Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste
    MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Soulja boy heeft hip hop gemaakt tot wat het nu is.. Daarom alleen al verdient hij de doodstraf.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Dat mag je toch eens verklaren.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    1 (100%)
    Na het zien van deel 2 toch wel onder de indruk, redelijk heftig verhaal en docu...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Safechuck en Robson lijken mij getekend voor het leven. Wat zouden ze te winnen hebben om deze zaken te gaan verzinnen. Trouwens ze zijn bijlange niet de enige die door MJ misbruikt werden. De zaken Chandler en Gavin zijn voor de rechtbank gekomen. Vandaag in de krant het misbruik van 2 Mexicaanse jongens door MJ in de '86 dat werd in de doofpot gestoken. En hoeveel jongemannen zijn er niet die niet durven spreken.
    Ik vond Safechuck eigenlijk nog het meest geloofwaardig overkomen, die lijkt mij ook de meest intelligente van de twee.

Na het zien van deel 2 vind ik het trouwens bijna logisch dat ze allebei gelogen hebben in de rechtbank:
    - De eerste keer waren ze allebei nog redelijk jong, dus mentaal totaal niet klaar om de waarheid te vertellen... denk zelf nog eens aan uw tienerjaren, en wat ge allemaal niet durfde te bespreken met uw ouders (laat staan met de hele wereld)
    - De tweede keer waren ze ouder, en Safechuck wou dus niet meer getuigen. Robson had een hele carriere opgebouwd dankzij MJ, en zag dat potentieel helemaal in elkaar storten (m.a.w. wie in de show business wil er nog samenwerken met de man die MJ de gevangenis in gepraat heeft).
    Daarbij hielden ze zelfs nog van MJ, wat het natuurlijk helemaal ziek maakt, mag er niet aan denken dat ge in zo een situatie zit

Maar bon, heftige boel allemaal. Ik hoop eigenlijk toch stiekem dat er nog slachtoffers gaan beginnen praten... stel u voor dat Macaulay Culkin hetzelfde heeft meegemaakt en dat nu zou toegeven, het zou tenminste alle twijfel wegnemen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Net de eerste helft gezien.
    - De eerste keer waren ze allebei nog redelijk jong, dus mentaal totaal niet klaar om de waarheid te vertellen... denk zelf nog eens aan uw tienerjaren, en wat ge allemaal niet durfde te bespreken met uw ouders (laat staan met de hele wereld)
    Dit was het enige moment in de docu dat mij oprecht wist te raken en wat toch vooral kan verklaren waarom dit mogelijk is geweest en het geheel een geloofwaardigheid geeft. Voor derest had ik gewoon medelijden met alles en iedereen, van Mj tot die kids, en vooral ook die vader, jezus fuckin hell.

Maar bon, heftige boel allemaal. Ik hoop eigenlijk toch stiekem dat er nog slachtoffers gaan beginnen praten... stel u voor dat Macaulay Culkin hetzelfde heeft meegemaakt en dat nu zou toegeven, het zou tenminste alle twijfel wegnemen.
    Als hij het allemaal gedaan heeft zoals in de docu word voorgesteld, is het slimste dat hij kon doen simpelweg gelijkaardige kinderen bevrienden en niets meer uithalen.

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

wimpie5001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De documentaire ook gezien. Ik snap toch echt niet dat mensen nog steeds niet geloven dat MJ een pedofiel is en verschillende kinderen over lange periodes heeft misbruikt. Als je de reacties hier en daar leest zie je pas hoeveel mensen blijven oogkleppen op hebben.
    Jammer dat hij altijd alles heeft kunnen afkopen/belazeren door zijn status.

Alle muziek die hij gemaakt heeft en zijn genie staat hier los van verder.

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimpie5001 Bekijk bericht
    De documentaire ook gezien. Ik snap toch echt niet dat mensen nog steeds niet geloven dat MJ een pedofiel is en verschillende kinderen over lange periodes heeft misbruikt. Als je de reacties hier en daar leest zie je pas hoeveel mensen blijven oogkleppen op hebben.
    Jammer dat hij altijd alles heeft kunnen afkopen/belazeren door zijn status.

Alle muziek die hij gemaakt heeft en zijn genie staat hier los van verder.
    Ik heb de docu niet gezien, maar zoals ik het overal lees zijn er gewoon veel argumenten voor beide zijdes van het verhaal. En voor zover ik weet is het nog altijd "onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt" en vermits er geen harde bewijzen zijn.
    Ik ga ook geen partij trekken want het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen, maar ik vind het gevaarlijk als mensen overtuigd zijn van iets zonder harde bewijzen. Zo zitten er vele mensen in het gevang op beschuldiging van verkrachting bv...

Lolplayer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het gaat niet alleen om die twee mannen

Maar er zijn nog de twee huishoudsters (Adrian McManus &, Blanca Francia)

https://themichaeljacksonallegations...nesses-part-2/

Ook zijn eigen zus Latoya Jackson ging volluit tegen MJ in

https://www.youtube.com/watch?v=9_1tGqn4jXc
    Wie wil er LOL ranked spelen ?

==> stuur pm indien je in bronze zit en lol wil spelen
    ==> age of empires spelers mogen zich ook aanmelden

iTrader
    1 (100%)
    Wat zouden dan wel harde bewijzen zijn in deze zaak? Want ik heb de indruk dat er in deze zaak veel meer bewijzen zijn dan in de meeste misbruikzaken (meestal woord tegen woord, maar in dit geval weten we ook dat ze in hetzelfde bed sliepen, dat er veel geld is overgemaakt naar families, er zijn beschuldigingen van meerdere personen etc.).

Ook net gelezen dat een van de broers (Taj? Jackson) een crowd funding heeft gestart om een tegen-documentaire te maken...
    De hollywood soap is nog niet voorbij
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Ik geloof de 2 ook wel, simpelweg omdat het enorm geloofwaardig en logisch word vertelt. Maar de docu geeft op hun getuigenis na, letterlijk niets van bewijs. Ik snap waarom de docu is gemaakt nu met de golf van metoo. Het bewustmaken is belangerijker dan MJ's Legacy, welke muzikaal nog steeds overeind staat.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Dat mag je toch eens verklaren.
    https://genius.com/discussions/27841...-rap-heres-why

Old School Rappers Blame SouljaBoy for Killing Hip Hop | JFP Mobile | Jackson, Mississippi

Dat je de vraag stelt alleen al.. Vergelijk zijn superman eens met gelijk welk ander rap nummer van voor die tijd en je hebt je antwoord al.

Laatst gewijzigd door straight_six; 16 maart 2019 om 12:34

iTrader
    1 (100%)
    Zonder mij uit te spreken over uw statement, maar hoe fucking slecht zijn die teksten geschreven? Daarboven staven ze absoluut hun mening niet.

En met de eerste tekst moest ik heel hard lachen met "in the 90’s there were zero bad rappers, less than a decade later there are like 20 x that." ... lol idiot .

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Zonder mij uit te spreken over uw statement, maar hoe fucking slecht zijn die teksten geschreven? Daarboven staven ze absoluut hun mening niet.

En met de eerste tekst moest ik heel hard lachen met "in the 90’s there were zero bad rappers, less than a decade later there are like 20 x that." ... lol idiot .
    Jah natuurlijk waren er ook slechte rappers in de jaren 90. Ik zeg ook niet dat ik met alles akkoord ga die er in staat of hoe die tekst geschreven is.. Het gaat erover wat er in grote lijnen in staat. En als je het vergelijkt heeft hij daar gelijk in.. Bestaan er nog groepen, mc's die het niveau van Nas, 2pac, Eminem, biggie, wu tang, Busta rhymes, big L,... halen? Puur qua tekst en flow? Ik kan er niet direct 1 opnoemen (toch niet van mainstream.. Underground zijn er wel nog goeie mc's)

En hoe moet je zoiets staven? Wat wij (mensen die in de jaren 90 begin 2000) goeie rap vonden en dit van nu slecht vinden is ook gewoon smaak.. Sinds wanneer moet je dat gaan staven om er een mening over te mogen hebben?

Is net alsof iemand op een website zet dat spruitjes niet lekker zijn en dit dan zou moeten staven..

Die superman op zich vond ik wel een tof liedje ook, maar het is wel een feit dat sinds dan heel die meute clown mumble rappers begonnen is. Hoe ze eruit zien alleen al is gewoon al niet serieus te nemen.

Laatst gewijzigd door straight_six; 16 maart 2019 om 14:32

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Documentaire dit weekend bekeken, maar ik vond het allemaal heel subjectief en eenzijdig. Het zou veel geloofwaardiger zijn overgekomen als ze meerdere stemmen hadden laten horen (bijv. advocaten van Jackson). Vooral Wade Robson kwam imo ongeloofwaardig over, het leek mij één grote monetaire bedoeling te zijn (die overigens mislukt is). Al bij al heb ik het moeilijk hun verhalen te geloven. Al die beschuldigingen tegen MJ zijn in het verleden al uitgebreid beslecht in rechtszaken en FBI onderzoeken en nooit is er een effectieve beschuldiging van gekomen.

Nu is MJ dood en plots keert W. Robson zijn kar en probeert hij geld te eisen van de MJ foundation door zijn verhaal compleet om te draaien (zonder enige harde bewijzen). In mijn ogen is iemand onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Hier is er niets bewezen, enkel een hoop (onbewezen) beschuldigingen tegen iemand die zich niet meer kan verdedigen.

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Jah natuurlijk waren er ook slechte rappers in de jaren 90. Ik zeg ook niet dat ik met alles akkoord ga die er in staat of hoe die tekst geschreven is.. Het gaat erover wat er in grote lijnen in staat. En als je het vergelijkt heeft hij daar gelijk in.. Bestaan er nog groepen, mc's die het niveau van Nas, 2pac, Eminem, biggie, wu tang, Busta rhymes, big L,... halen? Puur qua tekst en flow? Ik kan er niet direct 1 opnoemen (toch niet van mainstream.. Underground zijn er wel nog goeie mc's)

En hoe moet je zoiets staven? Wat wij (mensen die in de jaren 90 begin 2000) goeie rap vonden en dit van nu slecht vinden is ook gewoon smaak.. Sinds wanneer moet je dat gaan staven om er een mening over te mogen hebben?

Is net alsof iemand op een website zet dat spruitjes niet lekker zijn en dit dan zou moeten staven..

Die superman op zich vond ik wel een tof liedje ook, maar het is wel een feit dat sinds dan heel die meute clown mumble rappers begonnen is. Hoe ze eruit zien alleen al is gewoon al niet serieus te nemen.

Is die mumble niet met xxx begonnen?

J Cole en Kendrick kunnen er nog wat van, maar dat zal het zo zijn denk ik?

Ik denk dat je ook naar de tijdsgeest moet kijken. Rap van vroeger past nu niet en vica versa. Het is leuk om die 90s clips te zien, maar ik hoef ze niet soortgelijk te zien nu.
    Ik vond het clipje van Sicko Mode bv heel knap met enkele knipogen naar vroeger.
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    J Cole en Kendrick kunnen er nog wat van, maar dat zal het zo zijn denk ik?
    Algemeen bekeken, absoluut onwaar natuurlijk. Puur als mainstream-radio-gespeelde-hiphop, misschien. Maar dat is zo nutteloos en voor mij hetzelfde als zeggen dat er geen kwaliteit hamburgers meer te vinden zijn terwijl je je beperkt tot McDonalds en Quick. Tjah, I guess...

Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste

Regels voor berichten