Pagina 19 van 19 Eerste ... 91516171819

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tgoh, wat kan dat VTM boeien?

Hun opnames zijn gemaakt, sponsorcontracten zijn inorde en hun kosten voor de opnames hebben ze gedaan. Zolang er voor hen geen kosten zijn denk ik dat het hen geen hol uitmaakt wie er in dat huis woont.
    Als VIER in hun "hoe zou het nog gaan met..." aflevering, 7x uitkomt bij een koppel "wij hebben het terug verkocht het was maar niks", dat is ook niet zo goed voor de kijkcijfers toch.
    De bedoeling is namelijk wel dat VIER zogezegd die mensen verder helpt. De sponsors betalen ook niet om afgewezen te worden op tv.
    Al ben ik wel vrij zeker dat ze dik content zijn over Flo. Dat spekt de kijkcijfers wat, direct een knallende 3 afleveringen.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 4 april 2020 om 00:24

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maver!ck Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je vergeet ook wel de radiatoren. + er moet daar toch al een boillertje zijn ik zag toch wel warmwater leidingen in de badkamer.

Voor zover gezien hebben ze ook enkel in de keuken en badkamer gekapt. Daarmee leg je geen cv natuurlijk.

Het zou mij wel verbazen dat ze geen extra leidingen hebben getrokken indien er later toch radiatoren komen. Maar opnieuw das enkel voor badkamer en evt keuken
    ook weer waar, maar ik heb voor de basisradiator in onze badkamer iets van een honderd euro betaald. Nuja, totaal zal wel altijd duurder uitkomen dan "hier is een pelletkachel, succes"

Regels voor berichten