Pagina 4 van 12 Eerste 12345678 ... Laatste
    Nina123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik snap totaal niet hoe ze zo veel kunnen renoveren met slechts 50k

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Logo van de winkel even overdreven in beeld brengen en je komt al heel wat verder met dat budget...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XA4 Bekijk bericht
    Logo van de winkel even overdreven in beeld brengen en je komt al heel wat verder met dat budget...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Of bezoek aan fabriek.
    Daarnaast zijn het toch vooral cosmetische aanpassingen ipv structurele

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Of bezoek aan fabriek.
    Daarnaast zijn het toch vooral cosmetische aanpassingen ipv structurele
    Met een man in maatpak Die mens was overduidelijk nog nooit vanachter in de fabriek geweest

"Dé trend van 2019: Composiet". Yeah right.

seetjetoebak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Ik zei net hetzelfde tegen mijn vrouw. Wij zouden zo'n veranderingen nooit kunnen met dat budget. Enkel omdat ze op tv komen.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wij hebben verbouwd van mei vorig jaar tot nu met een budget van 55k. Wees maar heel zeker dat een groot stuk sponsoring is.

Het oogt allemaal wel proper. Sowieso moet je altijd wel compromissen sluiten. Begint die ene daar te zagen over haar plafond in de slaapkamer. Spaart wa of steekt dan binnen een jaar of 2 zelf nen nieuwen hé, komaan.
    Don't think you are, know you are...

Arne's schermafbeelding
    iTrader
    162 (99%)
    Beetje zielig dat ze de rekening achteraf niet tonen. Het zou enkel interessant zijn als ze zouden zeggen hoeveel het zonder sponsering effectief zou kosten.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seetjetoebak Bekijk bericht
    Ik zei net hetzelfde tegen mijn vrouw. Wij zouden zo'n veranderingen nooit kunnen met dat budget. Enkel omdat ze op tv komen.
    Welja zoals eerder gezegd. Als je beperkt budget hebt om huis te kopen en paar dingen te renoveren doe mee aan dit programma.

No way dat alles wat ze gisteren hebben getoond voor 50.000€ was.

Wij zijn aan het kijken om een schuifraam te vervangen => kostprijs rond de 3.5K met plaatsing. In Ternat hebben ze nog mogen uitbreken.
    Maar productplacement helpt

Het was mooi gedaan en ze hebben wel effectief iets gedaan aan vochtprobleem en dergelijke.

@sandervdw : er is structureel niks verkeerd aan het dak. Gewoon mosvorming (noordkant)
    Ramen weet ik niet. Leken me inderdaad aan vervanging toe.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    Welja zoals eerder gezegd. Als je beperkt budget hebt om huis te kopen en paar dingen te renoveren doe mee aan dit programma.

Wij zijn aan het kijken om een schuifraam te vervangen => kostprijs rond de 3.5K met plaatsing. In Ternat hebben ze nog mogen uitbreken.

Het was mooi gedaan en ze hebben wel effectief iets gedaan aan vochtprobleem en dergelijke.

@sandervdw : er is structureel niks verkeerd aan het dak. Gewoon mosvorming (noordkant)
    Was het ook niet dit huis waar er geen onderdak en geen isolatie in het dak zat (lieten ze vorige aflevering zien)?

Dat vochtprobleem vind ik positief dat ze het aanpakken, al blijf ik daar vragen bij stellen hoe structureel zo'n injectie nu is. Wel heel raar dat ze binnen dat budget dan ook nog dus in heel het huis opnieuw bezet hebben.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Was het ook niet dit huis waar er geen onderdak en geen isolatie in het dak zat (lieten ze vorige aflevering zien)?

Dat vochtprobleem vind ik positief dat ze het aanpakken, al blijf ik daar vragen bij stellen hoe structureel zo'n injectie nu is. Wel heel raar dat ze binnen dat budget dan ook nog dus in heel het huis opnieuw bezet hebben.
    Isolatie is snel gestoken toch? Geen onderdak is een ander verhaal.
    Als ik zo vrienden zie die een nieuwbouw gekocht hebben, na x-aantal jaar is daar toch alweer werk aan.

