Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567
    waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElvisP Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Algemeen bekeken, absoluut onwaar natuurlijk. Puur als mainstream-radio-gespeelde-hiphop, misschien. Maar dat is zo nutteloos en voor mij hetzelfde als zeggen dat er geen kwaliteit hamburgers meer te vinden zijn terwijl je je beperkt tot McDonalds en Quick. Tjah, I guess...
    Ik bedoel inderdaad bij de hele bekende, genre 2pac biggie
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Is die mumble niet met xxx begonnen?

J Cole en Kendrick kunnen er nog wat van, maar dat zal het zo zijn denk ik?

Ik denk dat je ook naar de tijdsgeest moet kijken. Rap van vroeger past nu niet en vica versa. Het is leuk om die 90s clips te zien, maar ik hoef ze niet soortgelijk te zien nu.
    Ik vond het clipje van Sicko Mode bv heel knap met enkele knipogen naar vroeger.
    Joyner Lucas

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Bestaan er nog groepen, mc's die het niveau van Nas, 2pac, Eminem, biggie, wu tang, Busta rhymes, big L,... halen? Puur qua tekst en flow? Ik kan er niet direct 1 opnoemen
    Logic, J cole, Joey Badass , Tyler the creator, kendrik lamar, The game, ...

Nog genoeg materiaal dat gemaakt wordt dat goed is hoor. Natuurlijk moet je wel je ogen en oren opendoen natuurlijk. Vroeger was alles beter, vergeet het maar. Vroeger had je ook grote onkunde en muziek die barslecht was.

Voor elke Nas waren er 8 idioten die er niks van bakte. Muziek evolueert, en gelukkig maar. Als iedereen nog muziek zou maken zoals Wu-tang ze in 1990 maakte, het zou op niet veel trekken.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Jah natuurlijk waren er ook slechte rappers in de jaren 90. Ik zeg ook niet dat ik met alles akkoord ga die er in staat of hoe die tekst geschreven is.. Het gaat erover wat er in grote lijnen in staat. En als je het vergelijkt heeft hij daar gelijk in.. Bestaan er nog groepen, mc's die het niveau van Nas, 2pac, Eminem, biggie, wu tang, Busta rhymes, big L,... halen? Puur qua tekst en flow? Ik kan er niet direct 1 opnoemen (toch niet van mainstream.. Underground zijn er wel nog goeie mc's)

En hoe moet je zoiets staven? Wat wij (mensen die in de jaren 90 begin 2000) goeie rap vonden en dit van nu slecht vinden is ook gewoon smaak.. Sinds wanneer moet je dat gaan staven om er een mening over te mogen hebben?

Is net alsof iemand op een website zet dat spruitjes niet lekker zijn en dit dan zou moeten staven..

Die superman op zich vond ik wel een tof liedje ook, maar het is wel een feit dat sinds dan heel die meute clown mumble rappers begonnen is. Hoe ze eruit zien alleen al is gewoon al niet serieus te nemen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    1. Zoals ik zei spreek ik me niet uit over uw statement, geen zin in de discussie, maar zie wat de mensen erna zeiden.

2. Uw vergelijking raakt kant nog wal. Tzou moeten zijn "gebeurtenis X in 199X heeft de smaak van spruitjes volledig verneukt" => en JA dat moet ge kunnen staven.
    Een mening is indeed een mening en MOET niet gestaafd zijn (maar dan nog siert het u om ze WEL te staven).

3. Mijn post was eigenlijk heel wat simpeler :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    En met de eerste tekst moest ik heel hard lachen met "in the 90’s there were zero bad rappers, less than a decade later there are like 20 x that." ... lol idiot .
    => 20 X 0 = ... 0

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Logic, J cole, Joey Badass , Tyler the creator, kendrik lamar, The game, ...

Nog genoeg materiaal dat gemaakt wordt dat goed is hoor. Natuurlijk moet je wel je ogen en oren opendoen natuurlijk. Vroeger was alles beter, vergeet het maar. Vroeger had je ook grote onkunde en muziek die barslecht was.

Voor elke Nas waren er 8 idioten die er niks van bakte. Muziek evolueert, en gelukkig maar. Als iedereen nog muziek zou maken zoals Wu-tang ze in 1990 maakte, het zou op niet veel trekken.

