Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Discussie: Disney +

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    gewoon, maandje netflix, maandje Disney, géén PS+ (online spelen is gratis op PC ), dan bespaar je al wat.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Trailer van The Mandalorian:

Naast The Mandalorian ook nog bevestiging van 2 andere spinoffs: 1 met Ewan McGreggor die terug als Obi Wan te zien zal zijn en eentje met Diego Lunna (Cassian uit Rogue One).

Alleen al voor de Star Wars content ga ik Disney+ willen
    PSN: Shaddix-be

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Vanaf 7 November ofzo ook in Nederland, geen mention over Belgie dus denk dat het njet zal zijn of ze verstaan Benelux onder 1 noemer maar dat zal wel niet want ze spraken effectief enkel over Nederland en Nederlandse subtitles.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Het zal wel een tijdje duren vooraleer het hier beschikbaar is, maar als ze al in Nederland zijn dan hebben ze in ieder geval al Nederlandse subtitles dus zou het wel sneller kunnen gaan...

iTrader
    4 (100%)
    Prijs valt mee, maar het aanbod bij Disney is dan weer niet divers genoeg om een Netflix-concurrent te zijn. Het zal dus eerder een "extra"' bovenop Netflix worden. Het wordt trouwens 7€/maand voor 4 parallele schermen. Als ze het delen van een account toelaten hebben ze misschien kans op slagen, anders denk ik dat het lastig wordt. Ze spelen (net als HBO bvb) wel piraterij in de hand. Er zijn relatief weinig mensen die bvb Play More nemen voor GoT, als je vergelijkt hoeveel er illegaal bekeken wordt.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ze spelen (net als HBO bvb) wel piraterij in de hand. Er zijn relatief weinig mensen die bvb Play More nemen voor GoT, als je vergelijkt hoeveel er illegaal bekeken wordt.
    'Play' alleen volstaat om HBO (en dus ook GoT) te bekijken
    Giggity

iTrader
    18 (100%)
    Volgens mij wel ideaal voor jonge ouders. Alles van Star Wars en Marvel en dan nog eens alles van Disney voor de kindjes.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je bedoelt wss ouders van jonge kinderen?

Ik ben in dat geval, maar hoe ouder ik wordt hoe meer franchise-moe ik word (met toy story als uitzondering die de regel bevestigt)
    F*ck Disney en zijn poging om heel den business te proberen monopoliseren trouwens
    Kwalijke evolutie imo

bompa out
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nederland is een soort van "soft trial case" voordat ze andere landen zoals België, VK en Duitsland erbij nemen, maar de verwachting is tegen kerstmis of uiterlijk eind maart 2020.

Om kijkers te verleiden tot een jaarabonnement is het concept een traditionele wekelijkse aflevering, dus voor The Mandalorian zul je 10 weken blijven kijken of pas na afloop een maandje Disney Plus nemen. Met hun line up proberen ze natuurlijk te bekomen dat je op het einde van die maand juist weer de nieuwe Obi Wan Kenobi serie zou moeten missen als je dan beter geen jaarbonnement neemt...

Ivm lokale rechten door traditionele zenders, Proximus/Telenet en voor Marvel vooral lopende Netflix licenties kan het aanbod bij ons lichtjes anders zijn dan in de US voor een overgangsperiode. Het is uiteraard de bedoeling dat Disney Plus de hele boel overneemt. Maar deze maand is bvb The Last Jedi op Netflix verschenen, normaal verdwijnt die weer binnen 6 maanden dus dat zou dan wel moeten lukken om hem op Disney te zetten maar zonder de Belgische app is het berekend gokken wat je krijgt. De nieuwe exclusieve series zijn wel een zekerheid.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Om kijkers te verleiden tot een jaarabonnement is het concept een traditionele wekelijkse aflevering, dus voor The Mandalorian zul je 10 weken blijven kijken of pas na afloop een maandje Disney Plus nemen. Met hun line up proberen ze natuurlijk te bekomen dat je op het einde van die maand juist weer de nieuwe Obi Wan Kenobi serie zou moeten missen als je dan beter geen jaarbonnement neemt...
    Dus eerst maken ze de mensen het binge-watchen gewoon en dan gaan ze het terug afnemen om zoveel mogelijk geld binnen te rijven?
    Oh boy, de torrent sites gaan gouden zaken doen...

