste heb ik eigenlijk voor de free shipping van Amazon.
-
12 september 2019, 11:16 #45
- iTrader
- 9 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)