Muziek evolueert idd maar of de evolutie van nu positief is dat is iets anders.. En nu niet alleen over hip hop alleen. Ik zie de liedjes van nu niet meer gedraaid worden over 30 jaar zoals dat wel het geval is met muziek uit de jaren voor 2000.

Zelfs liedjes vanaf 2005 hoor je zelden nog op de radio. En goeie zangers en zangeressen live heb je ook bijna niet meer. Als ze er goed uit zien en met autotune overweg kunnen is het al genoeg. Is gewoon een trieste evolutie in muziek.

Als voorbeeld hoe vaak hoor je dan die superman nog die zoveel meer verkocht werd dan Michael Jackson? Zo goed als nooit.. MJ hoorde je voor heel die heisa wekelijks. Zegt ook al genoeg.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Komaan boys, er is een hiphopthread waar deze discussies meer dan welkom zijn (in plaats van saaie generieke Hollandse wannabes die daar helaas zo vaak gepost worden )

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Heb de thread niet volledig gelezen maar dit weekend wel de documentaire gezien. Ik denk dat verhalen erger voorgesteld zijn dan wat er echt gebeurd is, maar MJ is hoe dan ook een pedofiel door voor te stellen om bij hem te slapen; en continu opbellen etc..

Hoe dan ook.. zijn muziek bannen op radios etc gaat er dan weer volledig over. Er zijn nog mensen die aan zijn muziek gewerkt hebben en die er niets mee te maken hebben.

Heb wel dat ding van Cindy nog niet bekeken.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Op zich moet heel die discussie hier niet eens gevoerd worden, los van alle elementen die erop wijzen dat ze allebei liegen:
    70 FBI agenten hebben heel zijn huis overhoop gehaald in 2004 en niks belastende gevonden. Daarna is hij nog eens door 12 juryleden vrijgesproken die alle bewijzen hebben mogen zien.
    Dat op zich zegt al genoeg.

Dat het "niet normaal" was om u als volwassen met kinderen in te laten ben ik helemaal mee akkoord. Maar MJ was ook niet echt helemaal normaal, alle "geniën" hebben iets excentrieks.
    Bij hem was dat het Peter Pan syndroom

Er zijn 10,000den kinderen geweest die Neverland bezocht hebben, daarvan komen er nu twee naar voren met een verhaal waarvan een beetje onderzoeksjournalisme kan aantonen dat het op zijn zachtst gezegd niet helemaal klopt.
    Ondertussen verkopen ze wel de rechten van hun docu voor miljoenen en miljoenen euro's, terwijl ze voor een rechtbank hun gram niet kunnen halen. En vooral zonder dat de beschuldigde en tegenwoord kan bieden.
    Om nog maar te zwijgen van de vele kindvrienden die Michael nog steunden.

iTrader
    11 (93%)
    Wade is inderdaad totaal niet geloofwaardig. Ook het feit dat hij > 25 jaar niets zei, tegen niemand, ook niet tegen vrienden of familie of psychiaters... en dan opeens als het slecht gaat met de carrière alles "herinnert" is zéér ongeloofwaardig. Hij zou wél geloofwaardig zijn als hij luidop zegt dat hij geen enkele schadevergoeding eist.

iTrader
    3 (100%)
    Haha zalig, schoolfeest van men 3 jarig zoontje, orkest opent met Triller van M.J

iTrader
    0
    Zegt Wade ook niet verkracht te zijn in een constructie op de ranch die er pas 2 jaar later gezet is ( dan hij beweerde)
    En Wade werkte hier enkel aan mee nadat hij ( voor de zoveelste keer) geen geld kreeg van de Jackson foundation.
    En ook nu wil hij opnieuw geld.... Dus serieus kan ik dat niet nemen hoe ernstig de feiten ook zijn

Verder is er echt wel muziek van na 2000 die nog regelmatig op de radio komt hoor. Kings of Leon bv hoor je nog altijd veel.
    50 cent hoor je ook nog,...

Dat muziek gedoe is echt afgezaagd. Het is heus zo slecht niet. Er is veel meer keuze dan ooit. Je moet gwn wat beter zoeken. Maar mensen als Louis Armstrong of Otis redding hoor je nu ook niet meer zo vaak op de radio. Dat maakt ze niet slecht

Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567

Regels voor berichten