Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

Discussie: Comedyshows

iTrader
    0
    Voor mij de comedians die ik het meeste bekijk: Jim Jefferies en Kevin Bridges. Prachtige comedy. Wel wat aan de grove kant, maar daar hou ik wel van.

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor mij de comedians die ik het meeste bekijk: Jim Jefferies en Kevin Bridges. Prachtige comedy. Wel wat aan de grove kant, maar daar hou ik wel van.

Jim Jefferies is al lang niet meer de grove comedian die hij ooit was, tegenwoordig zelfs zo slecht dat het bij momenten cringy wordt.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Dankzij deze thread alles van Xander De Rycke gezien op zijn kanaal. Ik kende hem van naam maar niet zijn werk, ik heb echt in een breuk gelegen bij momenten met zijn Quarter Life Crisis. Vanavond laat is ook best te pruimen, maar soms zitten er wat mindere stukken in. Henk Ryckaert had ik al live gezien en de 2e keer is de lol er toch wat af. Xander houdt het voor bekeken vind ik ook echt hilarisch bij momenten.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Xander De Rycke is best ok..zijn probeersel om een Amerikaanse getinte late night show te hosten is hij toch niet echt geschikt voor,doch entertaindend dat wel.
    Alles overstijgt Van Gils met super nietszeggende gasten die door elkaar brabbelen.
    Ik kijk gewoon Jimmy Kimmel en Conan als ik echt goeie late night wil zien.(jimmy fallon sucks)
    Ik denk dat we in Belgie gewoon heel snel uitgeput zijn qua interessante figuren om dat soort format op tv te brengen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ValeRossi46 Bekijk bericht
    Ik kijk gewoon Jimmy Kimmel en Conan als ik echt goeie late night wil zien.(jimmy fallon sucks)
    Ik denk dat we in Belgie gewoon heel snel uitgeput zijn qua interessante figuren om dat soort format op tv te brengen.
    Ander niveau met andere budgetten. Totaal overgelijkbaar.

En nu sla je de nagel op de kop. Wij hebben gewoon een te kleine poel van interessante bekende mensen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dan is het toch juist goed dat vanavond live maar 5 afleveringen is, zo geraakt de swamp met bv's niet uitgeput. En ja xander heeft ook al het nadeel denk ik van sommige mensen op de tenen te trappe wat maakt dat ook niet iedereen zo happig is om daar te gaan zitten. Op zich stoort het mij niet als mensen meerdere keren komen zolang ze maar iets nieuw te zeggen hebben. Kijk naar welcome to the AA met agnew. Heeft derycke al 3 keer gezeten en het heeft mij nog niet verveeld

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Dankzij deze thread alles van Xander De Rycke gezien op zijn kanaal. Ik kende hem van naam maar niet zijn werk, ik heb echt in een breuk gelegen bij momenten met zijn Quarter Life Crisis. Vanavond laat is ook best te pruimen, maar soms zitten er wat mindere stukken in. Henk Ryckaert had ik al live gezien en de 2e keer is de lol er toch wat af. Xander houdt het voor bekeken vind ik ook echt hilarisch bij momenten.
    Vanavond Live is inderdaad wel een topconcept, al is de laatste gast meestal de minst interessante waardoor ik elke keer in slaap val tijdens die gesprekken. De eerste 2 gasten zijn wel steeds vermakelijk en interessant.

Henk Rijckaert en William Boeva waren om te wenen, zwakke try-outs van hun shows.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klopgeest Bekijk bericht
    Vanavond Live is inderdaad wel een topconcept, al is de laatste gast meestal de minst interessante waardoor ik elke keer in slaap val tijdens die gesprekken. De eerste 2 gasten zijn wel steeds vermakelijk en interessant.

Henk Rijckaert en William Boeva waren om te wenen, zwakke try-outs van hun shows.
    Ik vind dat eigenlijk ideaal om op te zetten in de auto.
    Twitch|Steam|PSN

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik vind dat eigenlijk ideaal om op te zetten in de auto.
    Is daar een podcast versie van?

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klopgeest Bekijk bericht
    Is daar een podcast versie van?
    Nee gewoon Youtube stream op 144p.
    Twitch|Steam|PSN

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Xander De Rycke heeft dat goed gedaan met Vanavond Live. Dik in orde.

Anderzijds heeft hij ook wel op veilig gespeeld met zijn gasten. Elke aflevering een komiek in de zetel, dat zorgt sowieso al voor meer animo.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Xander De Rycke heeft dat goed gedaan met Vanavond Live. Dik in orde.

Anderzijds heeft hij ook wel op veilig gespeeld met zijn gasten. Elke aflevering een komiek in de zetel, dat zorgt sowieso al voor meer animo.
    Geen schande toch om te starten? Zal voor hem ook wel zoeken geweest zijn. Starten is inderdaad ook mooi, maar zoiets wekelijks (of dagelijks) volhouden is nog wel iets heel anders.

Dan kom je al vaker bij onzin uit als GLN/Van Gils

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet je wat ze terug moeten uitzenden... Ik keek als tiener daar naar (ookal was het vrij laat op tv)

De rechtvaardige rechters!
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Een komiek kan dan ook meestal praten. Ik ben zelf niet echt een fan van het hele talkshow gebeuren, enkel Conan apprecieer ik en dat is dan ook grotendeels door zijn interviews van mijn favo comedians die op youtube te vinden zijn.

Top5

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Weet je wat ze terug moeten uitzenden... Ik keek als tiener daar naar (ookal was het vrij laat op tv)

De rechtvaardige rechters!
    Nog elke zaterdagochtend (?) Op Radio 2
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

Regels voor berichten