Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Discussie: Disney +

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Het begint idd wel wat op te lopen qua diensten. Netflix gebruik ik al jaren, Prime nu ook al een tijdje (vooral voor the Expanse en Man in the High Castle). Nu heb ik ook Play erbij genomen om HBO content in te halen. Vooral omdat ik dat downloaden beu ben.
    Als Disney+ beschikbaar wordt ga ik het sowieso ook een kans geven. Dan zeg ik eventueel Play of Prime op tot zij weer iets aanbieden dat ik wil zien. 't Zal switchen worden, maar uiteindelijk is dat steeds gebeurd met een druk op de knop.

Een Spotify equivalent in videowereld? Da's duidelijk niet voor meteen.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enkel voor Star Wars neem jij een streaming dienst? Het is nu niet dat er maandelijks of wekelijks nieuwe Star Wars content zal bijkomen...

Het zal wat van de content afhangen en of ze snel een app gaan hebben op Samsung smart TV's. Qua content gaan ze sowieso nooit tegen Netflix opkunnen, daarvoor komen ze van veel te ver, maar die 7€ is nu ook niet zo'n drama. Ik zie me dus wel gewoon Netflix houden en Disney+ erbij nemen.
    Die achterstand zal wel meevallen. Voor films toch zeker, alles van Marvel zit er ook in normaal hé.
    Kinderprogramma's van Disney Channel zullen er ook wel met hopen in zitten.
    De grootste achterstand die ze hebben is bij de series voor volwassenen. Maarja, ze vragen dan ook maar iets meer dan de helft van Netflix.
    PSN: Shaddix-be

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    1 aflevering per week komt in mijn ogen nogal ouwbollig over eerlijk gezegd. Dat is het model van de traditionele tv zenders, niet van moderne streaming services vind ik persoonlijk.

Ik vraag me vooral af hoe het gaat zijn ivm het beschikbaar blijven van films en series. Als Disney ziet dan flim A slechts x aantal keer per maand gestreamed wordt en ze dus meer verdienen aan het uitgeven van licenties aan tv zenders zie ik ze ook nog wel gewoon content verwijderen.

Oh ja, en ik ben echt slecht gezind dat Darkwing Duck er niet tussen zit ik dacht nog eens wat nostzlgie te beleven maar the mouse says no.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Indien ze daar hun volledig archief van alle filmen gaan opkomen dan zie ik mij op termijn netflix inwisselen voor disney+.
    Disney heeft een enorm archief van niet disney films...

iTrader
    0
    Je abonneren op al die diensten is enkel te betalen als je enkel een internet abonnement neemt, en geen digitale televisie of andere bundles.

Wij hebben nu Whoppa/Wigo + Play + Netflix, begint aardig op te lopen.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Logisch als je per se ALLE diensten wil hebben natuurlijk...

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Dus via Torrent kan je wel in 1x aan alles geraken zonder dat Disney alles heeft gereleased?
    Nee, maar dat is ook mijn punt niet. Als ik maar 1 serie zou willen zien van hun streaming dienst en het kost mij 3 maanden abbo omdat ik niet, zoals nu op Netflix bv, gewoon 1 keer €11 kan leggen en de hele serie op een week zien, ga ik eerder genijgd zijn om elke week een minuutje of 10 die client open te gooien. Hell, 3 maanden abbo kost bijna even veel als de boxset op DVD kopen

Ik weet bv nu al dat als ik van streaming wil veranderen voor 1 reeks die maand, en mijn vriendin is nog iets aan het volgen op de huidige dat het mij veel minder gezeur kost om die ene serie gewoon van het web te plukken (en ik moet ook niet wachten tot zij haar serie uit heeft)

Je kan gewoon niet verwachten dat veel mensen 4-5 streamingdiensten gaan nemen (en dus per maand €45+ extra gaan betalen) omdat ze veel dingen volgen.
    Uiteindelijk gaan, denk ik, de mensen die wat mee zijn met alles en u streaming voor een x aantal maanden nemen om een serie te volgen ook net diegene zijn die weten hoe ze illegaal aan alles moeten geraken en dat dus niet doen.

De gewone man gaat gewoon keuzes moeten maken en dus verliezen. En dat is jammer.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik snap het probleem niet meteen, alle streaming diensten kan je maandelijks nemen dus je pakt gewoon de dienst die je wilt. Komt er een serie die je per se wilt zien op Netflix dan neem je een maandje Netflix, komt er iets op prime dan neem je een maandje prime,...

Het gaat hier ook niet om gigantische bedragen dus het is ook geen ramp om eens een maand te hebben met 2 diensten...

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Weet ge nog, toen we vroeger naar de videotheek stapten. 100frank per nieuwe film? 3 voor 200als'k me goed herinner? En dan moest ge die zever nog terugbrengen

Ik zie nog wel, heb qua series alvast nog een watchlist tot 2022 gepland op Netflix, maar af en toe eens een maandje Disney zal er wel afkunnen hier.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Weet ge nog, toen we vroeger naar de videotheek stapten. 100frank per nieuwe film? 3 voor 200als'k me goed herinner? En dan moest ge die zever nog terugbrengen
    En dan vloeken dat er bij de film die je absoluut wou zien geen kaartje meer stond en je dus genoegen moest nemen met een andere keuze
    Niet vergeten terugspoelen ook he!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Ik zie nog wel, heb qua series alvast nog een watchlist tot 2022 gepland op Netflix, maar af en toe eens een maandje Disney zal er wel afkunnen hier.
    likewise. Zoals gezegd kan alle Star Wars en Marvel shit me gestolen worden
    Enige wat me momenteel over de streep kan trekken is de docuserie van Goldblum en wat Pixar content

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Dat en een paar steengoeie National Geographic documentaires en alle seizoenen van the Simpsons in HD

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    We zullen zien wat het geeft. Maar ze zullen van ver moeten komen om Netflix in te halen.
    Enkel met marvel en star wars komen ze er niet. En al zeker niet met hun model van 1 aflevering per week.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Disney is echt alles wat slecht is in de wereld. Eerst zijn ze al jaren alles aan het uitmelken, ze maken niks origineels meer en de mensen blijven erin lopen want "hey, ik herken dat van mijn jeugd".
    Marvel stinkt toch wel behoorlijk qua kwaliteit als je dat gaat vergelijken met andere serie's. Boring, predictable en cliché, maar fan-boys blijven fan-boys natuurlijk.
    En als de Star-wars series in de zelfde lijn gaan als de laatste films dan is er absoluut geen enkele reden hun dienst aan te schaffen.

/rant over

Ik piraat alles al jaren en de zaken die ik goed vind koop ik op dvd/blu-ray om de makers op die manier rechtstreeks te steunen. Maar er wordt zoveel brol aangeboden en als je dan ziet hoelang sommige zaken kunnen blijven uitgemolken worden en andere knalseries gecancelled worden.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik ga mss hier en daar ook es een maandje abonneren. Momenteel al Netflix en Amazon Prime.. maar dat laatste heb ik eigenlijk voor de free shipping van Amazon.

Ragjee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Nederland krijgt vanaf vandaag al een gratis proefperiode van twee maanden tot de echte release.
    Add me on PSN of Steam of friendcode: SW-3360-7709-0124
    Owned: PC - Playstation 3 - Playstation 4 - PS Vita - Nintendo 3DS XL - Nintendo Switch

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten