Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112
    the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tin_Cricket Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat van 120 jaar oud, dat nog niet gerenoveerd was. Je kon zien in de preview dat ze daar een rondleiding in kregen.
    Da was denk ik een ander huis; zag er toch compleet anders uit (nog bemeubeld en decoratie aan de muur; waar dat van 120j oud bijna compleet leeggehaald was; behangpapier en muren kwamen ook niet overeen ).

En ik blijf erbij dat het voor mij grotendeels uitlachtelevisie is. En ik begin ook te vermoeden (allez, eerder hopen) dat het scripted is. Bijvoorbeeld die uit Antwerpen; als ge al zo lang aan't zoeken zijt en al een paar keer een bod uitgebracht hebt, dan weet ge toch dat datgene waar ze instonden ver boven hun budget is. De eisen van die van Mechelen waren ook niet realistisch, en dan ff hun woning al verkopen voordat ze ook nog maar nieuws hadden. En dan doodleuk zeggen dat ze wel enkele maanden in een B&B zullen verblijven (ook weer op kosten van de programmamakers vermoed ik...).

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gebruiker001 Bekijk bericht
    Allez, 390.000€ voor een ruim huis in het centrum van Mechelen met 4 slaapkamers, een ruime tuin en parkeerplaats. En de rest moet natuurlijk ook in orde zijn.

En dan dat ander koppel. Hoe simpel zijn die om niet door te hebben dat dat huis van 470.000€ ruim boven hun budget ligt? Dat ziet het kleinste kind toch? Dat is ook gewoon een redelijke prijs voor wat je krijgt.

Waar vinden ze die onnozelaars toch?
    Sowieso casten ze enkel op van die koppels die belachelijke eisen hebben voor een beperkt budget. Dat geeft natuurlijk betere tv dan een koppel dat goed bemiddeld is en waar je gewoon en op en top woning voor koopt en afgeeft. Anders hebben de makelaar, architect en de sponsors natuurlijk geen werk en scheurt vier er zijn broek aan. Dan nog dat laagje Dina over die eigenlijk gewoon niets doet behalve af en toe eens langsgaan en het is compleet.
    Let us pray for all the fools that be

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Sowieso casten ze enkel op van die koppels die belachelijke eisen hebben voor een beperkt budget. Dat geeft natuurlijk betere tv dan een koppel dat goed bemiddeld is en waar je gewoon en op en top woning voor koopt en afgeeft. Anders hebben de makelaar, architect en de sponsors natuurlijk geen werk en scheurt vier er zijn broek aan. Dan nog dat laagje Dina over die eigenlijk gewoon niets doet behalve af en toe eens langsgaan en het is compleet.
    Logisch toch? Het is immers 1 van de belangrijkste redenen dat ze geen huis vinden.

Mensen met ruime budgetten hebben keuze en vinden zelf wel wat.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Mensen met ruime budgetten hebben keuze en vinden zelf wel wat.
    Bwa, vrienden van ons hebben zeer ruim budget (+1000k). Nadeel van alles te kunnen betalen is dat je alles dat je graag hebt, ook effectief wilt in de woning :-) Ze zoeken ook een herenhuis dus dat bouw je niet even zelf. En zo heeft iedereen zijn problemen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    En dan doodleuk zeggen dat ze wel enkele maanden in een B&B zullen verblijven (ook weer op kosten van de programmamakers vermoed ik...).
    Ja dat vond ik ook maar bizar. Maar ik zie de gevel en het logo van de b&b al mooi in beeld verschijnen, samen met het lekkere ontbijtje dat ze daar krijgen.

Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Regels voor berichten