Aan een huis is altijd werk. Ik zou dat nu niet erg vinden als de zolder nog niet geïsoleerd zou zijn.
    Don't think you are, know you are...

Franneke's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht

Ik dacht dat dat een ander huis was, dat huis zonder onderdak had rode pannen, dit heeft leisteen.
    AMD Ryzen 2700X | MSI X470 GAMING Plus | be quiet! Dark Rock 4 Pro | 16Gb Corsair DDR4-2400 | MSI GeForce RTX 2070 VENTUS 8G | LG 27UD58-B | Windows 10 64bit Ultimate Edition | PS4 Pro | PS3 | PSVita | 3DS

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht

no way dat dat vochtprobleem daarmee opgelost is.

Vorige aflevering was die vrouw nog aant kakken op de radiatoren. Leken mij nog dezelfde te zijn (misschien een likje verf?) dus binnen 5 jaar mag je ze ook allemaal vervangen :')

Het irriteerde mij ook wel dat ze beweren dat te doen voor 50k. Die vloer is daar volledig uitgeschoten geweest, opnieuw getegeld enzo. Kost toch ook wel kluiten. Nuja, het is geen "ons eerste huis" dus ik snap wel dat ze die toer niet opgaan.

@ dak: was inderdaad van een ander huis denk ik (dat dichter bij de e40). Isolatie is geen probleem, maar als uw pannen eraf moeten voor een onderdak te steken zijt ge vertrokken. Dan zijt ge al rap 20k kwijt daarvoor alleen al.

@ dat koppel van villa kakelbont. Wtf, hoe irritant is dat wijf. "dus jullie hebben beslist zonder iets te vragen?" euhm...

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De "rekening" hoef ik niet te hebben want die is bij andere bouwprogramma's van Vier ook altijd opgelapt zoals de panden zelf. Met product placement is het zaak om idd het interieur te doen en een paar eye catchers te geven zoals het schuifraam of een haardvuur. Er werd langdurig ingezoomd op de gesponsorde rugshirts zoals het "hoort". Ik had ze gelukkig verwacht maar die tranen erbij gaan er wel over, ik denk dat ze gescreend hebben op emotionaliteit.

Het zou me trouwens niet verbazen dat er in het contract staat dat ze voor een paar duizend euro over budget kunnen gaan via sponsoring maar daarmee extra blijheid moesten tonen, acteren is deel van het bouwpakket. Enkel lichte kritiek is toegelaten (of desnoods in de montage weggeknipt).

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Langs de andere kant verbouwen die gasten heel uw huis. Een minimum aan respect mag dan wel.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eigenlijk wel een flauw programma

- zoek koppels met overdreven eisen voor hun budget
    - koop een huis waarmee je eigenlijk helemaal niets goed kan doen voor dat koppel
    - laat het huis zien voor ze het renoveren, met alle nodige emoties van dien (sensatie?)
    - renoveer het huis met sponsoring
    - laat het huis opnieuw zien (emo tv)

Er zitten ook wel gaten in dat programma. Volgens Dina weten ze helemaal niks, maar als ze de eerste keer in het huis rond gaan hoor je bepaalde koppels toch meermaals spreken over 'hopelijk gaan ze dit nog aanpakken' dus ze weten blijkbaar toch wel dat er nog gewerkt zal worden in het huis. Die eerste keer het huis tonen is ook enkel maar voor de emotionele sensatietv om de tranen te kunnen omzetten in blijdschap uiteindelijk.

En dan al die onnodige stukjes tv ertussen (vlog stijl) van in hun huidige woning tussendoor. Of subtiel eens naar Dovy keukens gaan om een werkblad te gaan kiezen.

Ik hoop overigens dat de afwerking beter gebeurt dan bij bv 'help mijn man is een klusser', daar zie je gewoon hoe alles eigenlijk maar half en half afgewerkt is met lapmiddelen.
    Laatst gewijzigd door MiniJeffrey; 5 april 2019 om 11:06
    Let us pray for all the fools that be

Pagina 4 van 12 Eerste 12345678 ... Laatste

Regels voor berichten