Ik snap echt niet dat ze zelf niet beseffen dat ze piraterij gewoon terug in het leven roepen.
    Quasi niemand die ik ken was nog illegaal aan het downloaden want alle muziek stond op Spotify en alle series kwamen op Netflix. Als je dan bekijkt hoeveel volk er al illegaal naar GoT keek omdat je daar een extra abbo voor moest hebben weet je gewoon dat het terug die richting uit gaat als je 4 series volgt en die allemaal €10 de maand gaan kosten.

Verhoog het Netflix abbo met €10-€15 maar zorg dat je alles kan zien (dus huidig aanbod + disney + amazon + hbo +...) en ik twijfel geen seconde. Maar maandelijks een beetje gaan liggen switchen tussen 7 streamingdiensten omdat je in Maart serie X en in April serie Y wil zien? Dat gaat toch niemand doen? En om alle diensten tegelijk te nemen heeft denk ik niemand het geld over (of de tijd om alles te volgen).
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    18 (100%)
    Dus via Torrent kan je wel in 1x aan alles geraken zonder dat Disney alles heeft gereleased?

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Dus eerst maken ze de mensen het binge-watchen gewoon en dan gaan ze het terug afnemen om zoveel mogelijk geld binnen te rijven?
    Oh boy, de torrent sites gaan gouden zaken doen...

Ik snap echt niet dat ze zelf niet beseffen dat ze piraterij gewoon terug in het leven roepen.
    Quasi niemand die ik ken was nog illegaal aan het downloaden want alle muziek stond op Spotify en alle series kwamen op Netflix. Als je dan bekijkt hoeveel volk er al illegaal naar GoT keek omdat je daar een extra abbo voor moest hebben weet je gewoon dat het terug die richting uit gaat als je 4 series volgt en die allemaal €10 de maand gaan kosten.

Verhoog het Netflix abbo met €10-€15 maar zorg dat je alles kan zien (dus huidig aanbod + disney + amazon + hbo +...) en ik twijfel geen seconde. Maar maandelijks een beetje gaan liggen switchen tussen 7 streamingdiensten omdat je in Maart serie X en in April serie Y wil zien? Dat gaat toch niemand doen? En om alle diensten tegelijk te nemen heeft denk ik niemand het geld over (of de tijd om alles te volgen).
    Dit x 1000.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 54

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ga het toch ook opvolgen. Wij hebben geen Netlfix of eender andere streaming dienst, maar als er nu echt Star Wars content op komt dan is €6,99 inderdaad niet veel.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Enkel voor Star Wars neem jij een streaming dienst? Het is nu niet dat er maandelijks of wekelijks nieuwe Star Wars content zal bijkomen...

Het zal wat van de content afhangen en of ze snel een app gaan hebben op Samsung smart TV's. Qua content gaan ze sowieso nooit tegen Netflix opkunnen, daarvoor komen ze van veel te ver, maar die 7€ is nu ook niet zo'n drama. Ik zie me dus wel gewoon Netflix houden en Disney+ erbij nemen.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Enkel voor Star Wars neem jij een streaming dienst? Het is nu niet dat er maandelijks of wekelijks nieuwe Star Wars content zal bijkomen...

Het zal wat van de content afhangen en of ze snel een app gaan hebben op Samsung smart TV's. Qua content gaan ze sowieso nooit tegen Netflix opkunnen, daarvoor komen ze van veel te ver, maar die 7€ is nu ook niet zo'n drama. Ik zie me dus wel gewoon Netflix houden en Disney+ erbij nemen.
    Ja, en ik ga voor de rest express naar niets kijken wat er op staat om u te pesten!
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten