Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste

Discussie: Trafiek Axel

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het blijft toch een gek volk die mensen die actief aan fitness doen.

Weten dat het slecht is, het lelijkste lichaam ooit krijgt en benoem het maar.
    Maar hey 120kg kunnen bench pressen en goed wat massa, daarvoor doen we het.

Ongelooflijk gewoon.
    Kunt ge ook passief aan fitness doen dan? Ik schrijf me in!

Lelijkste lichaam ooit is veel gezegd, ik denk dat de meeste Hollywood sterren, sporters enz allemaal actief aan fitness doen en die zijn nu niet bepaald lelijk.

Je bedoelt misschien mensen dat actief anabolen spuiten.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Kunt ge ook passief aan fitness doen dan? Ik schrijf me in!

Lelijkste lichaam ooit is veel gezegd, ik denk dat de meeste Hollywood sterren, sporters enz allemaal actief aan fitness doen en die zijn nu niet bepaald lelijk.

Je bedoelt misschien mensen dat actief anabolen spuiten.
    Mensen die anabolen gebruiken uiteraard. Ik dacht dat dit wel duidelijk was, aangezien dat de opzet was
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

G3R3N1MO's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Na die 4 weken kuur zag hij er verschrikkelijk uit!! Al die acne en dan die vrouweborsten....achja om dit te doen en dan nog op tv ben je sowieso niet van de slimste.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Marginaal noem ik dat dus
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    635 (100%)
    Heb enkel laatste stuk gezien wat betaald die gast voor zo een kuur ?

iTrader
    0
    Voor iemand die 110kg kan benchen, is zijn lichaam gewoon lelijk. Hij zal wel spieren hebben, maar ge zou eerder denken dat hij gewoon gezet is. Lelijke buik, borsten, ...

Het ergste van al is, ondanks de cijfers, dat hij gewoon verder doet.

iTrader
    0
    Een degelijk getraind lichaam is wel mooi hoor. Maar het lichaam van die kerel trok op geen zak. Even indrukwekkend als een platgetrapte sandwich met choco.

In feite ben je gewoon een complete loser die niet nadenkt over de consequenties. Het grootste gevaar zit in het koppeke: agressief, nervositeit, (te veel) zelfvertrouwen, soort van anders voordoen dan je bent, enz... Bij sommigen is het erger dan anderen, maar last ondervindt iedereen er wel van. En tja, dan voortdurend jezelf liggen vergelijken met anderen. Uiteindelijk zullen er altijd wel bredere spuiters rondlopen.
    Laatst gewijzigd door Zatte Lu; 22 maart 2019 om 19:37

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Voor iemand die 110kg kan benchen, is zijn lichaam gewoon lelijk. Hij zal wel spieren hebben, maar ge zou eerder denken dat hij gewoon gezet is. Lelijke buik, borsten, ...

Het ergste van al is, ondanks de cijfers, dat hij gewoon verder doet.
    Niet om pocherig te willen doen, maar die 110kg benchen is niet zo bijster indrukwekkend. Hij bencht op de smith machine, dus evenwicht speelt vrijwel geen enkele rol meer, dus da's toch een pak minder zwaar.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Niet om pocherig te willen doen, maar die 110kg benchen is niet zo bijster indrukwekkend. Hij bencht op de smith machine, dus evenwicht speelt vrijwel geen enkele rol meer, dus da's toch een pak minder zwaar.
    Idd.. Zonder Smith machine zit hij wss op 80kg..als je daar al voor moet gaan kuren ben je echt wel een dikke loser.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Eerst van zen melk zijn van die dokterstesten, daarna zen nieuw record benchen in de fitness.
    "Ik voel mij goed, ondanks het papierke van den dokter."
    Dan wist ik al dat hem nieuw gerief ging bestellen.

Iedereen doet met zen lijf wat hem wil natuurlijk. Zou al niks voor mij zijn want ik word ni goe van naalden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Heb enkel laatste stuk gezien wat betaald die gast voor zo een kuur ?
    1 product was €35, van da ander hebben ze de prijs ni gezegd. Dacht da het gemiddeld rond de €120 lag.
    Maar die kerel zit nu aan zwaarder spul dus de portefeuille zal ook extra werk hebben.
    Er was ook nen ex-gebruiker die er in zijn slechtste dagen €1200 per maand doorprikte.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    635 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Idd.. Zonder Smith machine zit hij wss op 80kg..als je daar al voor moet gaan kuren ben je echt wel een dikke loser.

Als die nog maar kort bezig is, is dat toch niet slecht, dacht dak ik gehoord heb dat hij een maand geleden aan 50kg zat kan verkeerd zijn ( heb het maar gezien als ze die cijfers van zijn bloed doornamen )

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Als die nog maar kort bezig is, is dat toch niet slecht, dacht dak ik gehoord heb dat hij een maand geleden aan 50kg zat kan verkeerd zijn ( heb het maar gezien als ze die cijfers van zijn bloed doornamen )
    Was hij niet al een jaar of 4 bezig?

Maar wat ik bedoelde was dat als je echt op je max zit ma een jaar of 10 dat je dan kuurt kan ik dan nog een beetje snappen.. Maar als je nog maar aan die resultaten zit zoals die gast dan zou hij beter eens zijn voeding aanscherpen ipv een prik te zetten.

G3R3N1MO's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    120 kg x 2 zijn PR. Eerlijk gezegd is dat om mee te lachen met een bodywieght van rond de 110 kg. En dan die ene dat 1200 euro per maand uitgaf... Komaan ben je echt niet slimmer!!!

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Vandaagde aflevering ook gezien.

Eerst en vooral: lol. 1m95 en +100 kg maar naturel nog geen 100 kg kunnen benchen maar wel al aan de anabolen beginnen. Typisch geval van iemand die voor geen reet weet hoe 'm moet trainen. Z'n vetpercentage lag ook nog wel serieus hoog, zeker voor een bodybuilder. Hij ging er beter uitgezien hebben als 'm gewoon 2 maanden zou gecut hebben dan met die 4 weken spuiten zetten. Z'n borst zag eruit als die van een bejaarde met overgewicht, dat waren pure manboobs.
    Piss off the easily pissed off.

iTrader
    0
    Ik stoorde mij meer aan het feit dat hij 1000% zeker wist dat na het zien van die onthutsende bloedresultaten direct zou stoppen.
    En dat hij dan gewoon blijft pakken. Voor wat eigenlijk? Terwijl hem zelf nog zegt dat hij zenuwachtig rondloopt en soms stekende krampen in zijn ballen voelt.
    Dan zijne kop dat geel uitsloeg en zijne rug dat nog meer acne had. Voor de vrouwkes zal hij het alleszins ni doen.
    De mentaal zwakkeren in de maatschappij zeker.

Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten